Ze kunnen alleen janken!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef Baszh het volgende:
Er zijn ook emo's die wel kunnen praten hoor.
Maar maar maar ik voel mij niet aangetrokken tot deze jongemannenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:34 schreef welkominspace het volgende:
Hou eens op stelletje relnichten!
Foto's willen we zien
geen rare beertjes enzo.
Gewoon emo's
Kaap dit topic toch niet voor niks![]()
[ afbeelding ]
Waar voel je je dan tot aangetrokken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar maar maar ik voel mij niet aangetrokken tot deze jongemannen
dan post je leuke emo-meisjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar maar maar ik voel mij niet aangetrokken tot deze jongemannen
nogal jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:39 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier ging het fout
Full package schatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:42 schreef jordyqwerty het volgende:
hebben we het hier trouwens over de uiterlijk emo's innerlijk emo's of the full package?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:42 schreef jordyqwerty het volgende:
hebben we het hier trouwens over de uiterlijk emo's innerlijk emo's of the full package?
oh ja?quote:
Oh boy dat je daar nog niet achter wasquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bevestigen dat hayden panettiereis, of je bent van de jongetjesliefde natuurlijk
of nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oh boy dat je daar nog niet achter was
oh ik niet dus ik moet nu even no homo zeggen hupsakeequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oh boy dat je daar nog niet achter was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |