Helemaal mee eens! Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
Jammer dat de Sanders Inc. toren nooit meer in beeld komt. Die hebben ze te weinig gebruikt voor duistere zaken. Echt een plek voor ontmoetingen met Wassenaar types.
Leuk om terug te zienquote:
Inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
Jammer dat de Sanders Inc. toren nooit meer in beeld komt. Die hebben ze te weinig gebruikt voor duistere zaken. Echt een plek voor ontmoetingen met Wassenaar types.
Die buitenkant ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadJammer van zo'n mooie set
Die muziek bij de eerste stockshot van de Toren is echt geweldigquote:Op zondag 31 juli 2011 13:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Die buitenkant ook.![]()
En dan ook zo mooi in beeld gebracht.
Hehequote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De advocaat van Henri van Cloppenburg in Goudkust komt me wel héél bekend voor...
Haha, toevallig: ik zag Reinout Bussemaker vanochtend nog in een film op Ned3quote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb vooral ook dat ik nu dingen terugkijk en ineens mensen herken uit de eerste seizoenen van GTST, die ik eerder nog niet kende.
Zoals Steef hier rond 8 minuten:
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, toevallig: ik zag Reinout Bussemaker vanochtend nog in een film op Ned3
Hij was inderdaad wel goed als die arrogante kwal Van Woerkomquote:Op zondag 31 juli 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij speelde die Steef echt geweldig, ik ergerde me werkelijk dood aan die kerel.![]()
Zo kan "ergeren aan" dus ook positief zijn.
Nou Pascalle was anders ook erg slechtquote:Op zondag 31 juli 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
Veel slechter dan die Petra uit seizoen 1 kan in ieder geval niet.
Hoe kwam die aan die rol?
Gewoon, via Harry Kloosterquote:Op zondag 31 juli 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
Veel slechter dan die Petra uit seizoen 1 kan in ieder geval niet.
Hoe kwam die aan die rol?
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In vergelijk met Petra van Ede was Pascalle zelfs een Oscar-award voor Beste Actrice waard
En Ludo heeft toen 3 maanden staan toekijken. Hoe het mogelijk is dat hij geen enorme stijve nek had? Het is MIJ een raadselquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach Bowien heeft een aantal weken aan een cliff gehangen
Nou wat dacht je van Bowien, die al die tijd aan een cliff gehangen heeft, dan heb je wel veel kracht in je armenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
En Ludo heeft toen 3 maanden staan toekijken. Hoe het mogelijk is dat hij geen enorme stijve nek had? Het is MIJ een raadsel
Inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
Stefano heeft heel lang zijn adem in moeten houden dan.
Nou, niet alleen Benjamin.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaaden Benjamin lang in Scala gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |