Het is heel anders dan die van seizoen 1 tot 14.en veel langer dan de rest.quote:
nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is heel anders dan die van seizoen 1 tot 14.en veel langer dan de rest.:p
Goh, dus ze vonden 'Dennis duwt Rik en Anita van het balkon' minder spannend dan 'Bevalling op de boot', anders hadden ze de cliff wel zo genoemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Cliffhanger 18.
Robert nam ook nog afscheid van Laura en Meerdijk en Dennis duwde Rik en Anita van het balkon af ().
Gewoon op RTL8. Heeft die zender ook weer een beetje succes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef LetsGame het volgende:
Ze zouden GTST vanaf seizoen 1 weer moeten uitzenden op RTL 4 of 5. Ik zou zeker kijken (vanaf seizoen 3)
Ik krijg een redelijke brok in de keel wanneer ik die beelden zie, gezien Jos en Frederique er allebei niet meer zijn... Nu zit ik te luisteren naar dat liedje wat Jan Keizer opgedragen heeft aan Frederique, en die brok in m'n keel wordt alsmaar groter...quote:
...Dàt hadden ze dus als extra op de DVD's moeten zetten.quote:
Dat nummer is echt prachtig inderdaad, maar dat vind ik van dreamer ook..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik krijg een redelijke brok in de keel wanneer ik die beelden zie, gezien Jos en Frederique er allebei niet meer zijn... Nu zit ik te luisteren naar dat liedje wat Jan Keizer opgedragen heeft aan Frederique, en die brok in m'n keel wordt alsmaar groter...
Ik weet nog steeds het moment dat ik thuiskwam van school en het nieuws hoorde... Kippenvel. Ik wist niet eens dat ze ziek was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat nummer is echt prachtig inderdaad, maar dat vind ik van dreamer ook..
iedere keer een brok in me keel..
Helemaal te gek Frey, Dankjewel!!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
Kan me niet herinneren dat het huwelijk is uitgezonden, misschien kunnen Frey of HvB ons uit de brand helpen
Klopt, Jef en Silvia zijn "ofscreen" met elkaar getrouwd en hielden het bijzonder klein en het was geloof ik in het buitenland, maar dat weet ik niet zeker. Ze wilden geloof ik geen poespas en Silvia behield ook de naam Merx.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:00 schreef Frey het volgende:
Uit de vooruitzichten van seizoen 4:
Misschien dat ze bij die laatste getrouwd zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
wat Barbamama later inpikte
Ik heb me zo geirriteerd aan de afleveringen zonder Jef die na de 2500ste aflevering volgden (Want hij was, doordat Remco geraakt was in de kerk, met hem naar Amerika(?) gevlogen voor behandeling). Barbara was de feeks die het huis domineerde. Maandenlang.quote:
Niks raars aan, kan toch best dat je dat gewoon vindtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:09 schreef LetsGame het volgende:
Ik haat Barbara totaal niet, maar ik ben raar
Ik las laatst een artikel uit de TROS Kompas waarin ze zei dat ze Barbara te netjes vond, dat het een saai huismoedertje was. En vervolgens kwamen dus, op haar dringend verzoek, al die shitlijnen... Met 'De kanker is terug!' als chronisch dieptepunt. Serieus, die lijn was niet alleen bizar van het kaliber 'Arnie is Dennis', maar ook gewoon schokkend en kwetsend voor mensen die met die ziekte te maken hebben gehad. Vond het ook, net als de incestlijnen die volgden bij Dennis, walgelijk dat dit om 20:00 mocht worden uitgezonden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niks raars aan, kan toch best dat je dat gewoon vindt
In de tijd dat deze verhaallijnen op televisie waren had je wel meer Barbara fans (Dizer, BVO, enz), later heeft de Barbara-haatclub meer aanhang gekregen, maar dit komt ook doordat ze veranderde in een ongevoelige, dominante, man-onvriendelijke feeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |