Enig verschil tussen haar en Petra was dat ik het op die eerst nog wel zou kunnen doen om het maar even plat te zeggenquote:
mannenlogicaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Enig verschil tussen haar en Petra was dat ik het op die eerst nog wel zou kunnen doen om het maar even plat te zeggen![]()
Jullie bedoelen Pascale Berings? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb haar eerste maandjes in GTST inmiddels teruggezien (Die stonden dus op die 2 longplay-tapes) en opzich was ze gewoon goed. Absoluut geen Petra van Ede-niveau, naar mijn mening. Ze speelde in het begin een onschuldige vriendelijke jongedame die steeds meer en meer in de problemen bleek te zitten, maar degene die voor de problemen zorgde (Ray) teveel beschermde. Maria Kooistra vond ik die rol toen ook echt gewoon netjes spelen. ...Met name op het einde, net voordat Robin haar dus van de trap duwde, vond ik eigenlijk pas dat ze echt een ongelofelijk kutpersonage werd, met het slaan van Robin (Toch?) als dieptepunt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Enig verschil tussen haar en Petra was dat ik het op die eerst nog wel zou kunnen doen om het maar even plat te zeggen![]()
Maarja je kan ook groeien in een rol, ik vond Rick Engelkes en Isa Hoes ook vrij gemaakt overkomen in het begin van de gtst tijd, terwijl die 2 nu gewoon goed bezig zijn in het theater en daar moet je wel kunnen acteren. Pascalle had dat volgens mij ook nog wel gekund, Petra was hopeloos
Zeker, schaam ik me niet voorquote:
En Handig Harry ! wat een toffe gast rollenquote:
Oh? Waar is dat te zien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het is jammer dat ze dit op de dvd's van seizoen 3 eruit gemonteerd hebben![]()
Ik was hem al aan het zoekenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het is jammer dat ze dit op de dvd's van seizoen 3 eruit gemonteerd hebben![]()
quote:
Nou ja, "monnikkenwerk"... het betekent wél dat Endemol/Bridge in de afleveringen knipt. Nu maakt dit berichtje niet zoveel uit, maar ik snap niet dát ze het eruit knippen. Alsof er mensen zijn die serieus denken dat ze dat nummer nog kunnen bellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh? Waar is dat te zien?
EDIT: Zie het alWel gek dat ze dat eruit hebben gehaald. Tenminste, logisch... Maar iedere aflevering dat eruit halen is toch een monnikkenwerk?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef LetsGame het volgende:
Nog een bekende GTST'er in een hele andere rol..
Bij 35 seconden
Ik had het uiteindelijk zelf ontdekt, maar idd als ze dit 180 afleveringen moesten doen snap ik waarom ze er zolang over deden om te releasenquote:
Carlo heeft trouwens wel een goed punt: de leader die daar werd gebruikt was gewoon het mooistequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef LetsGame het volgende:
Op de achtergrond zie je de eerste leader van seizoen 4.
Het is me opgevallen dat bij versie 2 en 3 Laura haar hoofd meteen draait en dat ze bij deze versie haar hoofd veel later pas draait..
Klopt, wel jammer dat je bij sommige shots volgende scenes ziet.. maar ondanks dat vind ik versie 1 van seizoen 4 de mooiste leader van allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Carlo heeft trouwens wel een goed punt: de leader die daar werd gebruikt was gewoon het mooiste
Ja, dat is wel jammer ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klopt, wel jammer dat je bij sommige shots volgende scenes ziet.. maar ondanks dat vind ik versie 1 van seizoen 4 de mooiste leader van allemaal.![]()
Sowieso vind ik de leader vanaf seizoen 6 wat minder, vooral de tune: de eerste blijft de bestequote:Versie 1 van seizoen 7 vind ik het lelijkst qua sepiaachtergrond leader..
Van 6 tot en met 9 is juist mijn favoriet, maar dat komt omdat ik met die leader de serie heb leren kennen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso vind ik de leader vanaf seizoen 6 wat minder, vooral de tune: de eerste blijft de beste
helemaal mee eens met deze postquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer ja.
Trouwens, seizoen 4 heeft, naast het feit dat er 3 verschillende leaders zijn, nog een leader-feitje: versie 3 is de eerste leader waarin alle foto's gevuld zijn met 1 karakter
[..]
Sowieso vind ik de leader vanaf seizoen 6 wat minder, vooral de tune: de eerste blijft de beste
Hahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Van 6 tot en met 9 is juist mijn favoriet, maar dat komt omdat ik met die leader de serie heb leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |