Op alle computers met hetzelfde Apple-ID.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Op hoeveel MacBooks kun je btw Lion installeren voor die 23 euro? Kan dat op beide of moet je hem dan nog een keer kopen? Niet dat dat erg is, maar meer dat ik niet 2x wil betalen als het niet nodig is
Dat weet ik niet over dat downloaden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ow dat is wel heel nice, dan dus gewoon opnieuw inloggen op de appstore en downloaden?
Er is geen computerlimiet voor de App Store. Je kunt Lion op alle computers installeren die je bezit, dezelfde Apple-ID gebruiken en waar Snow Leopard geļnstalleerd is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ook downloaden kan gewoon. Je mag hem op 5 verschillende systemen installeren, maar ik weet niet of er daadwerkelijk een controle op die limiet zit.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh, hier:
[..]
http://www.apple.com/support/macbookpro/care/
Dat is net zoiets als het iPhone 4 antenneprobleem. Met als antwoord: "Hold different"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh, hier:
[..]
http://www.apple.com/support/macbookpro/care/
nou... normaal...elke notebook die intensief wordt gebruikt die wordt a verloop van tijd warm dus dat is zo gek nog niet omdat de warmte ergens heen moet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef La_Vita het volgende:
Vraagje.. Ik gebruik mijn (nieuwe) macbook pro voornamelijk op schoot. Hij wordt alleen behoorlijk warm. Zo warm dat het echt niet prettig is om je hand er op te leggen (aan de onderkant dan he)
Is dat normaal?
Doe eens even rustig joh, ik vroeg alleen of het normaal was. Mijn vorige laptops werden namelijk nooit zo heet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
nou... normaal...elke notebook die intensief wordt gebruikt die wordt a verloop van tijd warm dus dat is zo gek nog niet omdat de warmte ergens heen moet.![]()
Tav dat het te warm is,vraag ik mij af of je wel vaker met een laptop hebt gewerkt want een beetje warmte is heel normaal tenzij je natuurlijk of te weinig geheugen hebt of zoveel progjes op je notebook hebt gegooid dat de fan vreselijk moet blazen waardoor de temperatuur flink omhoog gaat.![]()
tel daarbij op dat het natuurlijk nogal dom is om een apparaat dat warm kan worden op je blote knieen zet als je weet dat de warmte van het apparaat ergens heenmoet en dat nou toevallig aan de onderkant zit.![]()
Ik moet zeggen dat ik het soms ook wel erg heet vind worden, even je mail controleren en wat browsen en hij is gewoon gloeiend heet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
nou... normaal...elke notebook die intensief wordt gebruikt die wordt a verloop van tijd warm dus dat is zo gek nog niet omdat de warmte ergens heen moet.![]()
Tav dat het te warm is,vraag ik mij af of je wel vaker met een laptop hebt gewerkt want een beetje warmte is heel normaal tenzij je natuurlijk of te weinig geheugen hebt of zoveel progjes op je notebook hebt gegooid dat de fan vreselijk moet blazen waardoor de temperatuur flink omhoog gaat.![]()
tel daarbij op dat het natuurlijk nogal dom is om een apparaat dat warm kan worden op je blote knieen zet als je weet dat de warmte van het apparaat ergens heenmoet en dat nou toevallig aan de onderkant zit.![]()
Ja hij moet HFS+-geformatteerd zijn. Maar hoef je toch geen nieuwe HDD voor te kopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Marurk het volgende:
Moet ik nu serieus een extra HD gaan kopen om een backup te kunnen maken m.b.v. TimeMachine?
Ik heb hier een 200 GB externe HD, maar daar staan al allerlei bestanden op. En als ik het goed heb begrepen moet de externe HD eerst door de Mac geformateerd worden...
Bestanden van HDD naar computer, formatteren, Time Machine instellen, bestanden terugzetten, Time Machine draaien: klaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Marurk het volgende:
Moet ik nu serieus een extra HD gaan kopen om een backup te kunnen maken m.b.v. TimeMachine?
Ik heb hier een 200 GB externe HD, maar daar staan al allerlei bestanden op. En als ik het goed heb begrepen moet de externe HD eerst door de Mac geformateerd worden...
Heb je een schone installatie al geprobeerd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:55 schreef Jump het volgende:
Hmm, deze ochtend mijn hdd vervangen naar SSD. Daarna via cd gestart en time machine backup teruggezet van gisteren avond. Nu gaat die bij het starten niet verder dan het rond draaiende cirkeltje onderaan. Scherm gaat ook af en toe uit
Ben ik nu met bezig. Setup 10 minute geleden gestart, en de resterende tijd is al gezakt van 34 naar 32 minuten...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je een schone installatie al geprobeerd?
Quequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef Jump het volgende:
Nu doet die al terug meerUnskippable filmpje nu
Ik heb twee maal geprobeerd om via dvd opnieuw te installeren. De eerste keer bleef hij na de boot hangen op dat ronddraaiend cirkeltje (meerdere keren reboot gedaan en max half uur laten staan). Na tweede poging deed die het goed, en met unskippable filmpje bedoel ik het filmpje bij de allereerste boot (het welkomstfilmpje).quote:
Ik kom niet uit de eerste helft van de woordenbrijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb twee maal geprobeerd om via dvd opnieuw te installeren. De eerste keer bleef hij na de boot hangen op dat ronddraaiend cirkeltje (meerdere keren reboot gedaan en max half uur laten staan). Na tweede poging deed die het goed, en met unskippable filmpje bedoel ik het filmpje bij de allereerste boot (het welkomstfilmpje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |