Belachelijk idd. Maar ja, over het algemeen is het toch wel een beetje vreemd om als volwassene te willen slapen met het beeld van een jong meisje bovenop je....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik wil proberen om een Laura-dekbedovertrek te bemachtigen, hopelijk is die wel in mijn maat leverbaar, andere overtrekken houden op bij kindermaten.
Oww, ok, verkeerde foto. Dus dan is het die brede panorama-foto waar ze ergens in een hoekje met LD op de foto staan.. Er moet toch een foto zijn..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit zijn haar pa (links voor jou) en haar toenmalige advocaat De Lange.
Zullen we dan ook nog strandlakens erbij doen? Kan BW op de afbeelding van een jong meisje gaan liggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Maar ja, over het algemeen is het toch wel een beetje vreemd om als volwassene te willen slapen met het beeld van een jong meisje bovenop je....
En ik moet me al sterk vergissen wanneer dit persoon niet Hammondorgel is! R is namelijk ook nogal weg van orgelmuziek!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is waarschijnlijk in de draadjes al voorbij gekomen, maar die T die het enthousiaste verhaal vertelde is T aka Rotersand, vertaler, fotograaf (professioneel, mooie foto's ook) en sehr grosser Fan.
Een andere erg enthousiaste fan zit in Canada ergens bij Toronto en heet 45N73W.
Zijn er nog andere superfans van Laura gesignaleerd?
Het is ook een band:quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ik moet me al sterk vergissen wanneer dit persoon niet Hammondorgel is! Roter Sand is namelijk ook nogal weg van orgelmuziek!
quote:De dag begon heerlijk zonnig. Ik heb s'ochtends meteen de customs opgeroepen en omdat ik s’nachts veel water opgevangen had, heb ik ook gelijk de was gedaan. De Customs, Immigratie en Quarantaine gingen van een lije dakje, behalve dan dat je weer voor elke stempel en papiertje moet betalen.. Daar word ik altijd een beetje chagerijnig van, maar dat kwam misschien ook omdat het in de tussentijd was gaan regenen.. Daar hing m’n bijna droge was weer nat te worden terwijl ik in de stad was.. Maar ooit komt er weer een zonnige droge dag.. Na het inklaren ben ik wat door de stad gelopen en s’avonds hebben we weer gezellig op het strand met de locals en vele andere zeilers Kava gedronken.. Ik heb Henk deze keer ook meegesleurd, maar hij weet nog niet wat ie er van moet denken.. Ik vind de Kava werkelijk niet te zuipen, maar het is wel mega gezellig en daar moet je wat voor over hebben.. Ik heb ondertussen weer internet gevonden en heb er een hoop ruzie mee gehad om de foto’s erop te krijgen. maar.., ik heb de strijd gewonnen.. Dus geniet van de foto’s van messy, mijn mooie zonsondergang en het uitvaren tussen de riffen bij Fiji met in de verte nog Sogno d'Oro.
bron
Vereniging Martijn schijnt ze wel te willen afnemen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Maar ja, over het algemeen is het toch wel een beetje vreemd om als volwassene te willen slapen met het beeld van een jong meisje bovenop je....
We waren juist ontopicquote:
Voor zover ik weet hangt er momenteel maar 1 superfan om LD heen: SuperHenkie!! Hij is zelfs mee geweest naar een zuipfestijn! De rest van haar fans moet het voorlopig doen met foto's en de prachtige collages op haar Hyves.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We waren juist ontopicen wel on een heel interessant topic....
We waren namelijk in beeld aan het brengen welke superfans er om LD heen hangen.
Maar je mag hier niet de nicknames noemen van de beheerders van de officiële fanHyves van LDquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We waren juist ontopicen wel on een heel interessant topic....
We waren namelijk in beeld aan het brengen welke superfans er om LD heen hangen.
Dat meen je toch niet serieus he? Dat zou echt erg zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef MrFoureyes het volgende:
Die grappige verhalen over kava en hoe gezellig het wordt als je daar flink van inneemt, worden wat minder onschuldig als je weet dat kava al een jaar of vijf op een lijst van verboden psychotrope middelen staat. Het wordt in Nederland gekwalificeerd als harddrug. We moeten maar hopen dat Henk wat meer gezond verstand heeft dan Zeilmeisje.
Het is een drug:quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he? Dat zou echt erg zijn!
O? Waarom niet dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet de nicknames noemen van de beheerders van de officiële fanHyves van LDWel grappig dat zijn irl naam hier dan weer gewoon mag blijven staan
Geen idee, ik kreeg er een note voor iig, met het verwijderen van de namen zoals ze op de fanhyves gewoon voor iedereen te lezen staan. Des te grappiger dat zijn irl naam dan weer wel mag.quote:
Ok, dan snap ik dat het niet te snappen is... we zien wel of dit stand houdt..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg er een note voor iig, met het verwijderen van de namen zoals ze op de fanhyves gewoon voor iedereen te lezen staan. Des te grappiger dat zijn irl naam dan weer wel mag.
Dan moeten we het vanaf nu gewoon maar hebben over "de vertaler" en "de beheerder" van de fanhyves''quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik dat het niet te snappen is... we zien wel of dit stand houdt..
Ik schrik hier toch wel van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is een drug:
"Effecten
Een half uur na het drinken van de bereide kava begint de werking die circa twee uur aanhoudt, daarna nemen de effecten af, en zijn ze circa acht uur na inname verdwenen. In volgorde van optreden zijn de effecten:
• gevoelloosheid en bleekheid van de lippen en tong, veroorzaakt door het samentrekken van bloedvaatjes
• verhoogde behoefte om te spreken of te praten
• euforisch gedrag
• demping van angsten, kalmering
• gevoel van welbehagen
• helder denken
• spierontspanning
• slaperigheid
De slaap die volgt op gebruik van kava wordt ervaren als verkwikkend. Bij ontwaken zijn geen effecten meer voelbaar, er is geen gevoel van katerigheid."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kava_%28plant%29
Als hij zich plaatsvervangend verantwoordelijk voelt als ouder, mss. wel ja. Hoewel kava niet bepaald het gevaarlijkste spul is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:43 schreef spuitje het volgende:
In haar laatste weblog schreef LD dat ze Henk ook had meegesleurd naar de beachparty maar dat hij nog niet wist wat hij ervan moest denken.
Nu ik wat meer van kava weet begrijp ik die opmerking beter. Als ik Henk was zou ik me op zijn zachtst gezegd behoorlijk ongemakkelijk voelen.
Het is ook niets voor jonge meisjes om Kava te drinken, ook niet op Vanuatu. Het is een mannending, hoewel het nu ook toegestaan is voor vrouwen. Niet dat er veel vrouwen zijn die het ook werkelijk doen. Laat staan jonge meisjes van 15.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als hij zich plaatsvervangend verantwoordelijk voelt als ouder, mss. wel ja. Hoewel kava niet bepaald het gevaarlijkste spul is.
Ik zou me dan zorgen maken om een opmerking als 'ik vind het niet lekker maar ik doe alles om erbij te horen.'
Ik zou me dan onmiddellijk afvragen wat haar ouders aan de andere kant van de wereld doen..
Ik weet natuurlijk ook niet in hoeverre Henk zich verantwoordelijk voelt, maakt ook niet zoveel uit denk ik. Het is meer wat jij zegt: dat dat kind dat spul zuipt om erbij te horen. Wat moet je dan doen, ingrijpen of juist niet? Ik zou me eerlijk gezegd knap lullig voelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als hij zich plaatsvervangend verantwoordelijk voelt als ouder, mss. wel ja. Hoewel kava niet bepaald het gevaarlijkste spul is.
Ik zou me dan zorgen maken om een opmerking als 'ik vind het niet lekker maar ik doe alles om erbij te horen.'
Ik zou me dan onmiddellijk afvragen wat haar ouders aan de andere kant van de wereld doen..
Er zijn al eerder verontrustende berichten over o.a. het alcoholgebruik van LD verschenen, dus echt nieuw is het niet. In het AD stond een tijdje terug zelfs het bericht dat LD de enige was die zonder hoofdpijn opstond na een feestje op drie boten. Echt iets om trots op te zijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is ook niets voor jonge meisjes om Kava te drinken, ook niet op Vanuatu. Het is een mannending, hoewel het nu ook toegestaan is voor vrouwen. Niet dat er veel vrouwen zijn die het ook werkelijk doen. Laat staan jonge meisjes van 15.
En inderdaad, haar opmerking dat ze het niet lekker vindt, maar dat het daarna allemaal zo gezellig is en dat je daar wat voor over moet hebben... is verontrustend.
Dat meisje heeft wel meer volwassen mannelijke fans. En soms plaatsen die berichten in haar gastenboek die ik op zijn minst naadje vind. En er zullen er hier ook meelezen die haar anders zien dan jij en ik, beetje ongezond vind ik dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:13 schreef Disana het volgende:
Begrijp ik nu goed dat hier een volwassen vent zit mee te lezen die fan is van een onvolgroeid meisje en die daar kennelijk nog wel zoveel schaamte voor heeft dat hij zijn naam niet genoemd wil zien? Ik vraag me af wat moeder Dekker daarvan zou vinden; mij lopen de rillingen over de rug.
Maar kennelijk mogen hun usernamen hier niet genoemd worden en moeten we het voortaan over S en T hebben. Dat snap ik dus niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef spuitje het volgende:
Dat meisje heeft wel meer volwassen mannelijke fans. En soms plaatsen die berichten in haar gastenboek die ik op zijn minst naadje vind. En er zullen er hier ook meelezen die haar anders zien dan jij en ik, beetje ongezond vind ik dat.
Het is inderdaad een beetje vreemd dat je hun irl namen wel mag noemen, maar niet de usernamen die ze verder aannemen op internet. Dat is ook onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kennelijk mogen hun usernamen hier niet genoemd worden en moeten we het voortaan over S en T hebben. Dat snap ik dus niet.
van "T" blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Wie zijn usernaam mogen we niet melden dan?
Geldt dat enkel voor S of voor iedereen die hier deelneemt aan de discussie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef D het volgende:
[..]
En S:
Laura Dekker #30 Waar we allemaal velours zijn op Laura
Beste B,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Geldt dat enkel voor S of voor iedereen die hier deelneemt aan de discussie?
Denk je niet dat het om Cava gaat? Bubbeltjeswijn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is een drug:
"Effecten
Een half uur na het drinken van de bereide kava begint de werking die circa twee uur aanhoudt, daarna nemen de effecten af, en zijn ze circa acht uur na inname verdwenen. In volgorde van optreden zijn de effecten:
• gevoelloosheid en bleekheid van de lippen en tong, veroorzaakt door het samentrekken van bloedvaatjes
• verhoogde behoefte om te spreken of te praten
• euforisch gedrag
• demping van angsten, kalmering
• gevoel van welbehagen
• helder denken
• spierontspanning
• slaperigheid
De slaap die volgt op gebruik van kava wordt ervaren als verkwikkend. Bij ontwaken zijn geen effecten meer voelbaar, er is geen gevoel van katerigheid."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kava_%28plant%29
Sorry maar is dit nou normaal? Echt het zal wel aan mij liggen maar ik krijg er naast dat ik moet lachen om de regelrechte zieligheid, toch ook een naar gevoel bij. Vind 't maar raar allemaal. Maar iemand hier zei het al over die fandag; het zijn gewoon 'n groep mensen die hun zielig leventje waarin ze gefaald zijn (hun dromen na te jagen) projecteren op zo'n jonge meid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef livelink het volgende:
Als je dat verhaal van die vertaler leest dan heb je toch het idee met een zwakzinnige van doen te hebben![]()
Eerst het verslag van zijn overlevingstocht van Duitsland naar Nederland. Hij komt 3 dagen niet toe aan eten, zo spannend is het allemaal. Hij koopt zich helemaal arm aan fotoapparatuur en filmpjes en heeft als resultaat twee lullige fotootjes. Bij het realiseren dat hij echt een foto van Laura heeft, heeft hij een sigaar nodig om bij te komen van al die emoties
" I recharged all my cameras. What a day! Was it real or was it a dream? I checked my digital images. It was real!!! Fortunately, I had a cigar with me"
En dan, nauwelijks bekomen van al zijn emoties en nog steeds niet in staat om te eten, gebeurt er ook nog dit:
"Breakfast? I wasn´t interested; I was still too agitated. So I took my bags, put them into the car and gave the room key back. Believe it or not: when I entered the hotel lobby there was a famous song sounding over the PA: "My heart will go on" from the movie Titanic. That was enough for me! Out! As quickly as possible! The time: 10 AM."
Echt, het zal wel aan mij liggen, maar ik lig hier in mijn eentje gewoon dubbel van het lachen. Hoe komt het dat al dit soort rare randfiguren zo enthousiast zijn over Laura![]()
En dat zijn gewoon volwassen mensen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
En eerlijk is eerlijk; ik schat zowel Svetan als Hammondorgel toch wel een heel stuk hoger in dan deze meneer.
Oh, wacht even. Dat is die T oftewel Borkum1994 die zich ook wel eens in dit topic heeft gemengd![]()
Volgens mij heb ik 'n paar pagina's gemist ofzo? Ik lees even terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
Zolang S en T meelezen mogen ze van mij best weten dat ze gluiperige, smerige onderkruipsels zijn die wat mij betreft elke vorm van privacy hebben verloren met hun klaagzang.
Pas op wat je zegt, voor je het weet word je bericht verwijderdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Sorry maar is dit nou normaal? Echt het zal wel aan mij liggen maar ik krijg er naast dat ik moet lachen om de regelrechte zieligheid, toch ook een naar gevoel bij. Vind 't maar raar allemaal. Maar iemand hier zei het al over die fandag; het zijn gewoon 'n groep mensen die hun zielig leventje waarin ze gefaald zijn (hun dromen na te jagen) projecteren op zo'n jonge meid.Dat is tenminste als hun reden hiervoor is zoals ik hier noem
Vind de volwassenen die zo met haar weglopen gewoon echt een beetje raar. En krijg er een raar gevoel bij. Maar heey, dat kan echt gewoon aan mij liggen. Maar toch voel ik dat....
Zojuist het grootste deel van het verslag gelezen maar op een gegeven moment gestopt. Ik vind het echt niet normaal dat een volwassen man zich zo gedraagt. Kan ook maar nauwelijks geloven dat het waar is wat hij schrijft. Naast lachwekkend is het gewoon in- en intriest. En ook een beetje eng.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Sorry maar is dit nou normaal? Echt het zal wel aan mij liggen maar ik krijg er naast dat ik moet lachen om de regelrechte zieligheid, toch ook een naar gevoel bij. Vind 't maar raar allemaal. Maar iemand hier zei het al over die fandag; het zijn gewoon 'n groep mensen die hun zielig leventje waarin ze gefaald zijn (hun dromen na te jagen) projecteren op zo'n jonge meid.Dat is tenminste als hun reden hiervoor is zoals ik hier noem
Vind de volwassenen die zo met haar weglopen gewoon echt een beetje raar. En krijg er een raar gevoel bij. Maar heey, dat kan echt gewoon aan mij liggen. Maar toch voel ik dat....
Ik vind het heel erg eng zelfs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zojuist het grootste deel van het verslag gelezen maar op een gegeven moment gestopt. Ik vind het echt niet normaal dat een volwassen man zich zo gedraagt. Kan ook maar nauwelijks geloven dat het waar is wat hij schrijft. Naast lachwekkend is het gewoon in- en intriest. En ook een beetje eng.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, voor je het weet word je bericht verwijderd![]()
T is een toffe peer, die geniet bescherming hier!
De Creeps worden hier in bescherming genomen door Paddy.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat is dat opeens voor gedoe met die namen? Vindt iemand die hij hier gesmaad wordt, ofzo?
Naar mijn idee ventileren we gewoon onze mening hier. Dat mag toch?
Leeftijdgenoten houden zich helemaal niet bezig met LDquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:12 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Wat doet dat kind nou helemaal? Zich ontrekken aan verplichtingen met toestemming van papa en een beetje varen (nouja oké ik doe het haar niet na want kan niet varen
) en grotendeels op andermans kosten. Maar neem nou bv een metterretje zoals bijvoorbeeld Britney Spears dat was (kom even niet op 'n jonge vrouwelijke -kind-ster); zij was nog ergens beroemd om. En zelfs dan zou ik het vreemd vinden als volwassen mannen (of vrouwen) met haar zouden dwepen. Kom op zeg. Dat kinderen en leeftijdgenootjes dat doen is tot daaraan toe. Doe effe lekker normaal. Dit mag ik toch wel zeggen hoop ik hč? Want is mijn mening die ik hier verkondig en in real life ook zou verkondigen zonder dat ik mensen demoniseer. Want wat ik voel erbij is geheel afhankelijk van mijn referentiekader. Dus vind mij maar zielig of raar. Vind ik dat ook bij wie ik dat vind.
Dat zie jij helemaal verkeerd! LD leert veel mensen kennen en maakt kennis met andere culturen. Volgens sommigen is dat ontzettend goed voor haar ontwikkeling en leert ze tijdens deze recordpoging veel meer dan anderen op school ooit zullen leren. Zo weet ze nu hoe kava smaakt en dat vogels ook poepen. En ook dat je een bakje muesli niet op een tafeltje in de kajuit moet zetten met zwaar weer, levert vast en zeker een hoop troep op! Ook heeft ze geleerd dat er niet alleen in Nederland vervelende ambtenaren zijn, maar eigenlijk overal ter wereld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:12 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Wat doet dat kind nou helemaal? Zich ontrekken aan verplichtingen met toestemming van papa en een beetje varen (nouja oké ik doe het haar niet na want kan niet varen
) en grotendeels op andermans kosten. Maar neem nou bv een sterretje zoals bijvoorbeeld Britney Spears dat was (kom even niet op 'n jonge vrouwelijke -kind-ster); zij was nog ergens beroemd om. En zelfs dan zou ik het vreemd vinden als volwassen mannen (of vrouwen) met haar zouden dwepen. Kom op zeg. Dat kinderen en leeftijdgenootjes dat doen is tot daaraan toe. Doe effe lekker normaal. Dit mag ik toch wel zeggen hoop ik hč? Want is mijn mening die ik hier verkondig en in real life ook zou verkondigen zonder dat ik mensen demoniseer. Want wat ik voel erbij is geheel afhankelijk van mijn referentiekader. Dus vind mij maar zielig of raar. Vind ik dat ook bij wie ik dat vind.
Onze oudste zoon drukte het iets anders uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Leeftijdgenoten houden zich helemaal niet bezig met LDDe enkelen die ik er ooit 1 opmerking over heb horen zeggen, kwamen niet verder dan "Dat meisje heeft zeker aandacht te kort". Dat lijkt mij overigens een juiste conclusie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |