Ik kan heel goed slap lullen iddquote:
Controle laten doenquote:
+1quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook nog steeds niet gebeld.
volgende week dan maar
25 Augquote:
Heb jij al gebeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
* Greys mompelt iets over boos worden over bellen uitstellen
Heeft Baloe je kater niet opgevreten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
ik ga bankhangen. Want die powernap van 2u heeft weinig veranderd aan mijn kater
*spuit Ecodor*quote:
Ik ben citroentjesfris!quote:
Zeg kippevrouwke, ze heeft jou juist speesjaal aangesproken.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
ShabuShabu zit sinds kort ook al in Amersfoort!
Nog even en het is voor iedereen bereikbaar![]()
Dat is bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ze hebben er nog veeeeeeeeeel meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de buurt.
Ik lust alleen geen sushi
Jaaaaa, lekker centraal voor een mietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Leuk! Met wie ga je mieten dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa, lekker centraal voor een miet![]()
Met iedereen behalve Smelly Catquote:
Ing!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Over stinkwijvuuuh gesproken; ik liet net de kattenbak van Rambo bij pa en ma vallen in de berging.
En toen ik dacht dat ik em weer stevig in elkaar had zitten, kletterde die op het terras nogmaals uitelkaar.![]()
Iemand wel es met de stofzuigert over het terras geweest?
Nou....ik inmiddels wel![]()
En nou moet ik hier thuis ook nog poetsen, morgen logees en tis hier nogal een bende![]()
Dus tot laterzzz
quote:
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psiesssssssssssssquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ing houdt niet van sushi. En probeer jij maar eens een Friezin ervan te overtuigen dat er nog heel veel ander dingen zijn.quote:
Ga jij een keertje mee naar MacShabu?quote:
OMG.quote:
Jij zoekt echt vrienden, is het nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
OMG.
Greys? Tombo? Kunnen jullie even uitleggen terwijl ik mijn bek van de grond opraap?
Greys, Tombo... Heur ^^^ plaagt mequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
OMG.
Greys? Tombo? Kunnen jullie even uitleggen terwijl ik mijn bek van de grond opraap?
Heur is stoutquote:
Heur is liev.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heur is stout
FOEI CAT!![]()
Shabu is sushi en japanse heerlijkheden![]()
quote:Verspilling wordt niet gewaardeerd. Bestel dus alleen zoveel u kunt eten. Restanten als gevolg van overbestelling worden in rekening gebracht. Sushi's 1,00 per stuk, warme gerechten 3,00 per gerecht.
Ik vind dat juist wel charmant.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
Aha! Net ff de site gecheckt. Dit vond ik wat onvriendelijk:
[..]
Ik ben echt helemaal lastig met eten (want lastig maag-darm-kanaal), maar voor de gezellie ga ik wel een keer mee heurGaan jullie dan een keer mee naar Etenstijd? Dat is cht all you can eat
Absoluut. Maar zoek dan ff iemand die dat op een charmante wijze kan opschrijvenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind dat juist wel charmant.De produkten zijn haske vers en best duur, ik vind het goed dat je je als klant daar een keer bewust van wordt.
Ik mg alles, maar niet alles wil mijquote:En ze hebben ook veul warme happen (weet niet wat je wel en niet mag eten?). En als we Q meenemen gaat alles schoon op.![]()
Hoppaquote:Gaan we lunsen bij Shabu en dineren bij Etenstijd.
Ik kom dan echt wel hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing houdt niet van sushi. En probeer jij maar eens een Friezin ervan te overtuigen dat er nog heel veel ander dingen zijn.
Bij ons is Grey's Anatomy eropquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Er is werkelijk NIKS op tv.![]()
Ik weet weer waarom mijn vrijdagavonden normaliter gevuld zijn.
Ga jij mooi aan de andere kant van Q zittenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom dan echt wel hoor!
Ik wil het wel es proeven![]()
En weer weg
Tegenover.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga jij mooi aan de andere kant van Q zitten
+1quote:
Wat is de betekenis van die smiley ook alweer, was dat dat je een stuk in je kraag hebt of dat het bijna kerst isquote:
Kijk! Daar heb je nou eens wat aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef indaha het volgende:
Trouwens Oognip we zijn gisteren langs je vakantieadres gereden en het huis ligt midden in het dorp vlak bij de supermarkt en de kerk .
Je zit vlak bij Belgie, je hoeft de brug maar over en je zit in Maaseik.
En ook vlak bij is een ijssalon waar ze heerlijk zelfgemaakt ijs kunt krijgen van die coupes , daar zijn we al vaker geweesthttp://www.ijscafe-nostalgie.nl/admin-view/nostalgie.htm
Dat. Ik nomineer 'm voor liefste post van 2011quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vond die opmerking van f_r met de groene badedas zo lief trouwens
Je bestelt allemaal mini hapjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
Ik zou het wel willen proberen maar weet niet of ik het op zou krijgen en mijn man is normaal mijn prullenbakmaar die lust geen vis
Misschien gaan indaha en ik juist wel heel hard huilen of zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Je bestelt allemaal mini hapjes
Dus sushi per stuk enzoOf per drie. Als je het dan niet lust, ga je verder aan een klein schoteltje overheerlijke biefstuk blokjes of lekkere aardappelkoekjes. Allemaal per heel weinig, op een klein schoteltje. Dus geen stress als je iets niet lust
Dan prik ik met mijn eetstokjes in je tietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien gaan indaha en ik juist wel heel hard huilen of zo
Je weet het tenslotte niet
Ow eetstokjes , dan zal ik vast niet teveel binnenkrijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan prik ik met mijn eetstokjes in je tiet
Dat doe je nietquote:
Dan ga ik f niet naast jou zitten, of ik doe mijn poncho aan en zet mijn zuidwestertje opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef indaha het volgende:
Ow eetstokjes , dan zal ik vast niet teveel binnenkrijgen(eerst maar een cursus volgen
)
Of gewoon met open mond kijken, als het mis gaat vliegt het zo bij jou naar binnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ga ik f niet naast jou zitten, of ik doe mijn poncho aan en zet mijn zuidwestertje op
Zelfs Qwea kon hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow eetstokjes , dan zal ik vast niet teveel binnenkrijgen(eerst maar een cursus volgen
)
We gaan het hier in elk geval niet plannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar dit gaat dus een serieuze meet worden?
Yups, een bloedserieuzequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar dit gaat dus een serieuze meet worden?
Nu wil ik NU weerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bestelt allemaal mini hapjes
Dus sushi per stuk enzoOf per drie. Als je het dan niet lust, ga je verder aan een klein schoteltje overheerlijke biefstuk blokjes of lekkere aardappelkoekjes. Allemaal per heel weinig, op een klein schoteltje. Dus geen stress als je iets niet lust
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan het hier in elk geval niet plannen.
Want dat wordt toch niets en dan moet oh-oh veel te hard lachen
Dus als het ooit serieus wordt PMen we wel
Nee, dan wij! Hoppa; zaten we zo samen 11,5 minuten in de Macquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
De PM-meets zijn ook een faal meestal trouwens
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
En Qwea haar favoriet (en ook de mijne), de biefstukblokjes met knoflook, lente ui en zoetig sausje
[ afbeelding ]
Eej!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan prik ik met mijn eetstokjes in je tiet
eerst de innercirclequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Pokkie![]()
![]()
En waaaaarom heb ik nu dan nog geen 88 PM's?
Nou, prik eens een datum danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Op een zaterdag lunsjdaten kan ik volgens mij bijna ieder weekend wel
Ik wil jou ook ontmoetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Kijk die biefstukjes die lust ik dan weer wel
Lijkt me wel eens leuk mensen te ontmoeten
Vast wel, lijkt me kleine moeite voor ze om een schoteltje blokjes te regelen zonder knoflook!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Alleen is knoflook cht dodelijk voor mij. Zou het ook zonder kunnen?
Pokketrollieeeeeeeeeeequote:
Nau wier koeking!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Vast wel, lijkt me kleine moeite voor ze om een schoteltje blokjes te regelen zonder knoflook!
Zou ut blijven zitten dan?quote:Pokketrollieeeeeeeeeee
Ik zou dan prikken waar toch al een gat zat hoor, van mijn hond
Ik kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgende week zaterdag![]()
12 uur![]()
En niet ontbijten
Dat vind ik dan wel weer considerate van je!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan prikken waar toch al een gat zat hoor, van mijn hond
Oeh die biefstukblokjes zien er lekker uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Telefoonfoto's (dus niet zo smakelijk) van vorige keer Shabu
[ afbeelding ]
En Qwea haar favoriet (en ook de mijne), de biefstukblokjes met knoflook, lente ui en zoetig sausje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent echt bruut
Ik denk dat je ADHD hebt
Ja toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer considerate van je!
Autisten stokjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs Qwea kon het
(Ze hebben dan speciale stokjes met een elastiekje er tussen)
En je hebt niet de lamsspiesjes op de foto?!?!?! Jzus, Greysquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Telefoonfoto's (dus niet zo smakelijk) van vorige keer Shabu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
Q, had je nog gelezen dat je kauwstaven enorm in de smaak vallen?
Bink kan ze idd ook eten!Want ze zijn zacht van binnen!
Ik ga er morgen bij daglicht ff foto's van maken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeinLinkje!
En ik heb ze o.a spesjaal voor Bink geselecteerd
Dit:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er morgen bij daglicht ff foto's van maken!
En verder postte ik ongeveer hetzelfde als nuVanochtend geloof ik, ben te lui om terug te zoeken
quote:Qweaaaaaaa, je kauwstaven vallen enorm in de smaak![]()
Vooral omdat ze vrij zacht zijn van binnen kan Bink ze idd ook eten, met haar kiezen!
En volgens mij is het animal-sista
quote:
Slaap lekker schattige Qquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mooi dat ze in de smaak vallen
I'm off to bed.trusten!
Briljantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:29 schreef tombolafan het volgende:
OMG, South Park waar Michael Jackson in het lichaam van Ike zit![]()
Ik lig gevouwen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:39 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik vind 'm stom. En hij zoent zo te zien als een cementmolen.
Een extra tuinlampjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:43 schreef Pokkehontas het volgende:
Drie of een rij! Wat heb ik nu gewonnen?
4 zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:43 schreef Pokkehontas het volgende:
Drie of een rij! Wat heb ik nu gewonnen?
Gaan we scheiden dan, of zoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:42 schreef Pokkehontas het volgende:
Tuurlijk. Ons laatste weekend samen. Snif. Veel plezier, h.
Ik denk ook steeds dat dat ongelofelijke pijn moet doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:39 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vind 'm stom. En hij zoent zo te zien als een cementmolen.
Owwwww! Maar niet voor de wet dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:46 schreef Pokkehontas het volgende:
Tijdelijk. Van tafel, bed en klimaatzone.
Uhh... jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Ehmmm....jullie zitten in hetzelfde huis...?
Dat huis dat je van 127 km afstand kunt zien door de halo van licht er bovenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Ehmmm....jullie zitten in hetzelfde huis...?
Ik heb er gistrerenb een uit mijn kluiven laten tetteren, dus ik moest een nieuwe halen. Meteen twee extra genomen voor je weet niet waar het goed voor isquote:
Oh, dat valt weg tegen het licht van de kassenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat huis dat je van 127 km afstand kunt zien door de halo van licht er boven
Het episch centrum van verlicht West Brabantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
Elies kan dat!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er gistrerenb een uit mijn kluiven laten tetteren, dus ik moest een nieuwe halen. Meteen twee extra genomen voor je weet niet waar het goed voor is
Kassen. West Brabant. Waar????quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef Takaiki het volgende:
Oh, dat valt weg tegen het licht van de kassen
Je bent in de war met het Westlandquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef Takaiki het volgende:
Oh, dat valt weg tegen het licht van de kassen
Doe maar nie...dan hou ik jullie wakkerquote:
Wij drinken altijd kovvie voor we naar bed gaan. Het zal wel een kwestie van wennen zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Takaiki het volgende:
Ik wel met kovvie+cafeine![]()
Ik heb net 2 glazen wijn op om het effect wat teniet te doen...ik typ alleen nog beroerder dan ik normaal al doe
Het is ook al opquote:
Iedere gek d'r gebrekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij drinken altijd kovvie voor we naar bed gaan. Het zal wel een kwestie van wennen zijn
Wijn - ook een kwestie van wennen - zou me dan weer wl wakker houden
Da's een delicatesse, daar moet je van genietenquote:
Elies is Hoofd Landingsbaan, dus daar blijf ik mooi af!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
Vergeet je landingsbaan niet uit te zetten!
Waarom moet ik nu aan Pinkeltje denken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:09 schreef Takaiki het volgende:
Trusten![]()
Ik ga ook maar eens lectuur opzoeken om slaperig bij te worden
Klaas Vaak?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:11 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Pinkeltje denken?
Truste
Gewoon "even" teruglezen, dan weet je allesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:11 schreef Maes het volgende:
Hallo![]()
Net terug van vakantie dus ik doe weer mee!! Heb ik veel gemist??
Even?? Ik vraag Tombo welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon "even" teruglezen, dan weet je alles![]()
Welkom terug!
Haha ja Diaz heeft nu in 1,5 week 2 hoektanden en 2 kiezen eruit die ik allemaal nog heb. Die andere tanden heb ik geeneens gemerkt toen dat die er al uit waren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:17 schreef Rewimo het volgende:
't Lijkt Christan wel, die kwam gisteren ook alweer met een kies aanzetten. Dat was nummer drie in twee weken
Ingquote:
Het weer is idd niet echt om over naar huis te schrijven de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Ing![]()
Het weer kon beter maar we hebben wel leuke uitstapjes gemaakt enzo.
Ga jij nog of ben je al geweest?
Ik heb een tijdje niet in kunnen loggen dus wel wat dingen gemist
Hi Maesjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:11 schreef Maes het volgende:
Hallo![]()
Net terug van vakantie dus ik doe weer mee!! Heb ik veel gemist??
Mooi, dan kan jij aan de andere kant naast me zitten, dan weet ik zeker dat mijn bordje wel leeg komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:16 schreef Rewimo het volgende:
SushiZelfs voor het ontbijt krijg ik er trek in
Ik ben dol op vis. En op biefstuk met knoflook.
Mogge allemaal!
Wanneer en waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef ElisaB het volgende:
Mooi, dan kan jij aan de andere kant naast me zitten, dan weet ik zeker dat mijn bordje wel leeg komt
quote:
Niet weggaan, maak ik net een lijst voor je!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
Nou quoten kan ik niet, maar Corfu lijkt meer heerlijk, Ing
En dag Eliesje
Nu ga ik wassen en boodschappen doen, heerlijk zo terug van vakantie...................
• Ing heeft 2x een kattenbak laten vallen en daarom het terras lopen stofzuigenquote:
* Tombo heeft Peuk c.s. elders geparkeerdquote:Als ik iets vergeet hoor ik het wel
* Q is ook naar de tandarts geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef ElisaB het volgende:
* Greys is heel stoer naar de tandarts geweest
quote:
Je kunt eigenlijk niet ff rustig op vakantie gaan, want dan mis je van allesquote:
Ik ben blij dat ik niet op vakantie gaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk niet ff rustig op vakantie gaan, want dan mis je van alles
Ik ook; blijf mooi thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben blij dat ik niet op vakantie ga
Ik neem het internet mee op vakantie. Past net in mijn koffer. Kleren zijn toch overratedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:44 schreef ElisaB het volgende:
Je kunt eigenlijk niet ff rustig op vakantie gaan, want dan mis je van alles
Ik weet niet of het wel zo gunstig is om er meer dan 1x in te staanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik maak weinig mee, sta er maar n keer in.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo gunstig is om er meer dan 1x in te staan
Je staat er ook buiten, ik heb je apart genoemdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Lijstjes, laat mij dr buiten please zeg
Maes, waar was je en was de Fiepert mee?
Ja, het tintje donkerder, maar verder heeft ie jouw hoofd hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef Rewimo het volgende:
En iedereen maar zeggen dat Christan op qltel lijkt
[ afbeelding ]
[Aangeboden] Gratis kampeerplek deel IIIquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:58 schreef Oognip het volgende:
Wat een leuke fotoIk heb alleen niet echt een idee van hoe Qltel er uit ziet dus over de gelijkenis kan ik niet oordelen
Thanks. Niet echt een duidelijke foto, maar ik vind hem wel verdacht veel op jou lijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[Aangeboden] Gratis kampeerplek deel III
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
Thanks. Niet echt een duidelijke foto, maar ik vind hem wel verdacht veel op jou lijken
Vraag over foto's mbt copyright en recht.quote:
Als twee druppelsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef Rewimo het volgende:
En iedereen maar zeggen dat Christan op qltel lijkt
[ afbeelding ]
PM maar, wil best even kijken of ik je kan helpenquote:
Dat kan ook moeilijk anders natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Als twee druppelsEn 't is een knapperd.
Ik zal het onthoudenquote:
Hai oh-ohquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Vergeten ze de beste Muis van de stal
![]()
Muis hoestie?
Ik vergeet je nooit hoor![]()
Bwhehehe, iemand dacht dat ik vandaag vast wel zin had om gezellig mee naar de Ikea te gaan.
Helemaal teleurgesteld toen ik vroeg of ie gek geworden was
Komt eraan!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
PM maar, wil best even kijken of ik je kan helpen
H Oh-Ohquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Lijstjes, laat mij dr buiten please zeg
Maes, waar was je en was de Fiepert mee?
Strega!quote:
Satsu vond het helemaal niks, indaha en indaha man hebben alleen zijn snel vliegende racing stripes gezien.quote:
Mwa..... z'n gangetje. Bullie heeft last van z'n rug, die moet dus zo vaak mogelijk gemasseerd worden. Gelukkig doet hij niet moeilijk over z'n druppels en pillen. Hij heeft sowieso meer last met dat vochtige weer en ikzelf ook.quote:
Cat bedankt het was heel gezelligquote:
Ik had nog geinformeerd of jij nog in de kliko zat maar je was al naar huis volgens Cat, dus die ontmoeting houden we nog een keer tegoedquote:
Gisterenmiddag om 16:15 heb ik het afgeblazen. Ik kn niet meerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
Ik had nog geinformeerd of jij nog in de kliko zat maar je was al naar huis volgens Cat, dus die ontmoeting houden we nog een keer tegoed
Dat was zeker nadat je je DMs had nagekeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gisterenmiddag om 16:15 heb ik het afgeblazen. Ik kn niet meer
Ja goed idee, dan neem ik wel een kruimelvlaai mee die kan ze volgens mijn informatie niet weerstaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was zeker nadat je je DMs had nagekeken.![]()
Kom je gezellig langs als Ollie wordt opgehaald.Hoef je zelfs niet in de kliko te wachten.
Wat heeft Bullie aan zijn rug?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Mwa..... z'n gangetje. Bullie heeft last van z'n rug, die moet dus zo vaak mogelijk gemasseerd worden. Gelukkig doet hij niet moeilijk over z'n druppels en pillen. Hij heeft sowieso meer last met dat vochtige weer en ikzelf ook.
Dus we hopen op wat zon volgende week. En bij jouw?
Moet je wel zorgen dat de laatste ook een baasje heeft, anders word ik verdrietig en wil ik die meenemen en dat mag niet van mijn beeb (en niet van de DA en ze hebben beiden gelijk. Dus!)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Kom je gezellig langs als Ollie wordt opgehaald.Hoef je zelfs niet in de kliko te wachten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ja goed idee, dan neem ik wel een kruimelvlaai mee die kan ze volgens mijn informatie niet weerstaan
Kan ik niet garanderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat de laatste ook een baasje heeft, anders word ik verdrietig en wil ik die meenemen en dat mag niet van mijn beeb (en niet van de DA en ze hebben beiden gelijk. Dus!)
Mooi, geregeld!quote:[..]
![]()
![]()
Limburg rouleert.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:29 schreef Qwea het volgende:
Ik moet echt nodig eens naar limburg om bier te scorenZe hebben hier NERGENS Leeuw Valkenburgs Wit of Leeuw Najaarsbock. En ook niet Christoffel Bier Blond Speciaal.
![]()
Dat zijn de enige die ik nog cht wil proberen
Een scheefzittende wervel.quote:
Willen we ook helemaal niet, hij is zo liefquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
Redcat is gemaild, dus je kunt er niet meer onderuit indaha.
Ja, nou, nadat ril laat maar zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Limburg rouleert.![]()
Je hebt mijn adres *rilllll* kom maar op!
Mmmm, lekker. Ken je Poperings Hommel? Ook zo lekker.quote:
Wel sneuquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:30 schreef Strega het volgende:
e
[..]
Een scheefzittende wervel.
Hij loopt sowieso al als een dronken zeeman en is als geheel niet zo soepel meer. Maar goed. hij is ook ruim 12, best wel oud voor een Bul.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, lekker. Ken je Poperings Hommel? Ook zo lekker.
Ja, hij heeft z'n pijnstiller al gehad en nu gaat het wel weer. Maar goed, hij is oud. (maar wel heel lief)quote:
Eentje al in mijn topic, de rest zijn niet voor op fok. Ferrari en indaha hebben ook foto's gemaakt.quote:
Alsof jij je daardoor af laat schrikken.quote:
Ouwe hondjes zijn per definitie tofquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hij heeft z'n pijnstiller al gehad en nu gaat het wel weer. Maar goed, hij is oud. (maar wel heel lief)
Ja! Toevallig wel ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij je daardoor af laat schrikken.
Speciale slijter denk ik. Wij dronken het in Belgi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeWaar haal ik die? Ik heb eergisteren Jopen - Hoppen bier gehad
kan alleen nrgens de adriaan vinden, van Jopen.
En als ik nu sushi in de vergelijking gooi?quote:
Tuurlijk jij woont daar! Damnz, dat zou wel eens een goeie zijn. Daggie maastricht = langs jou en de bier winkelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Qut, dr zijn ook Limburgers waar je wel van harte welkom bent hoor
Strega, wat ontzettend naar voor de Bullemans, dat wordt natuurlijk ook niet meer echt beter he.
Geef m maar een lekkere massage van mij !
Indaha, geeneens een pic van jou met je nieuwe kind voor ons?
*kuch* Wasabi *kuch*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als ik nu sushi in de vergelijking gooi?
Nou ja, mijn zus zat in Belgi, smste ik dr of ze La Chouffe wilde meenemen want hier 1,50 per fles. Smst ze terug : Die hebben ze niet hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Speciale slijter denk ik. Wij dronken het in Belgi.
Eej, daar koos je zelf voor.quote:
Highfivequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft trouwens twee kale inhammen in zn kuif na een week slipketting![]()
Ow, ik had nog niet verteld dat ie gisteren echt VOL met zn kop in de schrikdraad hing he?
Maar hij kan wel high fiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |