abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100610691
He Bonno waar vind ik zo een avatar of eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemicon, want de plaatjes die ik uitzoek zijn te groot
pi_100610751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:51 schreef saine het volgende:
He Bonno waar vind ik zo een avatar of eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemicon, want de plaatjes die ik uitzoek zijn te groot
Als je een leuke gevonden hebt geef je de link maar even hier, dan maak ik 'm passend voor je!
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_100611280
_O- ^O^ Ik heb mijn plaatje al gevonden! Thnx Bonno ;)
pi_100611709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:06 schreef nobody40 het volgende:
_O- ^O^ Ik heb mijn plaatje al gevonden! Thnx Bonno ;)
:D
pi_100611913
Wij zijn vandaag naar de IKEA geweest. En het is nog nooit zo'n relaxte ervaring geweest met z'n tweeën!
De rit ernaar toe verliep probleemloos, geen gescheld meer van Bonno op medeweggebruikers.
Bij de helse wöönwinkel was het best druk, maar Bonno liep er heel ontspannen bij. Gewoon rustig het pad volgen in plaats van er zo snel mogelijk doorheen te komen. Geen irritaties als er mensen in de weg liepen.
Geen gezucht als Bonna weer eens twijfelde tussen blauw of groen of wil ik die wel, nee doe maar niet of toch maar wel. ;)

We hebben alles gekocht wat op ons lijstje stond (en dat was nogal wat, want we zijn al jaren niet meer bij de IKEA geweest), in plaats van na een paar minuten de expeditie af te breken omdat iemand het beu was. Dit is echt het effect van de Baclofen en het is bizar dat het zo'n positieve gedragsverandering teweeg kan brengen.
Op de terugreis nog een afslag gemist ondanks tomtom, maar dat maakte ook allemaal niet uit. :)

En nu hebben we allemaal leuke nieuwe spulletjes. O+
pi_100612094
Ik vond het allemaal wel best en ook nog leuk! Wie had dat ooit gedacht? Helemaal met een relaxed gevoel naar de Ikea. Normaal had ik al vijf keer nee gezegd op dit plan, nu ging ik er met veel plezier heen.

Ik had geen last van mensen die tegen me aanliepen, geen gevoel dat ik zo snel mogelijk weer weg moest, gewoon lekker rustig rondsjouwen daar. En rustig samen spulletjes uitgezocht. We hebben nu zelfs een plant :D

Bonna vertelt er alleen niet bij dat ik straks nog vier Billy's naar boven moet sjouwen en in elkaar zetten. We zijn er nog niet :P
pi_100612406
En zelfs een plant op de wc!
pi_100612414
Wat goed Bonna en Bonno, ik hoop dat ik ook die ervaring zal meemaken, want ik kan me ook snel irriteren aan dingen of mensen |:(
En Bonno, ik denk dat het met die Billy's ook wel goed komt :Y
pi_100612754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:34 schreef nobody40 het volgende:
Wat goed Bonna en Bonno, ik hoop dat ik ook die ervaring zal meemaken, want ik kan me ook snel irriteren aan dingen of mensen |:(
En Bonno, ik denk dat het met die Billy's ook wel goed komt :Y
Als je het op de juiste manier slikt krijg je echt een fantastisch relaxed gevoel en kan alles om je heen je niet zoveel meer schelen. Voor mij echt een wereld van verschil!
pi_100613624
Plaatje eindelijk gelukt. Man niet in de buurt, die fixt dat in 3 seconden.
Bonno en Bonna, volgende stap de Mediamarkt? Met zn helse tl-licht en veel te veel mensen? Het zal toch niet! Wat cool dat zoiets ook weer makkelijker gaat kunnen. Ik "voed" toeristen op die zich op hoeken van doorgaande straten ophopen om te vergaderen. Loop ik met ellebogen in de aanslag dwars doorheen. En ik gebruik mn fietsbel op het laatste moment om ze lekker te laten schrikken. Dan blèr ik dat dit een FIETSPAD is. Zo onaardig.. Echt uit ergernis. Voorheen stapte ik op toeristen af om ze de weg te wijzen. Stukje sympathieker.
Peace! En bedankt voor de naam van mn tweede! _O-
pi_100615260
Ik was vandaag bij de Action en dat viel niet mee. Hartstikke druk en warm. Ik kan ook niet normaal rustig winkelen maar sjees er doorheen, nou ja, als er geen mensen midden op de paden staan te kletsen. Ik had niet verwacht dat het op een doordeweekse dag zo druk zou zijn. Maar ja, het is hier nog vakantietijd.

Volgende keer dat ik ga hoop ik aan de baclofen te zijn en ook ontspannen te kunnen winkelen.

Bonna, je moet nu een gelukkig mens zijn met zo'n relaxte man *;

Gezellig al die avatars, _O- @ Nobody
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_100616458
Tvp, hier nog een alcoholist.

Lange periodes zonder, minderen, afijn je kent het wel. Ik ben veel bezig met alcoholisme en zit op verschillende alcohol gerelateerde fora, maar toch heb ik de echte wil nog niet gevonden om te stoppen. Zal me eens meer verdiepen in baclofen, ik lees veel positieve berichten daarover.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_100617074
Leatherneck, Baclofen kan echt een keerpunt in je leven zijn!
Ik ben er nog niet, maar merk nu al na pas een week Baclofen te gebruiken al verschil in mijn drank gebruik.
Ik drink al een stuk minder en de drang om verder te drinken is is ook minder :Y
Een echte aanrader is het boek van Olivier Ameisen Het einde van mijn verslaving, een aan alcohol verslaafde cardioloog, die door middel van baclofen niet meer naar de drank taalt!
Succes en als je vragen hebt, gooi het maar in de groep :)
pi_100617607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:58 schreef Leatherneck het volgende:
Tvp, hier nog een alcoholist.

Lange periodes zonder, minderen, afijn je kent het wel. Ik ben veel bezig met alcoholisme en zit op verschillende alcohol gerelateerde fora, maar toch heb ik de echte wil nog niet gevonden om te stoppen. Zal me eens meer verdiepen in baclofen, ik lees veel positieve berichten daarover.
Hoi Leatherneck, welkom hier!

Ik adviseer je echt om alle drie de topics door te lezen en het boek van Ameisen te bestellen. Kost 20 euro bij Bol en de biep heeft het ook. Baclofen kan je echt helpen, ik noem het een wondermiddel. Het kost je even een paar dagen moeite om je erin te verdiepen en je moet je huisarts misschien overtuigen, maar dan gaat er een wereld voor je open.
pi_100617643
Bedankt voor de aanrader nobody, zal het boek eens opzoeken.

Op het alcoholdebaas.nl forum wordt baclofen ook besproken en in mijn oren klinkt het werkelijk als een wondermiddel, als ik de verhalen hoor van de gebruikers. Zal uiteraard per persoon verschillen, maar het is zeer interessant. Hoeveel minder ben je gaan drinken en hoe ervaarde je de ware wil om te stoppen? (Excuses als je het al hebt verteld, ik heb het hele topic niet doorgelezen).
Zelf vind ik het vervelend, ondanks alle horrorverhalen van langdurige alcoholisten, dat ik toch iets positiefs blijf zien in de drank. Vooral creatieve uitspattingen heb ik toch deels te danken aan de roes.

Zelf na het zien van deze documentaire had ik nog geen enkele wil gevonden om te stoppen:

EDIT: bedankt Bonno, ik ga me er zeker in verdiepen!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_100617864
Leatherneck: als je Baclofen gebruikt krijg je een hele andere kijk op alcohol. Ik ben zelfs zo ver dat ik sociaal kan drinken en me inhouden.
pi_100617990
Dit topic is bijna vol (nog negen berichten), vinden jullie het goed als ik straks de nieuwe open? Dan kan ik de startpost nog wat aanpassen.
pi_100618136
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Bonno het volgende:
Leatherneck: als je Baclofen gebruikt krijg je een hele andere kijk op alcohol. Ik ben zelfs zo ver dat ik sociaal kan drinken en me inhouden.
Pfoe, klinkt als een prestatie in mijn oren! :)

Is die kijk zo veranderd dat je jezelf niet "pest" met die enkele drankjes? Enigszins retorische vraag, maar ben wel benieuwd hoe je dat beleeft.
pi_100618281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Pfoe, klinkt als een prestatie in mijn oren! :)

Is die kijk zo veranderd dat je jezelf niet "pest" met die enkele drankjes? Enigszins retorische vraag, maar ben wel benieuwd hoe je dat beleeft.
Nee, ik kan gewoon echt vier blikjes bier kopen, ze een paar uur in de koelkast laten liggen en dan in een paar uur opdrinken. En dan smaken ze ook nog echt lekker. Als ze op zijn heb ik daar vrede mee. Ik drink ook niet meer iedere dag.

Soms ga ik er toch weer meer naar verlangen, dan neem ik iets meer Baclofen en dan kan ik de verleiding wel weerstaan.

Ik vind het geen prestatie, Baclofen doet het voor me. Het is een prestatie om toe te geven dat je alcoholist bent en durft te beginnen aan de Baclofen!

Er zijn ook mensen die echt helemaal geen druppel meer drinken hier.

Maar lees de topics, je zal versteld staan! Sinds het begin van dat topic zijn er echt al verschillende mensen succesvol met o.a. drinken gestopt.
pi_100619962
Welkom Leatherneck.
Als je de tijd hebt, lees idd de vorige topicdelen door. Je ziet hoe het met mensen gaat van dag tot dag. Ook de valkuilen zijn goed om te lezen.
Baclofen is geen wondermiddel voor iedereen. Maar voor velen wel. Het kan iig gebruikt worden als enorme steun in de rug. Ws een grotere steun dan je ooit hebt gehad. Ik duik zo even op de site die jij noemde om daar ervaringen te lezen. Veel succes en laat de moed niet zakken!
pi_100626358
Yo Bonno en Bonna,

De IKEA!! Laatste keer dat ik daar kwam rende ik hyperventilerend, met een bipolaire stoornis (al weet ik niet wat dat is, maar het voelt wel zo 8)7 ) totaal gedesorienteerd, zwetend en scheldend, kinderen en slome families omkegelend, door die hel. Om te eindigen met een strip valium in mijn muil bij de oliebollen kar op de parkeerplaats... Rampzalig.

Hulde en diep respect voor jullie onderneming! _O_

Nu zou ik het ook prima aankunnen! Best zin in ook eigenlijk.
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
pi_100627827
@Bonno, wat mij betreft, kan je een nieuw topic starten ;)
pi_100627875
De IKEA!! Laatste keer dat ik daar kwam rende ik hyperventilerend, met een bipolaire stoornis (al weet ik niet wat dat is, maar het voelt wel zo 8)7 ) totaal gedesorienteerd, zwetend en scheldend, kinderen en slome families omkegelend, door die hel. Om te eindigen met een strip valium in mijn muil bij de oliebollen kar op de parkeerplaats... Rampzalig.

Hulde en diep respect voor jullie onderneming! _O_

Nu zou ik het ook prima aankunnen! Best zin in ook eigenlijk.
[/quote]

Ik zou zeggen, probeer het eens uit, wie weet gaat er weer een nieuwe wereld voor je open :)
pi_100628390
Nobody, volgens mij kloppen je naam en je avatar echt bij lange na niet ;) ! Ook niet voor de lol?!?!
Maak er Somebody van, da's on-algemeen genoeg doch wat minder zelfontkennend O+
pi_100629146
@TramaDolletje, je hebt gelijk, maar ik heb nog geen geschikte avatar gevonden :N , maar zodra ik die gevonden heb, verander ik mijn avatar!
Het was ook maar voor een dolletje, dat ik deze avatar genomen heb :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')