Belachelijk idd. Maar ja, over het algemeen is het toch wel een beetje vreemd om als volwassene te willen slapen met het beeld van een jong meisje bovenop je....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik wil proberen om een Laura-dekbedovertrek te bemachtigen, hopelijk is die wel in mijn maat leverbaar, andere overtrekken houden op bij kindermaten.
Oww, ok, verkeerde foto. Dus dan is het die brede panorama-foto waar ze ergens in een hoekje met LD op de foto staan.. Er moet toch een foto zijn..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit zijn haar pa (links voor jou) en haar toenmalige advocaat De Lange.
Zullen we dan ook nog strandlakens erbij doen? Kan BW op de afbeelding van een jong meisje gaan liggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Maar ja, over het algemeen is het toch wel een beetje vreemd om als volwassene te willen slapen met het beeld van een jong meisje bovenop je....
En ik moet me al sterk vergissen wanneer dit persoon niet Hammondorgel is! R is namelijk ook nogal weg van orgelmuziek!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is waarschijnlijk in de draadjes al voorbij gekomen, maar die T die het enthousiaste verhaal vertelde is T aka Rotersand, vertaler, fotograaf (professioneel, mooie foto's ook) en sehr grosser Fan.
Een andere erg enthousiaste fan zit in Canada ergens bij Toronto en heet 45N73W.
Zijn er nog andere superfans van Laura gesignaleerd?
Het is ook een band:quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ik moet me al sterk vergissen wanneer dit persoon niet Hammondorgel is! Roter Sand is namelijk ook nogal weg van orgelmuziek!
quote:De dag begon heerlijk zonnig. Ik heb s'ochtends meteen de customs opgeroepen en omdat ik s’nachts veel water opgevangen had, heb ik ook gelijk de was gedaan. De Customs, Immigratie en Quarantaine gingen van een lije dakje, behalve dan dat je weer voor elke stempel en papiertje moet betalen.. Daar word ik altijd een beetje chagerijnig van, maar dat kwam misschien ook omdat het in de tussentijd was gaan regenen.. Daar hing m’n bijna droge was weer nat te worden terwijl ik in de stad was.. Maar ooit komt er weer een zonnige droge dag.. Na het inklaren ben ik wat door de stad gelopen en s’avonds hebben we weer gezellig op het strand met de locals en vele andere zeilers Kava gedronken.. Ik heb Henk deze keer ook meegesleurd, maar hij weet nog niet wat ie er van moet denken.. Ik vind de Kava werkelijk niet te zuipen, maar het is wel mega gezellig en daar moet je wat voor over hebben.. Ik heb ondertussen weer internet gevonden en heb er een hoop ruzie mee gehad om de foto’s erop te krijgen. maar.., ik heb de strijd gewonnen.. Dus geniet van de foto’s van messy, mijn mooie zonsondergang en het uitvaren tussen de riffen bij Fiji met in de verte nog Sogno d'Oro.
bron
Vereniging Martijn schijnt ze wel te willen afnemen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Maar ja, over het algemeen is het toch wel een beetje vreemd om als volwassene te willen slapen met het beeld van een jong meisje bovenop je....
We waren juist ontopicquote:
Voor zover ik weet hangt er momenteel maar 1 superfan om LD heen: SuperHenkie!! Hij is zelfs mee geweest naar een zuipfestijn! De rest van haar fans moet het voorlopig doen met foto's en de prachtige collages op haar Hyves.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We waren juist ontopicen wel on een heel interessant topic....
We waren namelijk in beeld aan het brengen welke superfans er om LD heen hangen.
Maar je mag hier niet de nicknames noemen van de beheerders van de officiële fanHyves van LDquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We waren juist ontopicen wel on een heel interessant topic....
We waren namelijk in beeld aan het brengen welke superfans er om LD heen hangen.
Dat meen je toch niet serieus he? Dat zou echt erg zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef MrFoureyes het volgende:
Die grappige verhalen over kava en hoe gezellig het wordt als je daar flink van inneemt, worden wat minder onschuldig als je weet dat kava al een jaar of vijf op een lijst van verboden psychotrope middelen staat. Het wordt in Nederland gekwalificeerd als harddrug. We moeten maar hopen dat Henk wat meer gezond verstand heeft dan Zeilmeisje.
Het is een drug:quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he? Dat zou echt erg zijn!
O? Waarom niet dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet de nicknames noemen van de beheerders van de officiële fanHyves van LDWel grappig dat zijn irl naam hier dan weer gewoon mag blijven staan
Geen idee, ik kreeg er een note voor iig, met het verwijderen van de namen zoals ze op de fanhyves gewoon voor iedereen te lezen staan. Des te grappiger dat zijn irl naam dan weer wel mag.quote:
Ok, dan snap ik dat het niet te snappen is... we zien wel of dit stand houdt..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg er een note voor iig, met het verwijderen van de namen zoals ze op de fanhyves gewoon voor iedereen te lezen staan. Des te grappiger dat zijn irl naam dan weer wel mag.
Dan moeten we het vanaf nu gewoon maar hebben over "de vertaler" en "de beheerder" van de fanhyves''quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik dat het niet te snappen is... we zien wel of dit stand houdt..
Ik schrik hier toch wel van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is een drug:
"Effecten
Een half uur na het drinken van de bereide kava begint de werking die circa twee uur aanhoudt, daarna nemen de effecten af, en zijn ze circa acht uur na inname verdwenen. In volgorde van optreden zijn de effecten:
• gevoelloosheid en bleekheid van de lippen en tong, veroorzaakt door het samentrekken van bloedvaatjes
• verhoogde behoefte om te spreken of te praten
• euforisch gedrag
• demping van angsten, kalmering
• gevoel van welbehagen
• helder denken
• spierontspanning
• slaperigheid
De slaap die volgt op gebruik van kava wordt ervaren als verkwikkend. Bij ontwaken zijn geen effecten meer voelbaar, er is geen gevoel van katerigheid."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kava_%28plant%29
Als hij zich plaatsvervangend verantwoordelijk voelt als ouder, mss. wel ja. Hoewel kava niet bepaald het gevaarlijkste spul is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:43 schreef spuitje het volgende:
In haar laatste weblog schreef LD dat ze Henk ook had meegesleurd naar de beachparty maar dat hij nog niet wist wat hij ervan moest denken.
Nu ik wat meer van kava weet begrijp ik die opmerking beter. Als ik Henk was zou ik me op zijn zachtst gezegd behoorlijk ongemakkelijk voelen.
Het is ook niets voor jonge meisjes om Kava te drinken, ook niet op Vanuatu. Het is een mannending, hoewel het nu ook toegestaan is voor vrouwen. Niet dat er veel vrouwen zijn die het ook werkelijk doen. Laat staan jonge meisjes van 15.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als hij zich plaatsvervangend verantwoordelijk voelt als ouder, mss. wel ja. Hoewel kava niet bepaald het gevaarlijkste spul is.
Ik zou me dan zorgen maken om een opmerking als 'ik vind het niet lekker maar ik doe alles om erbij te horen.'
Ik zou me dan onmiddellijk afvragen wat haar ouders aan de andere kant van de wereld doen..
Ik weet natuurlijk ook niet in hoeverre Henk zich verantwoordelijk voelt, maakt ook niet zoveel uit denk ik. Het is meer wat jij zegt: dat dat kind dat spul zuipt om erbij te horen. Wat moet je dan doen, ingrijpen of juist niet? Ik zou me eerlijk gezegd knap lullig voelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als hij zich plaatsvervangend verantwoordelijk voelt als ouder, mss. wel ja. Hoewel kava niet bepaald het gevaarlijkste spul is.
Ik zou me dan zorgen maken om een opmerking als 'ik vind het niet lekker maar ik doe alles om erbij te horen.'
Ik zou me dan onmiddellijk afvragen wat haar ouders aan de andere kant van de wereld doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |