quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
Moet ik mijn leeftijd ook maar gaan omdraaien?
Duidelijker kunnen we niet zijnquote:
ik ben 25quote:
Dat is het mooie hier...... hier op FOK! wordt je niet snel oudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik laat het maar zo, misschien krijgen jullie dan nog meer jongelui in het topic
ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik laat het maar zo, misschien krijgen jullie dan nog meer jongelui in het topic
Daarom zit ik hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is het mooie hier...... hier op FOK! wordt je niet snel oud
Het was even slikken, maar ik blijfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zeg, ik hou d'r vanDus je bljft wel gezellig bij ons kletsen
![]()
Trusten Drasssss slaapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was even slikken, maar ik blijfAlleen niet vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Truste allen!
slaapzequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was even slikken, maar ik blijfAlleen niet vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Truste allen!
ik nu nog wel, over een paar jaartjes ook niet meerquote:
lekker veiligquote:
oh, heb daar niet gekeken. Bij mij staat het ook gewoon in m'n profiel, dus ook geen geheimquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks geheims hoor, staat gewoon in m'n profiel: 44
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van een andere userquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks geheims hoor, staat gewoon in m'n profiel: 44
ik ook niet, alleen eerder deze week toen ik Drasss niet geloofde waar hij woontquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van een andere user
Had ie al tig keer in DASOO gezegd dus ik wist dat alquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen eerder deze week toen ik Drasss niet geloofde waar hij woont
ja, maar dat volg ik niet altijd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ie al tig keer in DASOO gezegd dus ik wist dat al
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, maar dat volg ik niet altijd...
Die maffe Gipsy's komen weer, wat een volk met die jurken
wel apart zoals ze zijn. Ze lijken heel ordinair, zoals ze erbij lopen en praten, maar in werkelijkheid mogen ze niet veelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Big Fat Gypsy Wedding #3 Grote Jurken!
Daarom is de serie denk ik ook zo'n succes. Niets is wat 't lijktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wel apart zoals ze zijn. Ze lijken heel ordinair, zoals ze erbij lopen en praten, maar in werkelijkheid mogen ze niet veel
is vaak zo héquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom is de serie denk ik ook zo'n succes. Niets is wat 't lijkt
't is nog een kindquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind dit meisje, wat nu gaat trouwen, wel erg mooi, Geen ordinair gezicht
quote:
ja, en scheiden zullen ze wel niet mogenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze trouwen daar allemaal zo jong...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, en scheiden zullen ze wel niet mogen
denk dat die het druk heeft met opruimen en wassenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
wat een gezelligheid weer![]()
![]()
![]()
waar is ceetje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
wat een gezelligheid weer![]()
![]()
![]()
waar is ceetje![]()
![]()
quote:
vakantie is toch voorbij, werken moet zequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie
![]()
Ceetjeheb ik niet meer gezien sinds haar broodje kaas vanavond.....
ze heeft nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
vakantie is toch voorbij, werken moet ze
Het zal toch niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie
![]()
Ceetjeheb ik niet meer gezien sinds haar broodje kaas vanavond.....
ook goede avondquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |