Lutje ik bemoei me nergens mee, maar ga eens een goed gesprek met je moeder aan, dat jij wel graag wilt werken, al is het alleen dat je andere mensen enzo ontmoet en je eigen verdiende geld voelt zo goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel graag willen werken, want nu lukt het nog wel allemaal met zakgeld () maar het is toch fijn wat opgebouwd te hebben dalijk..
Maar nu vind ik het erger dat ik me weer blij heb gemaakt met niks, omdat ze weer terugkrabbelt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werkte bij de V&D...was wel heel leuk en ben later ook vast op donderdag en zaterdag daar gaan merken...Het enige vlekje erop was dat de mevrouw waarmee ik de eerste dag mee moest werken een herseninfarct kreeg en zo dwars door de glazen platen viel...gelijk dood...was naar
Ja ik snap het, godver ik zou zo graag wat voor je doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel graag willen werken, want nu lukt het nog wel allemaal met zakgeld () maar het is toch fijn wat opgebouwd te hebben dalijk..
Maar nu vind ik het erger dat ik me weer blij heb gemaakt met niks, omdat ze weer terugkrabbelt.
Jawel ga ik heul lief kijken naar je enzulks en lachenquote:
Zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werkte bij de V&D...was wel heel leuk en ben later ook vast op donderdag en zaterdag daar gaan merken...Het enige vlekje erop was dat de mevrouw waarmee ik de eerste dag mee moest werken een herseninfarct kreeg en zo dwars door de glazen platen viel...gelijk dood...was naar
Ja dat helpt niet, ze wil Lutje gewoon beheersen en alles wat leuk is pakt ze afquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutje ik bemoei me nergens mee, maar ga eens een goed gesprek met je moeder aan, dat jij wel graag wilt werken, al is het alleen dat je andere mensen enzo ontmoet en je eigen verdiende geld voelt zo goed
Terwijl je op me zit....met je haartjes onderstebovenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel ga ik heul lief kijken naar je enzulks en lachen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb al HOI gezegd hoortegen je
Ik kan ondersteboven lachenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terwijl je op me zit....met je haartjes ondersteboven
Ik heb dat gewoon echt jaren weggeblokt....laatst had ik het met Dk over bijbaantjes en toen kam het weer bovenquote:
quote:
Ja. Pff, lijkt me minder prettig om te zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon echt jaren weggeblokt....laatst had ik het met Dk over bijbaantjes en toen kam het weer boven
Zeg jij nou dat ik een tientonner ben?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat ik een tientonner ben?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga mezelf even naar de douche slepen.
Ik denk dat ik Ian laat slapen tot mijn wekker gaat, die schrikt zich de pokken straks
van Ian?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |