Ik ben het helemaal met deze post eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan uiteraard gewoon dat hij die leaders wèl mooier vindt
Ik zelf vind de leaders van seizoen 4 en 5 het mooist, omdat er toen een hele leuke cast aanwezig was, bij seizoen 6 ook nog wel, alleen werd de leader toen niet meer ingezongen door Lisa Boray & Louis de Vries en het typische authentieke logo vernieuwd![]()
Dat is net zo ergquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets... Volgens mij hebben ze er niet in zitten knippen. Hebben ze gewoon de 'herhalingsbanden' gebruikt die ze al/nog hadden liggen van de herhalingen op RTL5 en TV10 uit 1994 en 1996/1997.
Nee, jammer genoeg niet door Kennardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:29 schreef Frey het volgende:
Ik vond zelf dit logo het mooiste:
[ afbeelding ]
En dit de slechtste:
[ afbeelding ]
Door Kennard Bos zelf getekend?
Waarschijnlijk zijn artiestennaam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet door Kennard
http://jaydude.nl/content(...)enslechtetijden.html
Door Jan Vork
quote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:29 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En dit de slechtste:
[ afbeelding ]
helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:29 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En dit de slechtste:
[ afbeelding ]
volgens mij waren Jef en Sylvia niet getrouwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef LetsGame het volgende:
Waren Jef en Sylvia getrouwt of gewoon samen?
Toen Roos en Arnie trouwde stond in aftiteling "Roos Alberts" ipv "Roos de Jager", maar Sylvia bleef altijd "Sylvia Merx".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij waren Jef en Sylvia niet getrouwd
Ze kan ook haar eigen achternaam behouden hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Toen Roos en Arnie trouwde stond in aftiteling "Roos Alberts" ipv "Roos de Jager", maar Sylvia bleef altijd "Sylvia Merx".
Ten slotte kan ik me niet herinneren dat ze gingen trouwen..
Ik denk het ook want in de cliffhanger ging Sylvia met Anne praten:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze kan ook haar eigen achternaam behouden hebben.
Volgens mij waren ze wel getrouwd.
quote:Floris dwarsboomt de trouwplannen van Sylvia en Jef.
quote:Het huwelijk van Jef en Sylvia lijkt ook dit keer niet door te gaan.
Misschien dat ze bij die laatste getrouwd zijn?quote:Jef en Sylvia keren terug en hebben verrassend nieuws.
Of mijn moeder. Die kijkt al vanaf aflevering 1. :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
Kan me niet herinneren dat het huwelijk is uitgezonden, misschien kunnen Frey of HvB ons uit de brand helpen
Maar het is toch nooit uitgezonden? het huwelijk danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:00 schreef Frey het volgende:
Uit de vooruitzichten van seizoen 4:
[..]
[..]
[..]
Misschien dat ze bij die laatste getrouwd zijn?
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:00 schreef Frey het volgende:
Uit de vooruitzichten van seizoen 4:
[..]
[..]
[..]
Misschien dat ze bij die laatste getrouwd zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)ial_cliffhangers.xml
Ze hebben ook een zomercliff pagina gemaakt met links naar willekeurige youtube filmpjes.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)ial_cliffhangers.xml
Ze hebben ook een zomercliff pagina gemaakt met links naar willekeurige youtube filmpjes.
Maar die klopt toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik lach echt heel hard in het echt. Klik bijvoorbeeld op seizoen 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |