Ik was vet stoer, blowen in de trein. grote bek als iemand er wat van zegt... echte gangsters!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
Als je een jaar of 17, 18 bent, dan maken dat soort dingen je gewoon veel minder uit.
Later denk je bij jezelf, je zou je dood moeten schamen, maar ach.
Die fase heb ik ook gehad ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was vet stoer, blowen in de trein. grote bek als iemand er wat van zegt... echte gangsters!
Ik heb nu een broertje dat jassen met een bontkraag draagt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nu een broertje zou hebben en hem dat zien doen dan sloeg ik hem
goed bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
Maar aan de andere kant, hij is al wél gestopt met blowen.
nu voel ik me oudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat je zegt Rival, in die tijd deden mensen ook helemaal niet moeilijk als je een joint rookte in de trein.
En mocht er iemand bij zitten die er wel last van had en dat zei, dan maakten we m ook gewoon uit.
Vroeger.
Vroeger was ALLES beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat je zegt Rival, in die tijd deden mensen ook helemaal niet moeilijk als je een joint rookte in de trein.
En mocht er iemand bij zitten die er wel last van had en dat zei, dan maakten we m ook gewoon uit.
Vroeger.
Vroegah, met Peter Tosh al spelende op de ghettoblaster...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Vroeger.
Mijn ouders hadden dit nummer altijd op een bandje in de auto.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, met Peter Tosh al spelende op de ghettoblaster... [ afbeelding ]
quote:
Ha, heer en mevrouw Boomboomboomquote:
Mick, kijk hem knetterstoned zijn dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders hadden dit nummer altijd op een bandje in de auto.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ha, heer en mevrouw Boomboomboom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voeding is het dus nietquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Ben een beetje in een kutstemming.
Kan me voorstellen dat je je daar klote door voelt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind hij ervan?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Heb het hem nog niet echt verteld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je je daar klote door voelt ja.
Wat vind hij ervan?
Dat is minder leuk nieuws inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, hoe breng je zoiets ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb het hem nog niet echt verteld.
Waar, in de tram?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Voor de Amsterdammers, ik ben daar vanavond/vannacht...
Ja, maar goed, aan de andere kant heb ik dus geen slecht opgevoed rotjochquote:
Dat is minder, maar je weet nu in ieder geval wel wat het is dan .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is fijn als er een verklaring is voor bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar goed, aan de andere kant heb ik dus geen slecht opgevoed rotjoch
En ergens verwachtte ik het ook wel een beetje. Nu nog afwachten wat het precies is en in welke mate.
Minder....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Moet je hem nu ook medicatie toedienen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan nu wel opscheppen dat hij een IQ van 136 heeft.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:46 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Moet je hem nu ook medicatie toedienen?
Coolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor.We gaan gewoon verder met het trainen van zijn social skilss enzo.
"Ja, dat heeft ie van zijn moeder hè!"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Slim jochiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:50 schreef Nouk84 het volgende:
Het verklaart wel gelijk waarom jij gedate hebt met Sedan, missb.*gniffelt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Het verklaart wel gelijk waarom jij gedate hebt met Sedan, missb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zou ik daar mee weg komen ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, dat heeft ie van zijn moeder hè!"
Het verklaart wel gelijk waarom jij gedate hebt met Sedan, missb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verklaart dat Techno ook?![]()
Nee he, ik was er al bang voor. Mag hij dan tenminste zijn looks van mij hebben?quote:
Heeft techno ook gedate met Sedan?quote:
Nee, voor Techno is geen verklaring nodig, dat is gewoon een lekkere vent.quote:
lolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor Techno is geen verklaring nodig, dat is gewoon een lekkere vent.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Dat welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee he, ik was er al bang voor. Mag hij dan tenminste zijn looks van mij hebben?
Halloquote:
Mag ik ze niet gewoon tegen elkaar wegstrepen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ff kijken of ik zijn adres nog hebquote:
Een negatief getal en een positief getal kun je ook niet tegen elkaar wegstrepen, dus neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik ze niet gewoon tegen elkaar wegstrepen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een negatief getal en een positief getal kun je ook niet tegen elkaar wegstrepen, dus nee
plakkerige handjesquote:
quote:Rapper Soulja Boy heeft zichzelf deze week voor zijn 21e verjaardag een duur cadeau gegeven. Hij trakteerde zichzelf op een privéjet van zo'n 55 miljoen dollar, weet de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.
leuk he...daten via fokquote:
Maar janken over downloaden hoor, vooral blijven volhoudenquote:
heb je geen swipey?quote:
oh beginnen we het seizoen zoquote:Ajax is voor de de strijd om de Johan Cruijff Schaal met FC Twente vergeten om Thulani Serero in te schrijven. Daardoor is 21-jarige Zuid-Afrikaan niet speelgerechtigd. "Erg slordig", sprak trainer Frank de Boer aan de vooravond van de ontmoeting met de tukkers.
"We gaan alles in het werk stellen om Serero alsnog speelgerechtigd te krijgen", sloot De Boer hoopvol af.
Ajax en FC Twente strijden zaterdag om 20.00 uur in de Amsterdam ArenA voor de eerste prijs van het seizoen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
plakkerige handjes zijn niet gewenst op het werk
kunt ze ook gewoon wassenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor werk je doetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Een jong ventje uit West-Vlaanderen verhuist van het platteland naar Amsterdam.
Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
'Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.
'Ja hoor', zegt het ventje.
'In West-Vlaanderen verkocht ik koeien op de beestenmarkt'.
De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.
'Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag.
Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.
De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.
'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.'
'Eentje', antwoordt de knul.
'Eentje?', zegt de manager verbaasd.
'De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag.
Voor hoeveel heb je verkocht dan?'
'Voor EURO 123.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
'Wat heb je die klant verkocht dan?'
'Nu', zegt ie. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht.
Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen.
De man antwoordde dat ie bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee.
Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de auto-afdeling en heb hem er de Land Rover Defender bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'
'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons.
En toen heb ik gezegd: Je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'
Fijn dat het mooi was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Zo, om hier ook maar even af te sluiten: dit was een van de meest indrukwekkende en mooie uitvaarten die ik heb meegemaakt (godzijdank waren het er niet zoveel). Er straalde enorm veel liefde en kracht van af en ik vind het een eer dat ik dat mee heb mogen maken. Het was een mooi en waardig afscheid. En ook wel een tikje bizar... ik heb zijn ouders een brief geschreven en die vonden ze zo mooi dat zijn vader en broer er stukjes uit citeerden in hun toespraak. Voelt heel erg fijn, maar ook raar, om zo close te zijn met mensen die je nooit eerder hebt ontmoet.
Dus, nu even slapen en dan gaat het leven gewoon weer door..
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een andere geprobeerd dan?
En nu voeding terugbrengen of hergebruiken voor volgende PC of naar V&A mikken of heb ik het topic niet goed genoeg doorgescrolld?quote:
Ik denk terug brengen (morgen).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu voeding terugbrengen of hergebruiken voor volgende PC of naar V&A mikken of heb ik het topic niet goed genoeg doorgescrolld?
Ik heb al 2 weken vrij,maar kreeg ineens het weekendgevoelquote:
Bier, seks, muziek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken vrij,maar kreeg ineens het weekendgevoel
Zolang er maar bier bij isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst muziek, daarna bier en in 2080 seks.
2080...dan zijn de dames ook allemaal een stuk ouder (geworden) en las gister dat mannen (USA geloof ik) vinden dat de dames na hun 40e flink aftakelen. Of je moet een groen blaadje regelen natuurlijk.quote:
Ach,ik regel wel weer watquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
2080...dan zijn de dames ook allemaal een stuk ouder (geworden) en las gister dat mannen (USA geloof ik) vinden dat de dames na hun 40e flink aftakelen. Of je moet een groen blaadje regelen natuurlijk.
Check.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
Of je moet een groen blaadje regelen natuurlijk.
Jij boefje jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef dawg het volgende:
blowen in de trein. dat heb ik lang geleden ooit eens een keer gedaan. en ik zat niet zo relax toen, al ging ik niet zo vaak met de trein, toen al niet.![]()
Ik heb ook ooit een jongere jongen gehad en toen vonden de dat ook nice van hem, wanneer doe je het als vrouw dan nice?quote:
Een vent met veel geld neukenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een jongere jongen gehad en toen vonden de dat ook nice van hem, wanneer doe je het als vrouw dan nice?
Zo erg ben ik nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:35 schreef YipYip het volgende:
Mooie leeftijd.
uhm.... mooi leeftijdsverschil
Als je als dame een jongere vent heb is dat ook niet verkeerd lijkt me. Alleen denk dat mannen al snel naar jonger neigen en dat dit bij dames pas wat later speelt. Als je 20 bent zal je niet snel iets zien in een jongen van 15.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een jongere jongen gehad en toen vonden de dat ook nice van hem, wanneer doe je het als vrouw dan nice?
die zijn er niet genoegquote:
die worden steevast golddiggers of geldhoeren genoemd. dat lijkt me niet zo nice, zo'n nickname.quote:
ik ben 25 en had vorig jaar even 'iets' met een jongen van 19, dat vond ik ook wel raar eerlijk gezegd, ik val meestal op wat oudere mannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je als dame een jongere vent heb is dat ook niet verkeerd lijkt me. Alleen denk dat mannen al snel naar jonger neigen en dat dit bij dames pas wat later speelt. Als je 20 bent zal je niet snel iets zien in een jongen van 15.
Dat is ook wel waarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
die worden steevast golddiggers of geldhoeren genoemd. dat lijkt me niet zo nice, zo'n nickname.
Op zich boeit die leeftijd ook niet zo, als je maar fun hebt. En hoezo was het raar? Raar omdat je normaal ouder had of voelde het ook gewoon niet okay?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ben 25 en had vorig jaar even 'iets' met een jongen van 19, dat vond ik ook wel raar eerlijk gezegd, ik val meestal op wat oudere mannen.
Mijn nichtjes (zusjes, 22 en 24) hebben allebei een vriend van 39 op het moment, maar dat zijn ook echt van die jongens, gewoon niet opgegroeid
nou ja, hij woonde nog thuis bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich boeit die leeftijd ook niet zo, als je maar fun hebt. En hoezo was het raar? Raar omdat je normaal ouder had of voelde het ook gewoon niet okay?
beetje lullig ja.. 2 'verschillende werelden'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nou ja, hij woonde nog thuis bijvoorbeelddat vond ik wel raar, hij zat nog op school, ik weet niet, hij had een heel ander leven. Al zijn geld op aan.uitgaan enzo en ik moest mijn huur betalen enzo.
Dan toch speuren naar een vent van 39, dat lijkt een redelijk succesnummer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nou ja, hij woonde nog thuis bijvoorbeelddat vond ik wel raar, hij zat nog op school, ik weet niet, hij had een heel ander leven. Al zijn geld op aan.uitgaan enzo en ik moest mijn huur betalen enzo.
volgens hen is het toevalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan toch speuren naar een vent van 39, dat lijkt een redelijk succesnummer.
ah kijk.. met jou valt wel te onderhandelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
volgens hen is het toeval
Ik vind tussen de 25 en 32 ofzo wel mooi.
Ik vind het soms wel een groot verschil hoor, je ziet ook wel eens van die mannen die ècht mannen zijn, eruit zien als 40 en zich zo gedragen (middagdutjes bv) en dan wel een vriendin hebben van 23, dat vind ik soms wel raar.
Have funquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:06 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie
Zometeen naar Amsterdam (beginnen in Rasmatah of zoiets, feestje).
Morgen misschien Parade in Utrecht.
Morgenavond echt stappen (in Zwolle).
En dan zondag naar Ameland
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef xFriendx het volgende:
De dag dat ik aan middagdutjes begin is de dag dat de wereld vergaat. Slapen in de avond en anders maar niet.
Overigens is een dame van 23 wel puikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
volgens hen is het toeval
Ik vind tussen de 25 en 32 ofzo wel mooi.
Ik vind het soms wel een groot verschil hoor, je ziet ook wel eens van die mannen die ècht mannen zijn, eruit zien als 40 en zich zo gedragen (middagdutjes bv) en dan wel een vriendin hebben van 23, dat vind ik soms wel raar.
Als je ze 's middags doet dan lekker skippen. Anders pak je dan je slaap en doe je in de avond geen oog meer dicht. Of is het ernstiger? Bijvoorbeeld een zeer onaangename en hinderlijke immuniteit voor iets in een fles genaamd wodka?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs in de avond wil het niet lukken de laatste tijd...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je ze 's middags doet dan lekker skippen. Anders pak je dan je slaap en doe je in de avond geen oog meer dicht. Of is het ernstiger? Bijvoorbeeld een zeer onaangename en hinderlijke immuniteit voor iets in een fles genaamd wodka?
Als je die feestvibe maar genoeg laat vieren dan val je morgen vast vanzelf van vermoeidheid wel in slaapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe toch geen middagdutjes, mafkees! Nee de stress he
![]()
Oh en mijn feestvibe is zoek, die heb ik morgen nodig.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef ArTiC het volgende:
Als het 's nachts erg laat is geworden en 's ochtends weer erg vroeg op dan is een middagdutje wel ff lekker anders...
kan je 's avonds gewoon weer lang door
ik doe er vandaag alleen niks meequote:
Das best ergquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe er vandaag alleen niks mee
Ik heb vandaag voor een paar weken afscheid moeten nemen van mijn telefoon, ik ben te emotioneel om plezier te hebben vandaag![]()
quote:
Ik heb vandaag een nieuwe binnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe er vandaag alleen niks mee
Ik heb vandaag voor een paar weken afscheid moeten nemen van mijn telefoon, ik ben te emotioneel om plezier te hebben vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:32 schreef El_Matador het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)uin-5/fotos/#foto-58
![]()
Van ons!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van ons!!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:32 schreef El_Matador het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)uin-5/fotos/#foto-58
![]()
Van ons!!kopen??? In deze economie??? Hahhahahaha, goeie grap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat heeft ie voor me overquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kopen??? In deze economie??? Hahhahahaha, goeie grap!
Vetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bezig met je Torero kloon, heb het hoofd en het lichaam al klaar
Inmiddels ook al 1 armquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet
ik kijk ondertussen geniaal cabaret
Kloon, hier 'moet' je meer mee doen he? Je bent snel en goed en kan er dus goed mee verdienen.quote:
Nee.. Ik weiger om mijn creativiteit af te laten zeikenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, hier 'moet' je meer mee doen he? Je bent snel en goed en kan er dus goed mee verdienen.
Geniaal nummerquote:
Ohja, druk druk druk gehad.. Gisteren mn verjaardag een klein beetje gevierd en naar een huisje wezen kijken, hoop dat ik m heb, verwacht het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:49 schreef dawg het volgende:
hey favo sletje, ik heb nog geen sms met uitnodiging en aanbidding gehad
dus dan kom ik niet heh
en middag al weer.. loopt hard hierquote:
ja, maar ik wil ook heel graag een vast huisjequote:
Die je nu hebt staat los van de grond?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik wil ook heel graag een vast huisje
Een vast huisje? Je hebt nu een camper?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik wil ook heel graag een vast huisje
nee, ik zit nu nog in een tijdelijke woning in Beuningen, op mijn B-day mocht ik naar dat huisje kijken in Nijmegenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vast huisje? Je hebt nu een camper?Ik dacht juist dat je er eentje gevonden had in Nijmegen...
Beuningen... daar reed ik van de week nog langsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zit nu nog in een tijdelijke woning in Beuningen, op mijn B-day mocht ik naar dat huisje kijken in Nijmegen
Ja, maar dat huisje had je toch gekregen? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zit nu nog in een tijdelijke woning in Beuningen, op mijn B-day mocht ik naar dat huisje kijken in Nijmegen
nee, daar mocht ik als 8e naar kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat huisje had je toch gekregen? Of heb ik iets gemist?
Er zijn 2 Beuningensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beuningen... daar reed ik van de week nog langs
Ja wees maar bang
Oh, dus niet gekregen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, daar mocht ik als 8e naar kijken
niet dat ik weet, maandag voor de zekerheid ff bellen, want ik was wel helemaal verliefd op die woning..quote:
En langs is niet inquote:
Ach, voor jou ben ik niet bangquote:
heb gister een nieuwe telefoon gekochtquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb gister een nieuwe telefoon gekochtsimpele samsung (galaxy mini
) en kan mn abo fijn doorlaten lopen
Leuk toestelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb gister een nieuwe telefoon gekochtsimpele samsung (galaxy mini
) en kan mn abo fijn doorlaten lopen
nee, maar jij komt niet zo bedreigend over.. Spazm is wel engquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar jij komt niet zo bedreigend over.. Spazm is wel eng
Die x10 mini pro is best een leuk toestelletje, maar kan me voorstellen dat ie tegenvalt als je de desire z gewend bentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn nieuwe (oke oke, 2 maanden oud) in moeten leveren voor reparatie
![]()
beeld werd zwart als ik m open of dicht klapte.. Telefoons zijn gewoon niet gebouwd om veel mee te whatsappen denk ik![]()
dus nu mn oude telefoon, wat een klein ding met kutbeeld is dat zeg
van HTC Desire Z naar Sony Ericsson Xperia X10 Mini pro is geen goede optie![]()
I'm Spoiled
Neuh, zolang je me niet kwaad maakt, en dat gebeurd niet zo snel, dan heb je geen reden om bang te zijn voor mequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar jij komt niet zo bedreigend over.. Spazm is wel eng
hij was idd geweldig en moest ff wennen aan de desire z, maar na 2 maanden desire z is de x10 mini pro gewoon echt crapquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die x10 mini pro is best een leuk toestelletje, maar kan me voorstellen dat ie tegenvalt als je de desire z gewend bent
Sowieso niet, want ik heb tettenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, zolang je me niet kwaad maakt, en dat gebeurd niet zo snel, dan heb je geen reden om bang te zijn voor me
quote:
Dat is geen garantie dat je me niet kwaad kunt krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet, want ik heb tetten
en dus hoef ik niet bang te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is geen garantie dat je me niet kwaad kunt krijgen.
Zal je dan alleen niet slaan
Nee kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dus hoef ik niet bang te zijn
en dus had ik gelijkquote:
In bepaalde gevallen wil ik een uitzondering maken, maar dan stemt de vrouw ermee inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar wacht.. jij slaat vrouwen nooit?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen wil ik een uitzondering maken, maar dan stemt de vrouw ermee in
As usualquote:
moet je maar niet zitten schetenquote:
Als het eruit moet moet het eruitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet je maar niet zitten scheten
Lege potjes, in scheten en snel dichtdraaienquote:
Haha, ja dat deden we vroeger nog weleensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lege potjes, in scheten en snel dichtdraaien![]()
ik niet, want vrouwen scheten nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja dat deden we vroeger nog weleens
Nee bij jullie ruikt het daar naar bloemetjes hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, want vrouwen scheten niet
Nee, naar pizzaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bij jullie ruikt het daar naar bloemetjes he
ik heb altijd hongerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook niks, krijg je er de hele tijd honger van
Nee, maar hoor van iedereen dat dat erg goed moet zijn.. Zit hier om de hoek volgens mijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij weleens gewokt bij Lotus in Beuningen?
ik wil gewoon eten, maar om nu al mn avondeten op te eten lijkt me geen strak planquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
Gaan we het weer over eten hebben? Nu wil ik uiteten
Ja hoor er ook wel goede verhalen over maar ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar hoor van iedereen dat dat erg goed moet zijn.. Zit hier om de hoek volgens mij
ff gekeken, en zit hier idd om de hoekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor er ook wel goede verhalen over maar ben er nog nooit geweest
Je weet niet eens dat ie bij je op de hoek zit?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ff gekeken, en zit hier idd om de hoek![]()
duur is het ook niet..
De Wok menu prijzen van New Lotus zijn als volgt:
Volwassenen van maandag – donderdag ¤ 18,50 per persoon.
Volwassenen van vrijdag – zondag ¤20,- per persoon.
Kinderen van maandag – zondag van 4 – 11 jaar ¤8,- per persoon
binnenkort maar even een vriendin dwingen om mee te gaan
Ja, wist dat daar een wok zat, maar niet zeker of het lotus wasquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet eens dat ie bij je op de hoek zit?
Hij zit tegenover de mac zo'n beetje
Dan was ik met de vierdaagse op loopafstand van jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, wist dat daar een wok zat, maar niet zeker of het lotus was
ik zit zelf vlak bij de shell..
ik was toen werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was ik met de vierdaagse op loopafstand van je
Sja, geld.. die paar uur in de week dat ze me indelen heb ik echt nodig, en een stuk meer ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja flauw dat je niet gewoon je werk afgezegd hebt en een biertje bent komen drinken
ja is kut als je niet genoeg uren kunt werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, geld.. die paar uur in de week dat ze me indelen heb ik echt nodig, en een stuk meer ook
ja, vakantiekrachtjes zijn goedkoper hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja is kut als je niet genoeg uren kunt werken
Ja, zo gaat dat tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, vakantiekrachtjes zijn goedkoper he
Dat ze het werk niet kunnen is een tweede, geen certificaat om te rijden, geen ervaring, weten niet waar de gebouwen zitten.. Goed welquote:
Ja daar word vaak niet naar gekeken hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ze het werk niet kunnen is een tweede, geen certificaat om te rijden, geen ervaring, weten niet waar de gebouwen zitten.. Goed wel![]()
Maandag mag ik ook eens wat anders doen.. Orderpicken.. Nog nooit gedaan, weet waar ik zijn moet (omdat ik toevallig alle afdelingen ken, er wordt alleen 'magazijn' gezegd, waar en bij wie ik moet melden, geen flauw idee), Polo moesten hun maar regelen. Adecco Medical is echt geweldig voor haar personeel
En waarom zouden ze? UMC heeft adeccokrachten toch wel nodig, omdat ze allemaal mensen eruit hebben gewerkt, want geen vaste contracten uit willen delen, terwijl een vast 0-uren contract zo opgesteld isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar word vaak niet naar gekeken he
Wat fijn, die liberale economiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En waarom zouden ze? UMC heeft adeccokrachten toch wel nodig, omdat ze allemaal mensen eruit hebben gewerkt, want geen vaste contracten uit willen delen, terwijl een vast 0-uren contract zo opgesteld is
Heerlijk iddquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef dawg het volgende:
wat duurt dit topic lang trouwens.
anyway, honger. mihoen met gon bao kei teng
adiosssss guero's
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef Retronix het volgende:
Ik heb morgenmiddag een date, wat dacht je daarvan! Ken haar via een datingsite, verliep erg snel en soepeltjes allemaal.. Dat wordt weer leuk hihihihih!![]()
Cool! Have fun!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef Retronix het volgende:
Ik heb morgenmiddag een date, wat dacht je daarvan! Ken haar via een datingsite, verliep erg snel en soepeltjes allemaal.. Dat wordt weer leuk hihihihih!![]()
Mannen die hihihihih doen. Daar vallen vrouwen voor als een blok.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef Retronix het volgende:
Dat is horror!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die hihihihih doen. Daar vallen vrouwen voor als een blok.
Hihihihihihi, dat méén je niet.quote:
quote:
Jawel, want toen ik en techno het deden was in 5 minuten het topic doodtvermoordt. Als jullie denken dat je er zo makkelijk mee wegkomt, heb je het mis, miss hissyfit!quote:
Bij vrouwen die hihihihihi doen, denk ik altijd; die is lief en onschuldig. En bij lieve en onschuldige vrouwen heb ik dan weer de onweerstaanbare drang om hun gezicht vol te spuiten zodat ze niet meer onschuldig zijn.quote:
En bedankt. Ik dacht altijd dat Spirit helemaal niet zo lief en onschuldig was, godzijdank. Maar door jou heb ik nu dus MI´s van het moment waarop ze haar onschuld verloor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij vrouwen die hihihihihi doen, denk ik altijd; die is lief en onschuldig. En bij lieve en onschuldige vrouwen heb ik dan weer de onweerstaanbare drang om hun gezicht vol te spuiten zodat ze niet meer onschuldig zijn.
Man, zij is hartstikke onschuldig. Preutser dan dat kom je ze vandaag de dag nog maar weinig tegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:43 schreef Barbusse het volgende:
En bedankt. Ik dacht altijd dat Spirit helemaal niet zo lief en onschuldig was, godzijdank. Maar door jou heb ik nu dus MI´s van het moment waarop ze haar onschuld verloor.
JE HEBT MN ONSCHULD VERMOORD!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, zij is hartstikke onschuldig. Preutser dan dat kom je ze vandaag de dag nog maar weinig tegen.
Ik durf te wedden dat ze nog nooit in haar gezicht is ondergekliederd hoor.
Voltooid deelwoorden zijn potdorie nooit met dt!! Ook niet als je ze ter plekke verzint!!! Flapdrol!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, want toen ik en techno het deden was in 5 minuten het topic doodtvermoordt. Als jullie denken dat je er zo makkelijk mee wegkomt, heb je het mis, miss hissyfit!
Je kan nog altijd toegeven dat je nog nooit een klodder zaad in je ogen hebt gehad.quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog altijd toegeven dat je nog nooit een klodder zaad in je ogen hebt gehad.
Niet dus. Want als het wel waar was, ben je te preuts om dat te bekennen.quote:
Ik ga jou echt zo keihard slaan volgende maand he...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dus. Want als het wel waar was, ben je te preuts om dat te bekennen.
Wat ben je toch lief en onschuldig.
Oh ja, Spirit was van Victoriaanse waardenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, zij is hartstikke onschuldig. Preutser dan dat kom je ze vandaag de dag nog maar weinig tegen.
Ik durf te wedden dat ze nog nooit in haar gezicht is ondergekliederd hoor.
Mijn kuisheidsgordel is net nog voorzien van een nieuw hangslotquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, Spirit was van Victoriaanse waarden
Doorgaans doe ik dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga jou echt zo keihard slaan volgende maand he...
Wat schreef ik nou
Gaat jij nou eens niet de aanstellert spelenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voltooid deelwoorden zijn potdorie nooit met dt!! Ook niet als je ze ter plekke verzint!!! Flapdrol!!
Heb je ook zo´n mooie waar de naam van je familie in gegraveerd staat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn kuisheidsgordel is net nog voorzien van een nieuw hangslot
Kan ik nog retrospectief stemmen op de slechtste singles spellert???quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat jij nou eens niet de aanstellert spelen
Jij doet echt zo ontzettend niks, opscheppertje dat je dr bentquote:
Het familie wapen en een latijnse leus met vrij vertaald: "raak dit aan en je gaat DOOD!!"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook zo´n mooie waar de naam van je familie in gegraveerd staat?
Leuke familiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het familie wapen en een latijnse leus met vrij vertaald: "raak dit aan en je gaat DOOD!!"
Ik noteer je op de 'vrouwen die nog een hoop hebben te leren' lijst, voor het onwaarschijnlijke geval dat ik ooit nog es vrijgezel word.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef Spirit82 het volgende:
Jij doet echt zo ontzettend niks, opscheppertje dat je dr bent
Welke geslachtsziekte heeft dat effect? En waar heb je die ziekte opgedaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
Het familie wapen en een latijnse leus met vrij vertaald: "raak dit aan en je gaat DOOD!!"
Over straat lopen in Zaandam is al voldoende lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke geslachtsziekte heeft dat effect? En waar heb je die ziekte opgedaan?
Maken ze van de afscheiding van die geslachtsziekte de pitjes voor de Zaanse mosterd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:15 schreef Godtje het volgende:
Over straat lopen in Zaandam is al voldoende lijkt mij.
Het is meer de vloek die erop rust denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke geslachtsziekte heeft dat effect? En waar heb je die ziekte opgedaan?
Bij een 'haunted pussy' stel je je toch iets anders voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Het is meer de vloek die erop rust denk ik
Klinkt als een slechte mix tussen horror en porno...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij een 'haunted pussy' stel je je toch iets anders voor.
Het woord klopgeest krijgt spontaan een hele andere dimensiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij een 'haunted pussy' stel je je toch iets anders voor.
Ik moest laatst nog aan je denken toen ik onderstaand plaatje zag. Jij bent toch zo'n liefhebber van zombies?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Klinkt als een slechte mix tussen horror en porno...
Merda taurorum animas conturbitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |