Ik vermoed, de afleveringsinfo lezend, dat dat gaat gebeuren in de aflevering van Woensdag 29 september 1993.quote:
Precies, maar Stan is in feite zijn vervanger en heeft meteen interessante verhaallijnenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef Frey het volgende:
Dus dan krijgen we straks 2 boxen met aan het begin nog even Peter en aan het eind nog heel even.
Mijn laatste seizoen op dvd, om alles af te sluitenquote:Hopelijk duurt het daarna niet te lang tot seizoen 6.
Ik ga door tot en met seizoen 15, als ze zo ver gaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
Mijn laatste seizoen op dvd, om alles af te sluiten
Ik ben vooral benieuwd naar de manier hoe ze Huize Alberts/Selmhorst veranderen: plotsklaps of toch een kleine verbouwing?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ga door tot en met seizoen 15, als ze zo ver gaan.
Ik wil vooral tot seizoen 10, maar daarna is er eigenlijk ook nog zoveel dat ik weer terug wil zien.
Ohja... daarna verhuisden ze naar het nieuwe huis van Robert, maar dat fikte toen af (toch?) en toen verhuisden ze naar dat pand met die liftquote:Op zondag 31 juli 2011 12:34 schreef Frey het volgende:
In ieder geval kwamen ze toen ook met de garage.
Ik ook niet, ik keek toen niet eensquote:Op zondag 31 juli 2011 12:40 schreef Frey het volgende:
Van die laatste verhuizing weet ik eigenlijk niks meer.
Welke versie vind jij eigenlijk het mooiste, die van seizoen 4 en 5 of die van seizoen 6 t/m 9?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:51 schreef Frey het volgende:
Het kon toch allemaal niet tippen aan het pand van AA&F / AA&V.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Pappie zit klem.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookIkzelf vind de eerste "versie" nogal claustrofobisch overkomen, vooral het gangetje met de receptie. Wat dat betreft zag versie 2 er veel beter en ruimer uit
Helemaal mee eens! Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
Jammer dat de Sanders Inc. toren nooit meer in beeld komt. Die hebben ze te weinig gebruikt voor duistere zaken. Echt een plek voor ontmoetingen met Wassenaar types.
Leuk om terug te zienquote:
Inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
Jammer dat de Sanders Inc. toren nooit meer in beeld komt. Die hebben ze te weinig gebruikt voor duistere zaken. Echt een plek voor ontmoetingen met Wassenaar types.
Die buitenkant ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadJammer van zo'n mooie set
Die muziek bij de eerste stockshot van de Toren is echt geweldigquote:Op zondag 31 juli 2011 13:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Die buitenkant ook.![]()
En dan ook zo mooi in beeld gebracht.
Hehequote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De advocaat van Henri van Cloppenburg in Goudkust komt me wel héél bekend voor...
Haha, toevallig: ik zag Reinout Bussemaker vanochtend nog in een film op Ned3quote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb vooral ook dat ik nu dingen terugkijk en ineens mensen herken uit de eerste seizoenen van GTST, die ik eerder nog niet kende.
Zoals Steef hier rond 8 minuten:
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, toevallig: ik zag Reinout Bussemaker vanochtend nog in een film op Ned3
Hij was inderdaad wel goed als die arrogante kwal Van Woerkomquote:Op zondag 31 juli 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij speelde die Steef echt geweldig, ik ergerde me werkelijk dood aan die kerel.![]()
Zo kan "ergeren aan" dus ook positief zijn.
Nou Pascalle was anders ook erg slechtquote:Op zondag 31 juli 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
Veel slechter dan die Petra uit seizoen 1 kan in ieder geval niet.
Hoe kwam die aan die rol?
Gewoon, via Harry Kloosterquote:Op zondag 31 juli 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
Veel slechter dan die Petra uit seizoen 1 kan in ieder geval niet.
Hoe kwam die aan die rol?
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In vergelijk met Petra van Ede was Pascalle zelfs een Oscar-award voor Beste Actrice waard
En Ludo heeft toen 3 maanden staan toekijken. Hoe het mogelijk is dat hij geen enorme stijve nek had? Het is MIJ een raadselquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach Bowien heeft een aantal weken aan een cliff gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |