Stikt er hier van en zenders als Simonefm, Continu en nog zo'n NLse zender zijn als enige redelijk te ontvangen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier zitten er geen piratentussen hoor, maar 3FM is gewoon waardeloos doordat lopik niet op volle sterkte zendt en wieringermeer ook niet goed functioneert geloof ik
die kun je nu bij de plaatselijke oud ijzerboer opkopen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Stikt er hier van en zenders als Simonefm, Continu en nog zo'n NLse zender zijn als enige redelijk te ontvangen...
Ik wil de toren van H'smilde terug!!
Ja maar dan doettie het niet meer... Ik wil een nieuwequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die kun je nu bij de plaatselijke oud ijzerboer opkopen hoor
Ietwat, maar de strekking is (mij iig) duidelijkquote:
als jij die vrouw bent die kan lassen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar dan doettie het niet meer... Ik wil een nieuwe
Ja, dat kan ik!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij die vrouw bent die kan lassen...
True, al doe ik dat de hele dag door. Anderen worden er wel eens zat vanquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
True, al doe ik dat de hele dag door. Anderen worden er wel eens zat van
Jup, vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef alors het volgende:
Baarle Nassau en Baarle Hertog dat was vandaag of gisteren![]()
![]()
ook Alarmschijf bij de burenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:14 schreef TheZapster het volgende:
Wat hebben ze nu weer voor 13-in-een-dozijnliedje als MH gekozen
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
Kunnen we vannacht nog iets verwachten van die hackers? Nederlandse radio wordt vannacht overgenomen!
En The Cure
Puur toeval. Echt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
ook Alarmschijf bij de buren![]()
is tegenwoordig bijna elke week zo
3FM kiest de MH wel eerder dan de Alarmschijf wordt gekozen, aan 3FM ligt het niet. Het is gewoon een goed plaatje en als het het je niet bevalt luister je gewoon niet doe ik ook tegenwoordig en mijn leven is er een stuk makkelijker door gewordenquote:
Dat niet luisteren gaat deze week wel lukken met die etherontvangstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef themauster het volgende:
[..]
3FM kiest de MH wel eerder dan de Alarmschijf wordt gekozen, aan 3FM ligt het niet. Het is gewoon een goed plaatje en als het het je niet bevalt luister je gewoon niet doe ik ook tegenwoordig en mijn leven is er een stuk makkelijker door geworden
Het is hier juist super nu op de oude vertrouwde 88.6quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat niet luisteren gaat deze week wel lukken met die etherontvangst
dat heb ik met eigenlijk iedereen die plat praat. een accentje vind ik niet zo erg, maar alleen maar plat kunnen proatenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Als ik Brabanders hoor denk ik altijd dat ze zwakzinnig zijn
nee, die lult plat limbo'squote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Als ik Brabanders hoor denk ik altijd dat ze zwakzinnig zijn
Je hebt dialect en je hebt dit hequote:
nja, vooral mensen, en dan vooral jongeren, die niet of met heel veel moeite anders kunnen.quote:
Das waar! Ik kan ontzettend in het Drents/Twents kletsen, maar abn lukt me ook primaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt dialect en je hebt dit he
Dat vind ik wel erg...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vooral mensen, en dan vooral jongeren, die niet of met heel veel moeite anders kunnen.
Zolang je het denkt is het best.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, sorry
Bij Limburgers,Achterhoekers,Friezen heb ik dat niet maar Brabanders
bij mij op t werk loopt ook een meiske, jaar of 25 en die kan maar met moeite ABN, tis vooral Fries wat de klok slaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Das waar! Ik kan ontzettend in het Drents/Twents kletsen, maar abn lukt me ook prima![]()
[..]
Dat vind ik wel erg...
'my oh my, ons mams wa was ik blij'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moet je je nu eens indenken hoe goed dit had geklonken als zijn broer het had ingezongen! fenomenaal!
Fransen die weigeren Engels te sprekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja mensen die vertikken om verstaanbaar te praten tegen buitenstaanders
Ik kan ook wel eens onverstaanbaar praten, maar pas me wel aan als het nodig is
ja die moeten echt kapot. NO ENGLISH!, nou kneus wat sprak je net dan??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Fransen die weigeren Engels te spreken
En als je probeert Frans te praten gaan ze over in hun steenkolenengels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
ja die moeten echt kapot. NO ENGLISH!, nou kneus wat sprak je net dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |