Dat nog net niet, maar het is dringen geblazen aan het eind van mijn endeldarm.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je aan de schijt??? dat is niet zo mooi
slappe thee en laat alles er maar uit komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar het is dringen geblazen aan het eind van mijn endeldarm.
Het heerst hèquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar het is dringen geblazen aan het eind van mijn endeldarm.
Ik heb gewoon verkeerd gegeten. Eergisteren friet, en normaal is de dag erop weer gezond. Nu niet, ik was op visite. En dan shoarma, saus, knoflookbrood, later chips. Deze had ik moeten zien aankomen, ik kan bv pringles al niet verdragen. Dat is een nacht woelen als ik die eet, inclusief zweten en welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heerst hègriepje incl diarree en zo
oke dus jij hebt een zwakke maag, hoop dat het snel voor je over isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verkeerd gegeten. Eergisteren friet, en normaal is de dag erop wpeer gezond. Nu niet, ikk was op visite. En dan shoarmao, saus, knoflookbrood, later chips. Deze had ik moeten zien aankomen, ik kan bv pringles al niet verdragen. Dat is een nacht woelen als ik die eet, inclusief zweten en wel
sstttttttttttttttttt straks lopen wij schijtend en al over het Leidse te zwalkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heerst hègriepje incl diarree en zo
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:42 schreef Renesite het volgende:
Op de camping in alle rust tot nu uutslapen. #ithinkilikeit
andere camping ftw!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie al om het hoekje 6 kutkotters die jou tentje komen bestormen
Qua vet eten ja. Geef me een habanero en ik tik 'm wegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus jij hebt een zwakke maag, hoop dat het snel voor je over is
Het is geen digitaal virus. Ik ben er toch niet, ik ben niet gezelligquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sstttttttttttttttttt straks lopen wij schijtend en al over het Leidse te zwalken
oh ik begrijp je bent wat aan de zware kant, niet vet eten dan meer, neem een cracker of ontbijtkoekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua vet eten ja. Geef me een habanero en ik tik 'm wegVet eten is echt een probleem bij me, altijd. Zal wel komen omdat ik al een voorraad heb
wel jammer dat je er niet bij bent en je lijkt me juist wel gezelligquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen digitaal virus. Ik ben er toch niet, ik ben niet gezellig
Ik bak al een jaar of wat mijn eigen brood. Dat ruikt 1x in de zoveel dagen zo lekker als er een versgebakken brood op je wacht in de ochtendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik begrijp je bent wat aan de zware kant, niet vet eten dan meer, neem een cracker of ontbijtkoek
Typisch gevalletje internetheld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel jammer dat je er niet bij bent en je lijkt me juist wel gezellig
Hou opquote:
Ruilen? Ik lag er 12 uur in, om 4 uur stond er al weer een fok!post.quote:
Ik sliep om half 5 pas denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ruilen? Ik lag er 12 uur in, om 4 uur stond er al weer een fok!post.
Dat doe ik alleen met gamebeurzenquote:
Die kat vond het wel tof al die aandachtquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Heks, kan ik morgen wel je stofzuiger gebruiken?
Het was ook niet de planning, maar ik had weer eens de slappe lach enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met gamebeurzenEen van de weinige tijden dat ik eens alcohol drink
Vacuumquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
heb er 2 dus je kan kiezenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
hihi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was ook niet de planning, maar ik had weer eens de slappe lach enzo
bezem heb ik ook, die staat geparkeerd op mijn balkonnetjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vroeg me net af, heb je er eigenlijk wel een... Jij doet alles met je bezem natuurlijk!
Ha-loquote:
ja heb ook broodbakmachine maar gebruik hem zelden maar de geur..........heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bak al een jaar of wat mijn eigen brood. Dat ruikt 1x in de zoveel dagen zo lekker als er een versgebakken brood op je wacht in de ochtendLang leve de timer op een broodbakmachine
Maar ik ga nu inderdaad voor een crackert. En daarna even wat sporten dus.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |