abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:19:03 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100056315
Beste Dames en Heren Paardenbezitters en/of Rijders.

Zouden jullie zo vriendelijk zijn om als uw edel dier op het fietspad, de stoep of de straat zijn behoefte doet, dit dan netjes, zoals gebruikelijk is, op willen ruimen?
U kunt hiervoor gewoon een vuilniszak meenemen of zo'n tas van de chinees, als het daar in past. Er komt vast wel een prullenbak of zeecontainer voorbij waarin u het kunt deponeren!

Nu weet ik wel dat dat veel moeite is, immers u moet met uw toch al niet te sterke lijf van het paard afstijgen en weer opstijgen, maar u zou de buurtbewoners, fietsers, wandelaren en mensen met smetvrees een zeer groot plezier doen!

Alvast bedankt!
met vriendelijke groet,
Maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100056389
Wees blij dat je niet in 1850 leefde joh!
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:26:26 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_100056572
Volkomen terechte klacht, met een hond moet je constant met een zakje achter je dier aanlopen, en deze beesten produceren het honderdvoudige van een hond ebn mogen het allemaal laten vallen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_100056776
Juist vanwege de grootte zie je een paardendrol niet snel over het hoofd en is de kans dat je erin stapt een stuk kleiner
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:37:57 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100056888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:33 schreef Griebus het volgende:
Juist vanwege de grootte zie je een paardendrol niet snel over het hoofd en is de kans dat je erin stapt een stuk kleiner
dus als je hond maar groot genoeg schijt hoef je het niet op te ruimen. fijn die verduidelijking.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100057915
vroeger.. waren mensen nog blij als er paardenmest voor de deur gedropt werd :{w
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juli 2011 @ 21:06:13 #7
163650 Greys
pi_100102031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef Maanvis het volgende:
of zo'n tas van de chinees, als het daar in past
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100104524
Meenemen voor over de plantjes en niet zo piepen, stadskind :P
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:51:15 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100110254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef T_E_O het volgende:
Meenemen voor over de plantjes en niet zo piepen, stadskind :P
bind dan een zak achter de reet van dat beest en neem het zelf mee, boer :D
Een gedicht over Maanvis
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juli 2011 @ 23:52:35 #10
163650 Greys
pi_100110319
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

bind dan een zak achter de reet van dat beest en neem het zelf mee, boer :D
Als een paard een hoofd heeft ipv een kop, benen ipv poten, zou hij dan ook een bips hebben ipv een reet? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100122455
Ben het wel met maanvis eens, alhoewel ik het niet meeneem schop ik het wel altijd even van de weg/het pad af, eigenlijk zou ik het wel mee moeten nemen.
Nu worden die van mij niet zo vaak ontwormt(wormentellingen worden wel gedaan waardoor ontwormen alleen plaatsvind als er een te grote besmetting is), maar het is wel zo dat paardenontwormingsmiddelen voor een paar hondenrassen erg gevaarlijk kunnen zijn, voor bv windhonden, waarbij ook de gewone standaart narcose niet kan ivm barubaten(schrijf je dat zo, nou ja, iets in die geest iig).

Even afstappen en opstappen is geen probleem, het is niet goed je op een paard te hijsen, dat hoort wat soepeler te gaan, is gewoon een simpele techniek die dan amper kracht kost.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 13:32:40 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100123121
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef erodome het volgende:
Ben het wel met maanvis eens, alhoewel ik het niet meeneem schop ik het wel altijd even van de weg/het pad af, eigenlijk zou ik het wel mee moeten nemen.
Nu worden die van mij niet zo vaak ontwormt(wormentellingen worden wel gedaan waardoor ontwormen alleen plaatsvind als er een te grote besmetting is), maar het is wel zo dat paardenontwormingsmiddelen voor een paar hondenrassen erg gevaarlijk kunnen zijn, voor bv windhonden, waarbij ook de gewone standaart narcose niet kan ivm barubaten(schrijf je dat zo, nou ja, iets in die geest iig).

Even afstappen en opstappen is geen probleem, het is niet goed je op een paard te hijsen, dat hoort wat soepeler te gaan, is gewoon een simpele techniek die dan amper kracht kost.
als het maar van de weg af is.. maar vaak blijft het gewoon liggen op de straat, en als het dan droog weer is ligt dat er zo een week :).
probleem alleen is dat dat ook vaak veroorzaakt wordt door paarden van de polizei, en die zijn echt te lui :D
Een gedicht over Maanvis
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juli 2011 @ 14:31:46 #13
163650 Greys
pi_100124721
Ook eens hoor.
Hier verderop buiten het dorp zit een manege en de fiets- en soms ook wandelpaden daar in de buurt liggen gewoon vol met paardenstront.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')