Uhu, hoewel ik Bos niet ultra links wil noemen, Cohen is stukken linkser.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis die ellendige kutsmoes die telkens opgeworpen wordt, want met dichtgeknepen oogjes kun je het vorige kabinet als "beetje rechts" beschouwen.
Helaas was de Min. van Financiën ultra-links. En naar eigen zeggen had hij meer macht dan Balkellende.
Die is niet eens geschikt voor de politiek. Dus zijn maatstaf vervalt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, hoewel ik Bos niet ultra links wil noemen, Cohen is stukken linkser.
Dat zou ik niet zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afgelopen jaren niet genoeg zoals we nu merken.
Hier in Europa ook, als je niet bij de grote (KLM, Lufthansa) etc. zit dan ziet het er minder florissant uit. Sterker nog, als je van een gewone luchtvaartschool afkomt zit je met een gerede kans binnen Europa geen werk te kunnen vinden, weet van enkelen die i.p.v. vliegen momenteel vracht in vliegtuigen laden omdat ze niet aan de bak komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.
Ok, maar bos lag nogal slecht bij de PvdA omdat ie zich voor PvdA maatstaven zich te rechts opstelde. Ik wil alleen maar aangeven dat Bos bepaald niet links was voor PvdA doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die is niet eens geschikt voor de politiek. Dus zijn maatstaf vervalt.
Waarom Koos nou weer zo afvallen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe gesprekken bij de Josti band eruit zagen. Dank voor deze kijk in de keuken!
Als je dat graag wilt zien: klik hier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe gesprekken bij de Josti band eruit zagen. Dank voor deze kijk in de keuken!
Jij bent ook wel een baasquote:
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een baasWe kunnen jou op de meet verwachten?
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Waarom zou je niet willen komen dan? Annonimiteit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
vs, ik liep net tegen wouter hamel aan in de bijenkorf. Is dat niet iets voor je?
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Wohoo 16:00 uur, de Amerikaanse beurzen gaan open.
Panic time.
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft er allemaal nog meer jeugd-TBS gehad?
Same for me als het vrijdag wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Nah, 3 augustus toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |