Ze zeggen wel eens, wat goed is komt snel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
2.08.42
Van Rouwendaal
Wel jammer dat we een toptalent hebben en dat de Amerikanen dan weer met een buitenaards talent op de proppen komen
Idd, kutkindquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
2.08.42
Van Rouwendaal
Wel jammer dat we een toptalent hebben en dat de Amerikanen dan weer met een buitenaards talent op de proppen komen
Roep dat maar niet te hardquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Die Franklin kan gewoon 7 keer goud winnen volgend jaar denk ik
Tja ik zie het ook liever nietquote:
Dit is nog Peking-light. Dat was echt dramatisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit beeld heb ik gemist... een giechelige Veldhuis die heeft verloren
Precies... ook al is ze nog zo goed.. daar kun je toch geen hekel aan hebbenquote:
Niet gekwalificeerd... man man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor Marleen is de vlinder de warming up voor de 50 vrij..![]()
Waarom dan niet gewoon ook de 100 m vrij doen??
voor de 100m vrij had ze zich niet geplaatst... Heemskerk en Kromo waren sneller... en eigenlijk heeft ze het aan Kromo te danken dat ze 50m vlinder mocht zwemmen want die stond haar plaats afquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor Marleen is de vlinder de warming up voor de 50 vrij..![]()
Waarom dan niet gewoon ook de 100 m vrij doen??
Het lijkt me vooral frustrerend voor de rest die nu al weet dat als die meid het water in duikt dat je kansloos bent... Kromo kan dan wel zeggen dat ze een goed gevoel heeft voor volgend jaar... ik ben bang dat ze die Franklin er niet af gaat zwemmenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies... ook al is ze nog zo goed.. daar kun je toch geen hekel aan hebben
Eindbaas van het toernooiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:50 schreef Szura het volgende:
Jeeeeezus wat een onderwaterwerk van Lochte
Ok, verbaast me toch wel.. Nou ja, de 50 m dan maar!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor de 100m vrij had ze zich niet geplaatst... Heemskerk en Kromo waren sneller... en eigenlijk heeft ze het aan Kromo te danken dat ze 50m vlinder mocht zwemmen want die stond haar plaats af
En toch is dat niet zo hopeloos als het lijkt.... Ranomi heeft meer ervaring en Missie Franklin moet maar met de hoge druk omgaan op haar eerste OS....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral frustrerend voor de rest die nu al weet dat als die meid het water in duikt dat je kansloos bent... Kromo kan dan wel zeggen dat ze een goed gevoel heeft voor volgend jaar... ik ben bang dat ze die Franklin er niet af gaat zwemmen
Maar Franklin is wel een Amerikaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch is dat niet zo hopeloos als het lijkt.... Ranomi heeft meer ervaring en Missie Franklin moet maar met de hoge druk omgaan op haar eerste OS....
Dat bedoel ik... die hebben toch net iets meer killersinstinct in hun donderquote:
Inderdaad. Het is eigenlijk sinds het WK van 2009 ietsje minder dan in de voorgaande jaren meestal het geval was. Maar ze hebben nu met Magnussen wel een grote kanshebber op goud straks in Londen op de 100 vrij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Szura het volgende:
De Australiërs hebben ook weleens aansprekendere teams gehad
Volgens mij mag je er wel 3 bijvoorbeeld in de halve finale hebben maar als ze dan 1-2-3 worden, valt die nr. 3 af. Twee per land in de finale.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef TheVulture het volgende:
Op de Spelen mag je ook maar twee deelnemers per land hebben toch?
Ja, klopt. Wel jammer opzich..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef TheVulture het volgende:
Op de Spelen mag je ook maar twee deelnemers per land hebben toch?
Lijkt me gewoon verkramping, geen toeval dat het in finales gebeurt. Voor de 100 meter heb ik voor volgend jaar meer vertrouwen in Kromowidjojo, die kan nog wel wat beter dan wat ze dit toernooi/jaar laat zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef DeeBee het volgende:
Heemskerk snapte weer niet waar het aan lag?
Pff, nou ja...laten we het er maar op houden dat er toch nog een hoop moet gebeuren voor individuele Olympische medailles... Zonder medaille naar huis na met de snelste inschrijftijd de 100 meter gestart te zijn en na zo hard te zwemmen in de halve finales is gewoon teleurstellend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |