SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Moet ze maar niet zo'n truitje aantrekken!quote:
Hey Personal Trianer Lotske!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo'n truitje aantrekken!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey Personal Trianer Lotske!!
Deze boy is gewoon de hele week zich al aan een hardloopschema aan het houden!
Is het niet geweldig??
Zo'n podcast, Start to Run met Evy Gruyaert.quote:
Oh ja Evy schijnt heel goed te zijn!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo'n podcast, Start to Run met Evy Gruyaert.
In 10 weken zou je zonder problemen 5 kilometer moeten kunnen rennen.
Jaja, heb dikke Nike's gekocht met 'Dynamic Support'quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja Evy schijnt heel goed te zijn!
Heb je wel goede schoenen? (anders zijn je knieen straks aan gort)
Goed bezig! Ik ben trots op je!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaja, heb dikke Nike's gekocht met 'Dynamic Support'
Mijn doel is om dat half uur te kunnen blijven rennen zonder problemen en misschien wel meer..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ben trots op je!!![]()
Wat is je doel? (laat me raden: dikke babemagnet worden blijven)
Sporten is ook gewoon relaxed om te doen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn doel is om dat half uur te kunnen blijven rennen zonder problemen en misschien wel meer..
Tot op heden vind ik het stiekem wel erg relaxed om te doen.
Nog strakker??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sporten is ook gewoon relaxed om te doen!
En je hebt er (als je het goed doet en geen blessures mee oploopt) alleen maar voordelen van!
Je wordt fitter, strakker en gezonder
Ik zeg nietsquote:
Haha, nee inderdaad.. Er mogen best nog wel wat kilotjes af ja..quote:
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, nee inderdaad.. Er mogen best nog wel wat kilotjes af ja..
Ooit woog ik 69 kilo.. Dat vond ik toch wel zo'n sexy getal!
rond de 1,75 denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
En nu ben je ook leuk hoor!
hou je PM in de gatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf dat welquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef Cliffy het volgende:
omgomgomgWAAR DE FOK HAAL JE DIE VANDAANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de invite dan
oh en in b4 pheen's 'pc-gaming'
Vrienden met connecties bij DICEquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:30 schreef Mday het volgende:
[..]
WAAR DE FOK HAAL JE DIE VANDAAN
de invite dan
oh en in b4 pheen's 'pc-gaming'
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef Cliffy het volgende:
omgomgomgGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! En dan ook nog eens op een laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik zal het vanavond even installeren om m'n pc.. al is die niet veel snellerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! En dan ook nog eens op een laptop
ik wil het spel ook wel testen voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even installeren om m'n pc.. al is die niet veel sneller
ach daar was de alpha op gebaseerd. vrienden en shizzle werd uitgenodigd.quote:
Haha.. Alpha is al bijna afgelopen volgens mij..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Mday het volgende:
[..]
ach daar was de alpha op gebaseerd. vrienden en shizzle werd uitgenodigd.
cliffy is trouwens mijn allerbeste maat wisten jullie dat
Zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haha.. Alpha is al bijna afgelopen volgens mij..
Misschien dat ik wat beta keys kan regelen maar ga er niet van uit
Wie is er getrouwd?quote:
Shar en ikquote:
Ah Nice! Laat gemaaktquote:
De alpha heeft nog geen settings screenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn! Moet eigenlijk nog steeds een keer een game op high settings spelen op mijn nieuwe pc
.
Tot nu toe alleen FM gedaan
Ahh super leuk!!quote:
Nooohquote:
Had het ook meer over algemeen "een game"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
De alpha heeft nog geen settings screen
Jaaa dit ookquote:
Super leuk!! Leuk ook om dat met je moeder te delenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa dit ook
Nick hrt viel wel mee, tot 1 uur
Lot dr jurk was zekerrrrr mooi, niet te opvallend want ze is al 56 wilt niet zo'n witte jurk maar was super mooi
Jaaaa het was fijn om haar zo blij en gelukkig te zien!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Super leuk!! Leuk ook om dat met je moeder te delen
Wat ben je ook een liefjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa het was fijn om haar zo blij en gelukkig te zien!
