dat heb ik met eigenlijk iedereen die plat praat. een accentje vind ik niet zo erg, maar alleen maar plat kunnen proatenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Als ik Brabanders hoor denk ik altijd dat ze zwakzinnig zijn
nee, die lult plat limbo'squote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Als ik Brabanders hoor denk ik altijd dat ze zwakzinnig zijn
Je hebt dialect en je hebt dit hequote:
nja, vooral mensen, en dan vooral jongeren, die niet of met heel veel moeite anders kunnen.quote:
Das waar! Ik kan ontzettend in het Drents/Twents kletsen, maar abn lukt me ook primaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt dialect en je hebt dit he
Dat vind ik wel erg...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vooral mensen, en dan vooral jongeren, die niet of met heel veel moeite anders kunnen.
Zolang je het denkt is het best.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, sorry
Bij Limburgers,Achterhoekers,Friezen heb ik dat niet maar Brabanders
bij mij op t werk loopt ook een meiske, jaar of 25 en die kan maar met moeite ABN, tis vooral Fries wat de klok slaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Das waar! Ik kan ontzettend in het Drents/Twents kletsen, maar abn lukt me ook prima![]()
[..]
Dat vind ik wel erg...
'my oh my, ons mams wa was ik blij'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moet je je nu eens indenken hoe goed dit had geklonken als zijn broer het had ingezongen! fenomenaal!
Fransen die weigeren Engels te sprekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja mensen die vertikken om verstaanbaar te praten tegen buitenstaanders
Ik kan ook wel eens onverstaanbaar praten, maar pas me wel aan als het nodig is
ja die moeten echt kapot. NO ENGLISH!, nou kneus wat sprak je net dan??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Fransen die weigeren Engels te spreken
En als je probeert Frans te praten gaan ze over in hun steenkolenengels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
ja die moeten echt kapot. NO ENGLISH!, nou kneus wat sprak je net dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |