quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
Moet ik mijn leeftijd ook maar gaan omdraaien?
Duidelijker kunnen we niet zijnquote:
ik ben 25quote:
Dat is het mooie hier...... hier op FOK! wordt je niet snel oudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik laat het maar zo, misschien krijgen jullie dan nog meer jongelui in het topic
ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik laat het maar zo, misschien krijgen jullie dan nog meer jongelui in het topic
Daarom zit ik hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is het mooie hier...... hier op FOK! wordt je niet snel oud
Het was even slikken, maar ik blijfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zeg, ik hou d'r vanDus je bljft wel gezellig bij ons kletsen
![]()
Trusten Drasssss slaapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was even slikken, maar ik blijfAlleen niet vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Truste allen!
slaapzequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was even slikken, maar ik blijfAlleen niet vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Truste allen!
ik nu nog wel, over een paar jaartjes ook niet meerquote:
lekker veiligquote:
oh, heb daar niet gekeken. Bij mij staat het ook gewoon in m'n profiel, dus ook geen geheimquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks geheims hoor, staat gewoon in m'n profiel: 44
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van een andere userquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks geheims hoor, staat gewoon in m'n profiel: 44
ik ook niet, alleen eerder deze week toen ik Drasss niet geloofde waar hij woontquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van een andere user
Had ie al tig keer in DASOO gezegd dus ik wist dat alquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen eerder deze week toen ik Drasss niet geloofde waar hij woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |