Ik kan heel goed slap lullen iddquote:
Controle laten doenquote:
+1quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook nog steeds niet gebeld.
volgende week dan maar
25 Augquote:
Heb jij al gebeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
* Greys mompelt iets over boos worden over bellen uitstellen
Heeft Baloe je kater niet opgevreten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
ik ga bankhangen. Want die powernap van 2u heeft weinig veranderd aan mijn kater
*spuit Ecodor*quote:
Ik ben citroentjesfris!quote:
Zeg kippevrouwke, ze heeft jou juist speesjaal aangesproken.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
ShabuShabu zit sinds kort ook al in Amersfoort!
Nog even en het is voor iedereen bereikbaar![]()
Dat is bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ze hebben er nog veeeeeeeeeel meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de buurt.
Ik lust alleen geen sushi
Jaaaaa, lekker centraal voor een mietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Leuk! Met wie ga je mieten dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa, lekker centraal voor een miet![]()
Met iedereen behalve Smelly Catquote:
Ing!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Over stinkwijvuuuh gesproken; ik liet net de kattenbak van Rambo bij pa en ma vallen in de berging.
En toen ik dacht dat ik em weer stevig in elkaar had zitten, kletterde die op het terras nogmaals uitelkaar.![]()
Iemand wel es met de stofzuigert over het terras geweest?
Nou....ik inmiddels wel![]()
En nou moet ik hier thuis ook nog poetsen, morgen logees en tis hier nogal een bende![]()
Dus tot laterzzz
quote:
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psiesssssssssssssquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ing houdt niet van sushi. En probeer jij maar eens een Friezin ervan te overtuigen dat er nog heel veel ander dingen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |