Nee hoor, ik vind mannen die dat studeren wel lekker geil enzo.quote:
Je bent goed bezig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ontbreekt aan random wetenschappelijke dingen in deze thread.. moet iets aan gedaan worden.
oke ha ha nou toi toi toiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Ok ja nou uh ja nou ja dus... Ik uhm ja ja uhh ja ik ga uhh slapen dus ja oke oke ja doei dan ja doei ja oke oke ?
Nou eh ja dus dan eh ja dan eh slaap lekker enzo dus uh ja dan dat dus enzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Ok ja nou uh ja nou ja dus... Ik uhm ja ja uhh ja ik ga uhh slapen dus ja oke oke ja doei dan ja doei ja oke oke ?
Ik was me aan t afvragen wanneer ik jullie zou beginnen te irriteren..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Sam is wel een beetje aids-achtig aan het doen hier.
Niet genoeg.quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:44 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
mijn pik is mooi want ik heb een genitale wrat.
Nee, vanaf 19.quote:
Ik dagelijks, ik blaf ze keihard vol tot tranen in de ogen aan toe en daarna mogen ze me met hun tongetje met mijn sappige wrat spelen kklekker vinden ze dat.quote:
Ik pas ..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:46 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
Ik dagelijks, ik blaf ze keihard vol tot tranen in de ogen aan toe en daarna mogen ze me met hun tongetje met mijn sappige wrat spelen kklekker vinden ze dat.
Ja toch.quote:
Daarom, deze hooggeleide jongen weet dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
TROUWENS: Ik ben geen dude. Dus ik mag homo zijn.
31-7-2011 voor altijd bij elkaarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
hvj wjnmk 29-07-2011 mooiste dag van m'n leven en alles.
Kut man.quote:
Sam de grote, slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Marrokaanse kipppppp
En nouga ik echt, doeins..
quote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:52 schreef Amoeba het volgende:
Ik lig er al sinds 12 uur in, en over 40 minuten mag ik er alweer uit. Daarna maar gaan slapen ofzo.
ik ga morgen bill gates bellen om het te laten fixen, okay?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je maar niet ruig doen met je 2011. Ik zie je nog steeds niet on.
Is cool.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
ik ga morgen bill gates bellen om het te laten fixen, okay?
Gisteren stond ik ook om half 4 op, kwart over 6 terug. Vandaag is het zaterdag, dus ik gok op 6:30-6:45quote:
Welterusten, ben benieuwd hoe FOK!tv gaat worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:56 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ga er zo ook maar eens van door... Het is alweer erg laat.
HOLLAHquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
Ook slapen, veel water drinken, morgen geen kater. HOLLAH
Mannen in pak, altijd goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Cool, werkt deze dans op jou als meisje?
Goodnight fellow.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welterusten, ben benieuwd hoe FOK!tv gaat worden.
Oke, valt mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren stond ik ook om half 4 op, kwart over 6 terug. Vandaag is het zaterdag, dus ik gok op 6:30-6:45
Jij gaat het maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik hou van pakken, en ik wil ook acteur worden net als deze man:
Ligt niet aan je telefoon, ligt aan FOK!. Gewoon even een mailtje sturen naar forum@fok.nl, doe ik ook 10 keer per dag, ik sta prominent op hun blacklist.quote:
Donderdag is de laatste keer dat ik die wijk erbij heb. Dan 8 dagen naar Egypte, daarna enkel nog mn eigen wijk. 2 is best veel hoorquote:
Ik had ook een krantenwijk paar jaar geleden, haatte het als de pest.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Donderdag is de laatste keer dat ik die wijk erbij heb. Dan 8 dagen naar Egypte, daarna enkel nog mn eigen wijk. 2 is best veel hoor
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ligt niet aan je telefoon, ligt aan FOK!. Gewoon even een mailtje sturen naar forum@fok.nl, doe ik ook 10 keer per dag, ik sta prominent op hun blacklist.
Egypte 43 graden. cool... ik haat hittequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik had ook een krantenwijk paar jaar geleden, haatte het als de pest.
Egypte, zo cool.
Ik heb de Zondagskrant rondgebracht, op zaterdagmiddag want no way dat ik daarvoor vroeg m'n bed uit gingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik had ook een krantenwijk paar jaar geleden, haatte het als de pest.
Egypte, zo cool.
Ik gooi het Eindhovens Dagblad. oh, ik verlang terug naar mijn wekker op kwart voor 5 in plaats van 10 over 4quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb de Zondagskrant rondgebracht, op zaterdagmiddag want no way dat ik daarvoor vroeg m'n bed uit ging
Succes man. Ik hoop voor je dat je dichtbij het strand bent daar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Egypte 43 graden. cool... ik haat hitte
Jij weet.quote:
Hoe lang doe je erover?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik gooi het Eindhovens Dagblad. oh, ik verlang terug naar mijn wekker op kwart voor 5 in plaats van 10 over 4
Nijlcruise.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Succes man. Ik hoop voor je dat je dichtbij het strand bent daar.
Mijn wijk 55 minuten, andere wijk 50 minuten. Reistijd half uurtje ofzo, al het overige fietswerk.quote:
Dan kan je erna wel weer mooi je bed inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn wijk 55 minuten, andere wijk 50 minuten. Reistijd half uurtje ofzo, al het overige fietswerk.
kquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:12 schreef Genitalewrat. het volgende:
ik voel me zo alleen ik wil bij iemand uithuilen maar niemand begrijpt mij
helemaal alleen in een grote boze wereld vol enge mensen
vol enge mensen die elkaar niks gunnen haat en nijd alles
zo alleen het doet pijn van mijn anus tot aan mijn ziel
Het is een complot. Alle mensen zijn aliens behalve jij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:12 schreef Genitalewrat. het volgende:
ik voel me zo alleen ik wil bij iemand uithuilen maar niemand begrijpt mij
helemaal alleen in een grote boze wereld vol enge mensen
vol enge mensen die elkaar niks gunnen haat en nijd alles
zo alleen het doet pijn van mijn anus tot aan mijn ziel
Dat doe ik ook. Ik stond gisteren om half 4 en 15:00 op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan kan je erna wel weer mooi je bed in
Ik deed vroeger 4 uur over mijn werk ofzo, kreeg ook elke week 40 a 50 pakkettenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn wijk 55 minuten, andere wijk 50 minuten. Reistijd half uurtje ofzo, al het overige fietswerk.
mja mja vandaar die vrouw bij die miss verkiezing dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is een complot. Alle mensen zijn aliens behalve jij.
Huh wat. ;oquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:15 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
mja mja vandaar die vrouw bij die miss verkiezing dus
Kijk, dat zijn de betere tijdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik deed vroeger 4 uur over mijn werk ofzo, kreeg ook elke week 40 a 50 pakketten![]()
Penisbaard-achtige filmpjes.quote:
Als het maar wat verdientquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet maandag tot en met zaterdag anderhalf uur in de ochtend. ):
als het niet zo was zouden die dingen niet bestaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:23 schreef Genitalewrat. het volgende:
vraag me altijd af of er mensen zijn die daar echt voor vallen hey?
Goed topic he.quote:
Koreanen verwarren met Thaiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:36 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Nee dank je geen omgebouwde Thaise voor mij.
* PrintScreen even binnenvalt om Beach te groeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |