Als je dan ook nog eens bij mij in bed kruipt dan ben je emoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik luister wel eens schreeuwmuziek ben ik nu ook emo?
da's wel heel direct hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens bij mij in bed kruipt dan ben je emo
meetings houden en vertellen over je geweldige muziekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat houdt dat dan in?
skaten enzo?
kan me er niks bij voorstellen
Vind je mischien nog ooit eens uitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat houdt dat dan in?
skaten enzo?
kan me er niks bij voorstellen
Dit is pas direct:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind je mischien nog ooit eens uit
[..]
Dit is pas direct:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan nog wel directer hoor
niet meer
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind je mischien nog ooit eens uit
[..]
Dit is pas direct:Da's geen goede openingszin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1 miljoen euro valt erover te praten![]()
kan iemand mij uitsluitsel geven??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik luister wel eens schreeuwmuziek ben ik nu ook emo?
Daar heb ik 100 brazilaanse jongens van net 18 voor jongenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's geen goede openingszin.
Voor 1 miljoen euro valt erover te praten
ik ben nog niet eens 18 jongenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb ik 100 brazilaanse jongens van net 18 voor jongen
Pst even een foto van jezelf en of zusjes/broer/neef/etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kan iemand mij uitsluitsel geven??
ik heb een fotoboek sukkeltjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Pst even een foto van jezelf en of zusjes/broer/neef/etc.
slapenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet?
moet jij dan niet slapen ofzo?
en dan zeker de hele dag in je nest liggen he?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
slapen
veels te mainstream jatog
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's geen goede openingszin.
Voor 1 miljoen euro valt erover te praten
Alleen is ook zo alleen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en dan zeker de hele dag in je nest liggen he?
niet dat daar wat mis mee is
zoiets jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en dan zeker de hele dag in je nest liggen he?
niet dat daar wat mis mee is
10% voorafquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:55 schreef ayumu het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik eerst even uit proberen goed?
ik 4, en 2 honden, en 3 schildpadden. En ik pas op het huis op van mijn tante en ik heb een kat al de hele dag niet gezienquote:
ik snap het niet eensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zwijg nu...er zijn namelijk nog meer mogelijkheden
dan ben je toch 3 uur met je haar bezig manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:58 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe durven jullie nee te stemmen!
Doe dat ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zwijg nu...er zijn namelijk nog meer mogelijkheden
omdat het lang is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dan ben je toch 3 uur met je haar bezig man
Hij moest eens wetenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Doe dat ja.
Arme ventje weet niet wat hem overkomt
ik laat mijn haar ook best lang groeien hoor, en dan laat ik het weer kort knippen enzo. ga om de 3 of 4 maanden naar de kapperquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat het lang is?
valt mee hoor.
al die rare laagjes enzo zullen vast wel tijd kosten ja
jullie zijn de expertsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:56 schreef jordyqwerty het volgende:
o
ik vind dit leuk ben ik nu wél emo?
Nee bent geen homo ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik laat mijn haar ook best lang groeien hoor, en dan laat ik het weer kort knippen enzo. ga om de 3 of 4 maanden naar de kappermaar hoe langer t wordt hoe langer je nodig hebt
doe er gewoon wax ofzo, want stijlen
hallo ben toch geen homo... ja oke metrosexueel dan
van die zogenaamde metro-jongensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik laat mijn haar ook best lang groeien hoor, en dan laat ik het weer kort knippen enzo. ga om de 3 of 4 maanden naar de kappermaar hoe langer t wordt hoe langer je nodig hebt
doe er gewoon wax ofzo, want stijlen
hallo ben toch geen homo... ja oke metrosexueel dan
zogenaamde?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van die zogenaamde metro-jongens
wordt nou toch wel heel subtielquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat je een .... bent minstens ..
mensen denken altijd dat ik gay ben, is niet erg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat je een .... bent minstens ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |