dus als je hond maar groot genoeg schijt hoef je het niet op te ruimen. fijn die verduidelijking.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:33 schreef Griebus het volgende:
Juist vanwege de grootte zie je een paardendrol niet snel over het hoofd en is de kans dat je erin stapt een stuk kleiner
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef Maanvis het volgende:
of zo'n tas van de chinees, als het daar in past
bind dan een zak achter de reet van dat beest en neem het zelf mee, boerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef T_E_O het volgende:
Meenemen voor over de plantjes en niet zo piepen, stadskind
Als een paard een hoofd heeft ipv een kop, benen ipv poten, zou hij dan ook een bips hebben ipv een reet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bind dan een zak achter de reet van dat beest en neem het zelf mee, boer
als het maar van de weg af is.. maar vaak blijft het gewoon liggen op de straat, en als het dan droog weer is ligt dat er zo een weekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef erodome het volgende:
Ben het wel met maanvis eens, alhoewel ik het niet meeneem schop ik het wel altijd even van de weg/het pad af, eigenlijk zou ik het wel mee moeten nemen.
Nu worden die van mij niet zo vaak ontwormt(wormentellingen worden wel gedaan waardoor ontwormen alleen plaatsvind als er een te grote besmetting is), maar het is wel zo dat paardenontwormingsmiddelen voor een paar hondenrassen erg gevaarlijk kunnen zijn, voor bv windhonden, waarbij ook de gewone standaart narcose niet kan ivm barubaten(schrijf je dat zo, nou ja, iets in die geest iig).
Even afstappen en opstappen is geen probleem, het is niet goed je op een paard te hijsen, dat hoort wat soepeler te gaan, is gewoon een simpele techniek die dan amper kracht kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |