SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Dat zijn niet mijn woorden he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef Zeeland het volgende:
PHP goed dat je niet gelooft dat we 'geislamiseerd' worden. Had verwacht dat je wel geloofde in dat sprookje.
Kleine geruststelling is dat de soep lang niet zo heet wordt gegeten. Als er uberhaupt al soep wordt gegeten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef Zienswijze het volgende:
Dus mijn advies: er valt niets aan te doen. Maak er maar het beste van.
Men had het gewoon eerder moeten bedenken. Zelfs 10 jaar geleden (voor 9/11) was West-Europa nog pro-islamitisch. Tsja, dan moet je ook zelf op de blaren zitten he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden he?
Nee, duh, natuurlijk worden we geislamiseerd, maar ik vrees zoals zienswijze ook al betoogd dat er niets meer aan te doen valt.
De makke van deze redenatie is dat t.z.t. 'de moslims' die de boel overnemen waarschijnlijk helemaal niet meer overeenkomen met de moslims van nu. Volgende generaties verwesteren en zijn veelal alleen nog in naam moslim. De politiek doet al van alles aan immigratiebeperking, inburgering, integratie, heropbloei/suprematie van de eigen cultuur etc. Daar kun je democratisch aan meedoen, op welke manier dan ook. De ene partij pakt het autoritair en vijandig aan (PVV), wat werkt op sommige doelgroepen, en de andere partij zoekt de toenadering, wat soms ook werkt. Vrijzinnigen laten de volledige vrijheid (buiten de wet), wat de eigen vrije ontwikkeling bevordert etc. Kortom, de opties zijn legio, in allerlei smaken.quote:• Moslims krijgen meer kinderen dan niet-moslims
• Zodra er een bepaald percentage moslims is, wordt de cultuur islamitisch
9/11 vond ik anders al best pittig hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kleine geruststelling is dat de soep lang niet zo heet wordt gegeten. Als er uberhaupt al soep wordt gegeten.
Nou ja, het is niet zo alsof alle groepen probleemloos met elkaar samen leven. Maar er valt niets aan te doen. Daarom is mijn advies dan ook dat we het beste ervan moeten maken, ondanks dat er soms spanningen kunnen ontstaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kleine geruststelling is dat de soep lang niet zo heet wordt gegeten. Als er uberhaupt al soep wordt gegeten.
Oké mooi, dan hoeven we het er niet meer over te hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, duh, natuurlijk worden we geislamiseerd, maar ik vrees zoals zienswijze ook al betoogd dat er niets meer aan te doen valt.
Kun je dit onderbouwen of watquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat beleid voert de VS m.b.t. de Green Cards. Een land dat in de 5 voorafgaande jaren teveel immigranten heeft geregeld (> 5000 geloof ik), komt de aankomende jaren niet meer voor de Green Cards in aanmerking.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef Premium_Quality het volgende:
Verder kan je ervoor zorgen dat de immigranten uit zoveel mogelijk verschillende landen komen, zodat er verdeeldheid heerst en de Nederlandse cultuur dominant blijft.
Wat heeft 9/11 precies met de islamisering van Europa te maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
9/11 vond ik anders al best pittig hoor.
Naar wat ik heb begrepen keren nieuwe generaties Europese moslims (of beter: mensen wier ouders afkomstig zijn uit islamitische landen) zich ook in grote getale af van hun religie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo alsof alle groepen probleemloos met elkaar samen leven. Maar er valt niets aan te doen. Daarom is mijn advies dan ook dat we het beste ervan moeten maken, ondanks dat er soms spanningen kunnen ontstaan.
De islam krijgt wel een mooie gelegenheid om de 1e godsdienst van W-Europa te worden, als de trend van ontkerkelijk doorzet. Het atheisme blijft wel "levensbeschouwing" nummer 1.
Een belletje naar onze Servische vrienden!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef phpmystyle het volgende:
Welke opties zijn er dan om dat tij te keren?
Maar men noemt zich nog steeds moslim. En dat wordt ook zo geregistreerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen keren nieuwe generaties Europese moslims (of beter: mensen wier ouders afkomstig zijn uit islamitische landen) zich ook in grote getale af van hun religie.
Dus het aantal moslims is in werkelijk nog veel en veel kleiner?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar men noemt zich nog steeds moslim. En dat wordt ook zo geregistreerd.
Dat je niet 5x per dag bidt, maar wel mee doet aan de Ramadan, betekent niet dat je geen moslim bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus het aantal moslims is in werkelijk nog veel en veel kleiner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |