abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 15:13:36 #126
137949 Disana
pi_100194923
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik vind die vogel wel lief O+
Haha ja, gelukkig heeft ie het ruime sop weer gekozen trouwens. En dat van die meets is wel raar, misschien weten ze het zelf ook niet? Ik zou ook niet kunnen bedenken waarover ik het moet hebben op een meet over Dekker.
pi_100194935
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Tja.

Oh hemel, wat een lelijke foto van haar hebben ze nu weer op haar site gezet. Ik schrik ervan:

[ afbeelding ]
Ik schrik vooral van het formaat :D
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 15:16:19 #128
137949 Disana
pi_100195006
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik schrik vooral van het formaat :D
Maar zo kun je Pietje Patat (of hoe ze hem ook alweer had genoemd) goed zien :)
pi_100195051
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha ja, gelukkig heeft ie het ruime sop weer gekozen trouwens. En dat van die meets is wel raar, misschien weten ze het zelf ook niet? Ik zou ook niet kunnen bedenken waarover ik het moet hebben op een meet over Dekker.
Eerlijk gezegd denk ik dat de mensen die zich hiervoor hebben aangemeld allang via pb of mail bericht hebben gehad. En een programma kan ik wel bedenken hoor :Y
pi_100195070
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Messy heette hij volgens haar
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 15:19:09 #131
137949 Disana
pi_100195095
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:17 schreef spuitje het volgende:

Eerlijk gezegd denk ik dat de mensen die zich hiervoor hebben aangemeld allang via pb of mail bericht hebben gehad. En een programma kan ik wel bedenken hoor :Y
Maar waarom zouden ze daar dan zo geheimzinnig over doen?

Jij zou zeker met de collectebus rondgaan :D
pi_100195099
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Op mijn beelscherm krijg ik enkel een heel groot oor van (ik vermoed) LD in beeld...
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 15:20:23 #133
137949 Disana
pi_100195131
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:19 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Op mijn beelscherm krijg ik enkel een heel groot oor van (ik vermoed) LD in beeld...
Bij mij wordt hij automatisch naar een overzichtelijk formaat omgezet. Moet ik hem weghalen?
pi_100195146
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Bij mij wordt hij automatisch naar een overzichtelijk formaat omgezet. Moet ik hem weghalen?
Nee, misschien heb alleen ik dit euvel :D
pi_100195711
Lieve fan van Laura,

Wat fijn dat U zich hebt aangemeld voor de meet op donderdag 4-8 a.s.!
U wordt tussen 13.00 en 13.30 verwacht op het jeugd speelveld in Den Osse.
Na het overleggen van deze uitnodiging en betaling van minimaal ¤ 25,-- kunt u in de tent een kopje koffie of thee gaan halen.

Om 13.30 leest oma Riek voor uit het boek "mijn verhaal"
Vanaf 14.00 uur kunt U zich melden bij oma om 1 of meerdere exemplaren te kopen. Tegen betaling van ¤ 1,-- extra krijgt u een door oma getekend exemplaar. Wij verzoeken u wel om uw eigen pen mee te nemen.

Om 14.30 zal de vader van Laura tot u spreken. Het onderwerp van zijn toespraak is nog niet bekend.

Vanaf 15.00 uur kunt u onder het genot van een hapje en een drankje (tegen betaling verkrijgbaar aan de bar) met andere fans van gedachten wisselen.

Tevens zullen op een groot scherm alle tot nu toe verschenen foto's van Laura en haar reis te zien zijn, evenals de schitterende collage's.

Ook kunt u vanaf 15.00 uur terecht in de "Laura shop".
Hier kunt u o.a. terecht voor:
- het Laura vrienden en vriendinnenboekje
- prachtige laura placemats
- heerlijke Laura dekbedovertrekken
- Guppy sleutelhangers
- Guppy mokken
- Laura mokken
- de schiterende Guppy rugtas
en nog veel meer!

Helaas zal Laura zelf niet aanwezig zijn. Zij is druk met het vestigen van een record, maar dat wist U al.

Wij wensen U allen een hele gezellige middag!

Het Laura landteam

P.S. zoals U allen zult begrijpen kost de recordpoging van Laura veel geld. Wij hebben dan ook op alle tafels collectebussen geplaatst en hopen dat U gul zult storten!

[ Bericht 1% gewijzigd door spuitje op 01-08-2011 15:51:09 ]
pi_100195941
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef spuitje het volgende:
Lieve fan van Laura,

Wat fijn dat U zich hebt aangemeld voor de meet op donderdag 4-8 a.s.!
U wordt tussen 13.00 en 13.30 verwacht op het jeugd speelveld in Den Osse.
Na het overleggen van deze uitnodiging en betaling van minimaal ¤ 25,-- kunt u in de tent een kopje koffie of thee gaan halen.

Om 13.30 leest oma Riek voor uit het boek "mijn verhaal"
Vanaf 14.00 uur kunt U zich melden bij oma om 1 of meerdere exemplaren te kopen. Tegen betaling van ¤ 1,-- extra krijgt u een door oma getekend exemplaar. Wij verzoeken u wel om uw eigen pen mee te nemen.

Om 14.30 zal de vader van Laura tot u spreken. Het onderwerp van zijn toespraak is nog niet bekend.

Vanaf 15.00 uur kunt u onder het genot van een hapje en een drankje (tegen betaling verkrijgbaar aan de bar) met andere fans van gedachten wisselen.

Tevens zullen op een groot scherm alle tot nu toe verschenen foto's van Laura en haar reis te zien zijn, evenals de schitterende collage's.

Ook kunt u vanaf 15.00 uur terecht in de "Laura shop".
Hier kunt u o.a. terecht voor:
- het Laura vrienden en vriendinnenboekje
- prachtige laura placemats
- heerlijke Laura dekbedovertrekken
- Guppy sleutelhangers
- Guppy mokken
- Laura mokken
en nog veel meer!

Helaas zal Laura zelf niet aanwezig zijn. Zij is druk met het vestigen van een record, maar dat wist U al.

Wij wensen U allen een hele gezellige middag!

Het Laura landteam

P.S. zoals U allen zult begrijpen kost de recordpoging van Laura veel geld. Wij hebben dan ook op alle tafels collectebussen geplaatst en hopen dat U gul zult storten!
_O-

BTW, waar is die Guppytas te verkrijgen :?
pi_100196028
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:48 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

_O-

BTW, waar is die Guppytas te verkrijgen :?
Ook in de Laura shop natuurlijk, valt onder het kopje "en nog veel meer" :6
pi_100196190
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ook in de Laura shop natuurlijk, valt onder het kopje "en nog veel meer" :6
:D

Ik kan me ook niets voorstellen bij die meeting. Volgens mij willen die mensen elkaar gewoon eens zien, want ze hebben iets gemeen met elkaar: hun eigen dramatische levensverhaal projecteren op een puber.

Misschien heeft het wel een therapeutische werking.
pi_100196401
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:57 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

:D

Ik kan me ook niets voorstellen bij die meeting. Volgens mij willen die mensen elkaar gewoon eens zien, want ze hebben iets gemeen met elkaar: hun eigen dramatische levensverhaal projecteren op een puber.

Misschien heeft het wel een therapeutische werking.
Ik heb ook geen idee waarom mensen zo iets willen. Het onderwerp van gesprek is er zelf niet eens. Kun je de volgende dag niet eens tegen familie en vrienden zeggen dat je haar een handje hebt gegeven.
Bij elkaar komen omdat het een jaar geleden is dat ze uit Nederland vertrok, so what?
Maar het zal allemaal wel draaien om ¤¤¤¤¤¤¤¤ denk ik.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 16:21:49 #140
137949 Disana
pi_100197053
Ik zat een beetje te zoeken naar die meet(ing) toen ik deze meneer tegenkwam. Hij zegt dat hij de vertaler van haar blog is. Is hij wel eens langsgekomen hier?

They were also curious about me. I told them that I - we, of course! - do the translations of Laura´s blog. I also explained our method of work.

De man loopt over van enthousiasme:

Then THE moment came. While her father worked on the bow cable Laura loosed the stern one. The engine was already running. I filmed the whole scene. I must confess that I got a bit emotional during it! Impossible not getting deeply touched by this scene. It was so symbolic.

Then it got really difficult for me. "Guppy" was gone, Laura was gone! I had to fight against some overwhelming emotions. I had to be alone for a few minutes.

Then she set the main sail. In retrospect, THIS was the most impressive and most touching moment. After a year of sorrow and desperation Laura was free! No one will hurt her anymore!

Als dit een indicatie is van hoe de fans voor Laura voelen, kan het wel eens een heel snotterige meet worden :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:10:29 #141
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_100198793
Zou deze vertaler toevallig S kunnen zijn? 1. Hij woont in Duitsland 2. Hij is bezeten van Laura 3. Hij schrijft beroerd Nederlands.

Laura komt ook echt naar voren als een meisje met het hart op de juiste plaats: ze heeft blijkbaar deze vertaler nooit ontmoet (hij moet er een dagtaak aan hebben, elke dag die neuzelpraatjes omzetten in het Engels) en als ze aan hem wordt voorgesteld en te horen krijgt wie hij is, zegt ze spontaan "hallo". Daarna draait ze zich om, wat wel begrijpelijk is gezien haar drukke bezigheden. Maar die "hallo" zal hij zich voor altijd herinneren.

De vertaler is ook een beetje verlegen. Hij heeft chocola voor Laura gekocht, want dat eet ze graag, maar hij durft het niet te geven. Dat moet iemand anders doen. En weer toont Laura zich van haar beste kant: ze zegt "dank je wel". Weliswaar niet tegen de vertaler, maar ze zei het wel. Een emotioneel moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 22:57:17 ]
pi_100199170
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:21 schreef Disana het volgende:
Ik zat een beetje te zoeken naar die meet(ing) toen ik deze meneer tegenkwam. Hij zegt dat hij de vertaler van haar blog is. Is hij wel eens langsgekomen hier?

They were also curious about me. I told them that I - we, of course! - do the translations of Laura´s blog. I also explained our method of work.

De man loopt over van enthousiasme:

Then THE moment came. While her father worked on the bow cable Laura loosed the stern one. The engine was already running. I filmed the whole scene. I must confess that I got a bit emotional during it! Impossible not getting deeply touched by this scene. It was so symbolic.

Then it got really difficult for me. "Guppy" was gone, Laura was gone! I had to fight against some overwhelming emotions. I had to be alone for a few minutes.

Then she set the main sail. In retrospect, THIS was the most impressive and most touching moment. After a year of sorrow and desperation Laura was free! No one will hurt her anymore!

Als dit een indicatie is van hoe de fans voor Laura voelen, kan het wel eens een heel snotterige meet worden :D
Als iemand mij even het adres van de meet doorgeeft (mag per pm) dan doneer ik 1 pakje

Wat een snotverhaal zeg, alsof het kind jaren in gevangenschap heeft doorgebracht!
pi_100199236
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef MrFoureyes het volgende:
Zou deze vertaler toevallig S kunnen zijn? 1. Hij woont in Duitsland 2. Hij is bezeten van Laura 3. Hij schrijft beroerd Nederlands.

Laura komt ook echt naar voren als een meisje met het hart op de juiste plaats: ze heeft blijkbaar deze vertaler nooit ontmoet (hij moet er een dagtaak aan hebben, elke dag die neuzelpraatjes omzetten in het Engels) en als ze aan hem wordt voorgesteld en te horen krijgt wie hij is, zegt ze spontaan "hallo". Daarna draait ze zich om, wat wel begrijpelijk is gezien haar drukke bezigheden. Maar die "hallo" zal hij zich voor altijd herinneren.

De vertaler is ook een beetje verlegen. Hij heeft chocola voor Laura gekocht, want dat eet ze graag, maar hij durft het niet te geven. Dat moet iemand anders doen. En weer toont Laura zich van haar beste kant: ze zegt "dank je wel". Weliswaar niet tegen de vertaler, maar ze zei het wel. Een emotioneel moment.
Ik zat eerlijk gezegd eerder te denken aan Hammondorgel. Volgens mij woont hij ook in Duitsland en is hij op de Hyves van LD nogal actief maar dan onder een andere naam.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 22:58:10 ]
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:28:05 #144
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100201486
Als je dat verhaal van die vertaler leest dan heb je toch het idee met een zwakzinnige van doen te hebben :D
Eerst het verslag van zijn overlevingstocht van Duitsland naar Nederland. Hij komt 3 dagen niet toe aan eten, zo spannend is het allemaal. Hij koopt zich helemaal arm aan fotoapparatuur en filmpjes en heeft als resultaat twee lullige fotootjes. Bij het realiseren dat hij echt een foto van Laura heeft, heeft hij een sigaar nodig om bij te komen van al die emoties

" I recharged all my cameras. What a day! Was it real or was it a dream? I checked my digital images. It was real!!! Fortunately, I had a cigar with me"

En dan, nauwelijks bekomen van al zijn emoties en nog steeds niet in staat om te eten, gebeurt er ook nog dit:

"Breakfast? I wasn´t interested; I was still too agitated. So I took my bags, put them into the car and gave the room key back. Believe it or not: when I entered the hotel lobby there was a famous song sounding over the PA: "My heart will go on" from the movie Titanic. That was enough for me! Out! As quickly as possible! The time: 10 AM."

Echt, het zal wel aan mij liggen, maar ik lig hier in mijn eentje gewoon dubbel van het lachen. Hoe komt het dat al dit soort rare randfiguren zo enthousiast zijn over Laura :D
En dat zijn gewoon volwassen mensen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

En eerlijk is eerlijk; ik schat zowel Svetan als Hammondorgel toch wel een heel stuk hoger in dan deze meneer.

Oh, wacht even. Dat is die T oftewel Borkum1994 die zich ook wel eens in dit topic heeft gemengd :D

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 22:55:39 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_100202819
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef livelink het volgende:
Als je dat verhaal van die vertaler leest dan heb je toch het idee met een zwakzinnige van doen te hebben :D
Eerst het verslag van zijn overlevingstocht van Duitsland naar Nederland. Hij komt 3 dagen niet toe aan eten, zo spannend is het allemaal. Hij koopt zich helemaal arm aan fotoapparatuur en filmpjes en heeft als resultaat twee lullige fotootjes. Bij het realiseren dat hij echt een foto van Laura heeft, heeft hij een sigaar nodig om bij te komen van al die emoties

" I recharged all my cameras. What a day! Was it real or was it a dream? I checked my digital images. It was real!!! Fortunately, I had a cigar with me"

En dan, nauwelijks bekomen van al zijn emoties en nog steeds niet in staat om te eten, gebeurt er ook nog dit:

"Breakfast? I wasn´t interested; I was still too agitated. So I took my bags, put them into the car and gave the room key back. Believe it or not: when I entered the hotel lobby there was a famous song sounding over the PA: "My heart will go on" from the movie Titanic. That was enough for me! Out! As quickly as possible! The time: 10 AM."

Echt, het zal wel aan mij liggen, maar ik lig hier in mijn eentje gewoon dubbel van het lachen. Hoe komt het dat al dit soort rare randfiguren zo enthousiast zijn over Laura :D
En dat zijn gewoon volwassen mensen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

En eerlijk is eerlijk; ik schat zowel Svetan als Hammondorgel toch wel een heel stuk hoger in dan deze meneer.

Oh, wacht even. Dat is die T oftewel Borkum1994 die zich ook wel eens in dit topic heeft gemengd :D
OMG, dit kan iemand toch niet serieus menen?? Je mag me komen opvegen, kom niet meer bij van het lachen!

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 22:58:44 ]
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 19:29:49 #146
137949 Disana
pi_100203633
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 20:36:01 ]
pi_100203664
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 20:36:16 ]
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:02:58 #148
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100205013
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Precies, dat is hem :D
De enthousiaste schrijver is idd Thomas en zijn maatje die erbij is, is Gerard.
Dus een van de 2 op de foto is Thomas en dan moet de andere die Gerard zijn. Toch?
http://94.100.126.71/1046(...)46150170_5_SkDF.jpeg

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 20:37:44 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_100205040
;( ik moet donderdag werken, nu kan ik niet naar de meet om lotgenoten van mij tegen te komen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Tja.

Oh hemel, wat een lelijke foto van haar hebben ze nu weer op haar site gezet. Ik schrik ervan:

[ afbeelding ]
Leuke foto toch? Geen enkel meisje van haar leeftijd heeft een gave huid. Jammer dat het alweer uit is met Messy, ik vond ze erg goed bij elkaar passen.

Ik wil proberen om een Laura-dekbedovertrek te bemachtigen, hopelijk is die wel in mijn maat leverbaar, andere overtrekken houden op bij kindermaten.
;(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 20:04:33 #150
137949 Disana
pi_100205092
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dus een van de 2 is Thomas en dan moet de andere die Gerard zijn.
[ afbeelding ]
Nee, dit zijn haar pa (links voor jou) en haar toenmalige advocaat De Lange.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')