Het lijkt me vooral lang.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net 127 hours gekeken, mwa vond het niet veel
Ha ik google net gezonde snacks en kwam een topic van jou tegen uit 2010quote:
Pff, hoofdpijn.. In Utrecht beland, laatste trein terug om vervolgens onder het genot van een fles goldstrike (quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe was het in de kroeg Poit? Heb je nog wat leuke vrouwmensen gezien?
Goede stad om te studeren jaquote:Op zondag 31 juli 2011 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, hoofdpijn.. In Utrecht beland, laatste trein terug om vervolgens onder het genot van een fles goldstrike () de klusjesmannen te kijken..
Maar... Naise grietjes in Utrecht
Absoluutquote:
Geen fan?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Hoewel ik zelf niet zo fan ben van utrechtse meisjes...
Dit. Heerlijk!quote:
Echt zo heerlijk, heb je niets in huis, loop je 5 minuten, sta je in de subwayquote:
Maar je hebt wel een nieuwe avatar!quote:
Ja, dat komt door dat autorefresh ofzo denkquote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Poit het volgende:
Wat grappig dat je oudere post nog wel dat botje heeft
Ja, bij mij nu ookquote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat komt door dat autorefresh ofzo denk. Nu is het weg trouwens
.
Nee totaal niet mijn type meiden. Zien er allemaal hetzelfde uit qua kleding en vind ze wat te arrogant.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen fan?
Zitten best leuke tussen hoor
En Subway! Wat een godenbroodjes zo op de brakke maag!!
Ik zat heel toevallig op tweakers te kijken naar dezelfde advertentie.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit! Check dit topic:
[TK] Arcade games, 5 retro games voor jouw kast
Ohw, da's wel tof! Alleen is mijn arcadekast niet geschikt voor PCB's..quote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit! Check dit topic:
[TK] Arcade games, 5 retro games voor jouw kast
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohw, da's wel tof! Alleen is mijn arcadekast niet geschikt voor PCB's..
Heb er wel naar zitten kijken maar dan moet je dus gaan werken met een arcade monitor en heel veel andere spullen.. Plus dat je zo'n plaat moet vervangen om een andere game te doen..quote:
Is wel heel vet, maar idd heel veel moeite en duur,quote:Op zondag 31 juli 2011 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb er wel naar zitten kijken maar dan moet je dus gaan werken met een arcade monitor en heel veel andere spullen.. Plus dat je zo'n plaat moet vervangen om een andere game te doen..
Heel authentiek, maar ook heel duur..
Nou, ik zette em vanmorgen aan en toen stierf de PC die erin zit..quote:Op zondag 31 juli 2011 15:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is wel heel vet, maar idd heel veel moeite en duur,
Maarre wanneer kunnen we op jouw kast komen spelen?
Ergens anders een andere pc vandaan toveren.. Toch wel..quote:
Wtf..quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Badboy gevonden :
http://lockerz.com/s/125354283
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Badboy gevonden :
http://lockerz.com/s/125354283
Ik droomde laatst dat het die vuurballen onweerde. Bwuh.quote:
vet!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat het die vuurballen onweerde. Bwuh.
Elke keer als je dat zeg, dat moet ik gelijk aan de handyman denkenquote:
Gelukkig ligt dat geheel aan jezelfquote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Elke keer als je dat zeg, dat moet ik gelijk aan de handyman denken
i know, ik zou mijn naam moeten veranderen in SpankmymonkeyDquote:
wie houd je tegen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
i know, ik zou mijn naam moeten veranderen in SpankmymonkeyD
ja... Engquote:
Alleen het begin is pijnlijk, daarna merk je er niks meer van.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Alleen het begin is pijnlijk, daarna merk je er niks meer van.
[ afbeelding ]
De eerste keer is altijd eng, maar daarna is het gewoon standaard.
[ afbeelding ]
Wat is er over een week?quote:
Iets met geboortedatums en weer dichter tegen de dertig aan zitten en zulks..quote:
Pff broekiequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets met geboortedatums en weer dichter tegen de dertig aan zitten en zulks..
Ik zie weinig nieuws, alleen een aantal vaste mensen met nieuwe ava'squote:Op maandag 1 augustus 2011 08:13 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg wat heb ik gemist dat ik opeens zoveel nieuwe ava's zie?
Wordt je 29quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:31 schreef Poit het volgende:
[..]
same thing here, al is dat al morgen :/quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:31 schreef Poit het volgende:
[..]
jupzquote:
Welke dag?quote:
Wordt je ook 29?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
same thing here, al is dat al morgen :/
oh en morguh btw
zondag..quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke dag?
* Lotje-Plusone pakt agenda
Geen taart voor jou!quote:
26....quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wordt je ook 29?
Ik weet niet waarom maar ik dacht altijd dat jij een jonkie was.
ik mag ook geen taart meerquote:
oeeee feestje bij nickquote:
Herkenbaar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag ook geen taart meerik heb atm nog maar 2 broeken die goed zitten de rest pas k bijna niet meer in
Dan geen knuffel voor jou!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag ook geen taart meerik heb atm nog maar 2 broeken die goed zitten de rest pas k bijna niet meer in
Dan knuffel ik Shar wel!quote:
Dat heeft dan weer niets met m'n verjaardag te maken..quote:
Of welquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer niets met m'n verjaardag te maken..
Als dat zo is kan ik niet wachten op m'n cadeautjequote:
Van binnenuit blijkbaar nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef badboynova het volgende:
broeken die niet meer passen, ik heb de tip van de dag " insmeren met croma helpt" ;')
Ook als een broek af zakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef badboynova het volgende:
broeken die niet meer passen, ik heb de tip van de dag " insmeren met croma helpt" ;')
Broeder, hoeisset??quote:
Jeetje joh! 65 kinderen!! Gekkehuis.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:04 schreef Fallen het volgende:
Goed, maar ook kapot, zwaar vermoeid en dat soort dingen.
Zomerkamp was erg leuk uiteindelijk en qua weer zijn we redelijk weggekomen. Maar 65 rondrennende kinderen om je heen en daarnaast het organiseren van activiteiten, gecombineerd met veel gezelligheid en slaaptekort is wel killing....
Hier nog wat gebeurd? (geen zin om terug te lezen...)
Hoe was de meet?
Heb er 1 gevonden, maar twijfelquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben een sportschool aan t uitzoeken
uhm, nee.quote:
dan kon je mij een schop onderm ijn kont richting de sportschool gevenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:33 schreef Solique het volgende:
[..]
uhm, nee.
Wat heb ik op ijburg te zoeken
Mag je mij ook schoppen, zeg al maanden dat ik naar een sportschool wilquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kon je mij een schop onderm ijn kont richting de sportschool geven
quote:
das geen probleem, ik schop graag!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Mag je mij ook schoppen, zeg al maanden dat ik naar een sportschool wil
okquote:
Kuuksk!quote:
Ik woon ook niet in A-dam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jammer dat ik niet in A-dam woon, ik had jullie zo naar de sportschool geschopt!
Waar woon je dan?quote:
Wil je niet wetenquote:
ik ga verhuizenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jammer dat ik niet in A-dam woon, ik had jullie zo naar de sportschool geschopt!
Alphen a/d Rijn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil je niet weten
heb dat al vaak genoeg gezegd
Waarheen?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Mday het volgende:
[..]
naar a'dam, dan krijg ik een schop van lot want een schop van lot is hot
Poëtisch! Heb je daar al veel meiden mee in kunnen palmen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Mday het volgende:
[..]
naar a'dam, dan krijg ik een schop van lot want een schop van lot is hot
quote:
Gespiekt in je foboquote:
Mag dat wel van fruit spieken bij andere mannen.quote:
Zal het eens vragen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Mag dat wel van fruit spieken bij andere mannen.
zag het
Ik plaats geen foto's van mijzelfquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zal het eens vragen!
Wel weinig foto's
Waarom heb je dan een fobo? (nu weet ik natuurlijk al hoe je eruit ziet van de meetquote:
Geen idee, wel leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een fobo? (nu weet ik natuurlijk al hoe je eruit ziet van de meet)
Nou ja is wel een beetje het idee van een fobo hebben geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, wel leuk.
Maar waarom zou ik een foto van mezelf moeten plaatsen?
Mja, ok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja is wel een beetje het idee van een fobo hebben geloof ik
Daarom heb ik ook geen fobo, ook geen zin om foto's van mezelf te plaatsen. Dan kun je mensen niet maar laten schrikken op meets enzo
Oh echt, ik had geen waarschuwing ontvangen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Mja, ok.
Maar dan moet er ook een waarschuwing geplaatst zijn voordat mensen mijn fobo openen.
Daarom waarschuw ik altijd van tevoren bij meets.
Niet zo aan mij besteed. Ik heb ook geen hyves en facebook, heb alleen heeeeeeeel vroeger een cu2 profiel gehad met foto's eropquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:33 schreef Mday het volgende:
trouwens lot waarom heb jij geen mooie fobo he he he
oh, was dan de waarschuwing vergetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh echt, ik had geen waarschuwing ontvangen!
Maar ik schrok ook niet hoor! (alleen een beetje van poit)
En dan over mij beginnenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet zo aan mij besteed. Ik heb ook geen hyves en facebook, heb alleen heeeeeeeel vroeger een cu2 profiel gehad met foto's erop(toen was ik nog breezer)
Cu2quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet zo aan mij besteed. Ik heb ook geen hyves en facebook, heb alleen heeeeeeeel vroeger een cu2 profiel gehad met foto's erop(toen was ik nog breezer)
Jaa ik weet nog zo goed dat het zomervakantie was en al mijn vrienden op vakantie waren toen ik het ontdekte! Heb ik heel wat uurtjes mee zoet gemaaktquote:
Haha een 56K modem, ja dat waren tijden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa ik weet nog zo goed dat het zomervakantie was en al mijn vrienden op vakantie waren toen ik het ontdekte! Heb ik heel wat uurtjes mee zoet gemaakt
Toen hadden we nog internet waarbij je moest inbellen en de telefoonlijn bezet was als je op internet zat
Mijn aller eerste vriendje gaf mij mijn eerste gekopieerde cd! Americana van de Offspring, ik heb de cd nog steeds ergens!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha een 56K modem, ja dat waren tijden.
Beetje thuis cds branden en dan op school verkopenen dan van mensen briefjes krijgen met welke nummers ze willen
Geweldige tijd
jep.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha een 56K modem, ja dat waren tijden.
Beetje thuis cds branden en dan op school verkopenen dan van mensen briefjes krijgen met welke nummers ze willen
Geweldige tijd
Ik mocht altijd maar 1 keer inbellen want was het duurste. Maar je werd echt om de 2 minuten van internet afgegooid, ik probeerde dan heel sneaky opnieuw in te bellen maar dat ging met dat fuuuukukingkuufuuuuugrwooookikugrrrroooo geluid nooitquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Mday het volgende:
[..]
jep.
'pap, mag ik internetten!?'
'vijf minuutjes'
zo lang duurde het inbellen
Je was vergeten hoe aantrekkelijk ik ben?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh echt, ik had geen waarschuwing ontvangen!
Maar ik schrok ook niet hoor! (alleen een beetje van poit)
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Je was vergeten hoe aantrekkelijk ik ben?
Jij heerlijk jokkebrokkend stukje vrouwvleesch dat je bent!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij heerlijk jokkebrokkend stukje vrouwvleesch dat je bent!![]()
Zal fruitje tof vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mijn aller eerste vriendje gaf mij mijn eerste gekopieerde cd! Americana van de Offspring, ik heb de cd nog steeds ergens!
stoooom dat je geen facebook hebtquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Merci!quote:
Gefeli Nickquote:
Ah, je bent jarig, hier een Traveller!quote:
Hahaha thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent jarig, hier een Traveller!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziek zijn
ik snotter de hele boel bij elkaar
Beide dames ziek?quote:
Dat je er maar lekker braadworsten mag gaan eten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
thx thx!
Ik ga maar eens naar Duitsland toe. Op je verjaardag naar Duitsland
Schoppen? Nee ik hoef niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat ga je doen in Duitsland? Schoppen?
Ziet er mooi uit, maar of ik £63,99 er voor wil betalen, terwijl ik met de ¤12,- versie ook blij ben....quote:
Ik heb de eerste 4 boeken in zo'n bundel gekocht..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar of ik £63,99 er voor wil betalen, terwijl ik met de ¤12,- versie ook blij ben....
Ik heb hem nu voor 33 euro inc verzendkosten. Voor 64 pond had ik hem ook niet gehaaldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar of ik £63,99 er voor wil betalen, terwijl ik met de ¤12,- versie ook blij ben....
Ik zou liever ook snotteren eigenlijk.quote:
Beterschap Kuuksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou liever ook snotteren eigenlijk.
WAAR?! HOE?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem nu voor 33 euro inc verzendkosten. Voor 64 pond had ik hem ook niet gehaald
en dit!quote:
http://www.bookdepository(...)Martin/9780007441426quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
WAAR?! HOE?!
En geldt dat ook voor de andere 4 delen?
Thanks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.bookdepository(...)Martin/9780007441426
Maar ze hebben nu sneaky de prijs met 11 euro verhoogd...
Goedkoper gevonden!:
http://www.amazon.co.uk/G(...)id=1312278823&sr=8-9
Ik zit er over na te denken om deze versie gewoon ongelezen in de kast te zetten en ergens een goedkope pocket te scoren om stuk te lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks!
*twijfel*
Ik heb nu de eerste 2 boeken, de een leest lekker weg met een groter lettertype en de ander is echt nauwelijks te lezen zo klein. Daarnaast hebben ze afwijkende formaten qua boek. Dus... euh... wellicht dat ik die weggeef/verkoop en deze dan maar bestel. Staat wel mooier...
Ik niet, de airco doet het niet zo goed op momentquote:
Dat sucked idd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik niet, de airco doet het niet zo goed op moment
Succesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Laptop is aan het flippenEerst was office al wat plugins kwijt en nu kan hij mijn profiel niet meer laden.. grmbl
Geen zin om te klooien dus ik formatteer hem zo wel.
Hopelijk tot later vanavond
van alle apparatuur is zo'n ding het minste aangeraakt. als ik jou was gewoon kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff ook eindelijk weer in NL, bijna nog een Kinect meegenomen voor ¤99, maar zag daarna pas dat ie 2de hands was.
Verder natuurlijk weer heerlijk eten in Duitsland. Maar veel te warm en druk.
Ja nu te laatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef Mday het volgende:
[..]
van alle apparatuur is zo'n ding het minste aangeraakt. als ik jou was gewoon kopen
Rond die tijd lag dat aan mijn wekker.quote:
Train mij maar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zoals verwacht was er praktisch niemand om te trainen. Heb vanavond 4 mensen getraind, normaal is ligt dat aantal rond de 10-12
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:53 schreef Poit het volgende:
Duimen jullie voor mij?
viefje wordt zo gekeurd..
Suc7 dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:53 schreef Poit het volgende:
Duimen jullie voor mij?
viefje wordt zo gekeurd..
Als we bij elkaar in de buurt hadden gewoond had ik het zo gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |