quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
Moet ik mijn leeftijd ook maar gaan omdraaien?
Duidelijker kunnen we niet zijnquote:
ik ben 25quote:
Dat is het mooie hier...... hier op FOK! wordt je niet snel oudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik laat het maar zo, misschien krijgen jullie dan nog meer jongelui in het topic
ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik laat het maar zo, misschien krijgen jullie dan nog meer jongelui in het topic
Daarom zit ik hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is het mooie hier...... hier op FOK! wordt je niet snel oud
Het was even slikken, maar ik blijfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zeg, ik hou d'r vanDus je bljft wel gezellig bij ons kletsen
![]()
Trusten Drasssss slaapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was even slikken, maar ik blijfAlleen niet vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Truste allen!
slaapzequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was even slikken, maar ik blijfAlleen niet vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Truste allen!
ik nu nog wel, over een paar jaartjes ook niet meerquote:
lekker veiligquote:
oh, heb daar niet gekeken. Bij mij staat het ook gewoon in m'n profiel, dus ook geen geheimquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks geheims hoor, staat gewoon in m'n profiel: 44
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van een andere userquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks geheims hoor, staat gewoon in m'n profiel: 44
ik ook niet, alleen eerder deze week toen ik Drasss niet geloofde waar hij woontquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van een andere user
Had ie al tig keer in DASOO gezegd dus ik wist dat alquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen eerder deze week toen ik Drasss niet geloofde waar hij woont
ja, maar dat volg ik niet altijd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ie al tig keer in DASOO gezegd dus ik wist dat al
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, maar dat volg ik niet altijd...
Die maffe Gipsy's komen weer, wat een volk met die jurken
wel apart zoals ze zijn. Ze lijken heel ordinair, zoals ze erbij lopen en praten, maar in werkelijkheid mogen ze niet veelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Big Fat Gypsy Wedding #3 Grote Jurken!
Daarom is de serie denk ik ook zo'n succes. Niets is wat 't lijktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wel apart zoals ze zijn. Ze lijken heel ordinair, zoals ze erbij lopen en praten, maar in werkelijkheid mogen ze niet veel
is vaak zo héquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom is de serie denk ik ook zo'n succes. Niets is wat 't lijkt
't is nog een kindquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind dit meisje, wat nu gaat trouwen, wel erg mooi, Geen ordinair gezicht
quote:
ja, en scheiden zullen ze wel niet mogenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze trouwen daar allemaal zo jong...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, en scheiden zullen ze wel niet mogen
denk dat die het druk heeft met opruimen en wassenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
wat een gezelligheid weer![]()
![]()
![]()
waar is ceetje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
wat een gezelligheid weer![]()
![]()
![]()
waar is ceetje![]()
![]()
quote:
vakantie is toch voorbij, werken moet zequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie
![]()
Ceetjeheb ik niet meer gezien sinds haar broodje kaas vanavond.....
ze heeft nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
vakantie is toch voorbij, werken moet ze
Het zal toch niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie
![]()
Ceetjeheb ik niet meer gezien sinds haar broodje kaas vanavond.....
ook goede avondquote:
quote:
zal wel meevallen denk ik. Maar moet er toch een de kost verdienen hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie klaar voor een paar pittige werkdagen, terwijl ik weekend vier
OMGquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
Toch een gescheiden vrouw bij de gypsy's..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik. Maar moet er toch een de kost verdienen he
dan heb je weer hard gewerkt deze weekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb er ook alweer 44 uur opzitten deze week, dus als jij weekend heb verdien ik de kost
Volgende week gaat nog veel leuker wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb je weer hard gewerkt deze week
heb er al 30 opzitten, en moet nog twee dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb er ook alweer 44 uur opzitten deze week, dus als jij weekend heb verdien ik de kost
dan ben je zo weer aan vakantie toequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende week gaat nog veel leuker worden
Rustig maar kokkie........ twee halve dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er al 30 opzitten, en moet nog twee dagen
tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig maar kokkie........ twee halve dagen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zal maar niet meedoen aan het vertellen over de gewerkte uren
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beetje plagen hoor.... ik moet volgend weekend werken
maar heb jij dan komende week helemaal geen vrije dagenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar heb jij dan komende week helemaal geen vrije dagen![]()
![]()
quote:
je laat je wel kennen nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
ff veilig hier posten..... Zag net op tijd dat ik bijna BfGw lapo was
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
ff veilig hier posten..... Zag net op tijd dat ik bijna BfGw lapo was
quote:
de goedheid zelvequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
iemand had om de lapo gevraagd om de OP te kunnen aanpassen, ik had hem bijna gepakt, zo aardig ben ik ook nog wel
dat is bij de kamp bewoners hier in nederland ook. misschien wat minder extreem, maar zelfde denkwijzequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
echt eerlijk waar, een onbegrijpelijke cultuur die van de Gypsies......
Ach, hadden we een modje moeten vragen om de TT aan te passen, plaatje had ik zelf wel in de OP kunnen plaatsen, maar had eerder netjes ja gezegdquote:
Ben al aan het broeden voor septemberquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie nieuwe menukaart al klaar of nog broeden over de augustus gerechten?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is bij de kamp bewoners hier in nederland ook. misschien wat minder extreem, maar zelfde denkwijze
echt hé. Maar ik vind het ook wel interessant om te volgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
echt eerlijk waar, een onbegrijpelijke cultuur die van de Gypsies......
Wordt 't Bruno of Blanco die in de pan gaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben al aan het broeden voor september
heb met veel contact gehad vroegerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ken geen kampbewoners in nederland
Zijn toch denk ik ook gewoon mensen tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb met veel contact gehad vroeger
Een vriendin van mij, had familie op het kamp wonen. Waren best leuke mensen, maar alles draait om veel geld verdienen en een blinkend, schone wagen. Verder niets mis meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ken geen kampbewoners in nederland
kalf ribeye, entrecote gorgonzola, tira misu, dorade, anti pasti met artisjokken en stokbroodquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt 't Bruno of Blanco die in de pan gaat![]()
Augustus heeft in ieder geval een kalf aan 't spit, en verder al een tipje van de sluier
zijn ook gewoon mensen, maar hebben wel hun eigen cultuur. Daar moet je je in kunnen vinden, om met hen om te kunnen gaan...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn toch denk ik ook gewoon mensen tochIk ken alleen maar de rellen hier rond het 'opruimen' van de illegale kampen.
Vraag ik mij alleen af waar dat veel geld willen verdienen vandaan komt. De blinkend schone wagen is mij nu wel duidelijk jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij, had familie op het kamp wonen. Waren best leuke mensen, maar alles draait om veel geld verdienen en een blinkend, schone wagen. Verder niets mis mee
Zijn gewone mensen, hebben alleen een voor mij vreemde levensfilosofie daarnaast zijn de dames vaak graag opvallend gekleed. Stereotiep hoogblond fel gekleurde kleding legging en veul goud (vooral als ze uitgaan)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn toch denk ik ook gewoon mensen tochIk ken alleen maar de rellen hier rond het 'opruimen' van de illegale kampen.
De entrecote gorganzola, en anti pasti met artisjokken klinkt wel alsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
kalf ribeye, entrecote gorgonzola, tira misu, dorade, anti pasti met artisjokken en stokbrood
is het ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De entrecote gorganzola, en anti pasti met artisjokken klinkt wel als
Ja maar de gemiddelde 'echte' jordanees ziet er ook zo uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zijn gewone mensen, hebben alleen een voor mij vreemde levensfilosofie daarnaast zijn de dames vaak graag opvallend gekleed. Stereotiep hoogblond fel gekleurde kleding legging en veul goud (vooral als ze uitgaan)
quote:
Misschien willen ze zich bewijzen door mooie,dure dingen te hebben. Er is eeuwenlang minderwaardig tegen hen aangekeken. Ik weet natuurlijk niet of dat de reden is, is maar een idee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag ik mij alleen af waar dat veel geld willen verdienen vandaan komt. De blinkend schone wagen is mij nu wel duidelijk jaar.
dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik mag niet bij je komen eten tot ik een golf licentie heb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |