quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga mezelf even naar de douche slepen.
Ik denk dat ik Ian laat slapen tot mijn wekker gaat, die schrikt zich de pokken straks
Neh ik rook nog even een peuk dan weet ik zeker dat ik in de douche sta als die wekker gaatquote:
Als je straks een wekker ziet langsvliegen weet je genoeg : de oermens kwam in Ian boven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en hij weet uiteraard niet hoe die uit moet
Zal die leuk vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Neh ik rook nog even een peuk dan weet ik zeker dat ik in de douche sta als die wekker gaat
Het oermens*.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je straks een wekker ziet langsvliegen weet je genoeg : de oermens kwam in Ian boven.
Hier in dit dorp niet.quote:
Dan heeft hij ruzie het is namelijk mijn telefoonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je straks een wekker ziet langsvliegen weet je genoeg : de oermens kwam in Ian boven.
Vast niet maar goed ik laat hem nu wel gewoon liggen dus dat is wel weer lief van me, hij sliep uiteraard ook pas laatquote:
Vandale:quote:
Ochoch, was het weer zo wijd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet maar goed ik laat hem nu wel gewoon liggen dus dat is wel weer lief van me, hij sliep uiteraard ook pas laat
Jezus, je bent echt geen wijf jijquote:
Nou nee heb 3 uur liggen gieren van de lachquote:
Als ze vanavond moeilijk loopt weet je genoeg!quote:
h4xquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandale:
oer·mens de; m,v -en 1 de mens zoals hij oorspronkelijk was 2 iem zonder enige beschaving
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee heb 3 uur liggen gieren van de lach
was dat voor, tijdens of na de daad?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee heb 3 uur liggen gieren van de lach
Pfrt.quote:
* Pheno uses spycamquote:
Aahwquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, wat een grafmoeder heb jij, gadverdamme
heb je nooit behoefte om dr een flinke tik te verkopen? Mijn handen jeuken namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |