Al wat kunnen vinden hierover? Heb zelf ook die Bestron en mijn pizza blijft ook vrij bleek..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef Poepoog het volgende:
Iemand met een Bestron oven die kan bevestigen dat als het 15 minuten duurt voordat je uberhaupt een kleurtje krijgt op je pizza, dat dat ding dan kapoet is?
Hoe lang doe je er over?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Al wat kunnen vinden hierover? Heb zelf ook die Bestron en mijn pizza blijft ook vrij bleek..
Wel vaag dat ik in dat ding moet gaan poeren om uberhaupt een beetje goeie pizza te krijgen. Ik heb een thermometer die tot 300 c gaat. En het duurt ongeveer 12 minuten voordat ie dit bereikt, jammer genoeg geen een die verder gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef MaximusTG het volgende:
Hier is een topic over een vergelijkbaar apparaat op pizzamaking.com:
http://www.pizzamaking.com/forum/index.php/topic,2334.0.html
Die kerel heeft de thermostaat er gewoon tussenuit gesloopt. Ik denk echt dat je daar de oplossing moet zoeken.. Is ie makkelijk open te schroeven?
Hoe lang heb je hem al in je bezit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef MonkNL het volgende:
Ja ik ga vanavond ff schroeven, zal mijn bevindingen wel posten als ik meer weet.
Hoe sluit je dat af in de koelkast? Met het bijbehorende dekseltje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef MaximusTG het volgende:
Zou aan de bloem kunnen liggen.. Waren de bakjes erg groot tov de ballen deeg?
Zo zien mijn bakjes er tegenwoordig uit (gerecyclede AH toetjesbakjes):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(die eerste is voor het rijzen, de andere twee na het rijzen in de koelkast)
Ik denk dat dat het is. Morgen nieuwe weegschaal en meel halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef MaximusTG het volgende:
Misschien juist teveel gist of zo? 2 dagen koelkast is geen probleem trouwens.
Ja, inderdaad! Wij waren er 5 augustus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:46 schreef Yvesss het volgende:
Dat is het echte werk, ja. Je bent ook maar net op tijd geweest als ik het goed zie: www.damichele.net/?lang=en
Dat laatste is zeker waar, maar dat is ook wel leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, zeker niet droger, maar wel gewoon wat bloem er los onder of over tegen het plakken. Tja, ik pak het deeg dan altijd op de rug van mn handen en dan uitrekken terwijl je het deeg door die beweging rond beweegt. Door het zo te doen rek je altijd alleen het stuk aan de buitenkant, aan een kant van het middelpunt (als je begrijpt wat ik bedoel). Blijft wel kwestie van veel oefenen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |