Als je dan ook nog eens bij mij in bed kruipt dan ben je emoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik luister wel eens schreeuwmuziek ben ik nu ook emo?
da's wel heel direct hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens bij mij in bed kruipt dan ben je emo
meetings houden en vertellen over je geweldige muziekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat houdt dat dan in?
skaten enzo?
kan me er niks bij voorstellen
Vind je mischien nog ooit eens uitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat houdt dat dan in?
skaten enzo?
kan me er niks bij voorstellen
Dit is pas direct:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind je mischien nog ooit eens uit
[..]
Dit is pas direct:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan nog wel directer hoor
niet meer
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind je mischien nog ooit eens uit
[..]
Dit is pas direct:Da's geen goede openingszin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1 miljoen euro valt erover te praten![]()
kan iemand mij uitsluitsel geven??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik luister wel eens schreeuwmuziek ben ik nu ook emo?
Daar heb ik 100 brazilaanse jongens van net 18 voor jongenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's geen goede openingszin.
Voor 1 miljoen euro valt erover te praten
ik ben nog niet eens 18 jongenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb ik 100 brazilaanse jongens van net 18 voor jongen
Pst even een foto van jezelf en of zusjes/broer/neef/etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kan iemand mij uitsluitsel geven??
ik heb een fotoboek sukkeltjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Pst even een foto van jezelf en of zusjes/broer/neef/etc.
slapenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet?
moet jij dan niet slapen ofzo?
en dan zeker de hele dag in je nest liggen he?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
slapen
veels te mainstream jatog
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's geen goede openingszin.
Voor 1 miljoen euro valt erover te praten
Alleen is ook zo alleen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en dan zeker de hele dag in je nest liggen he?
niet dat daar wat mis mee is
zoiets jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en dan zeker de hele dag in je nest liggen he?
niet dat daar wat mis mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |