Waar dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neen, apple waarschuwt hier ook voor.
http://www.apple.com/support/macbookpro/care/quote:Using Your MacBook Pro
When youre using your MacBook Pro or charging the battery, it's normal for the bottom of the case to get warm. For prolonged use, place your MacBook Pro on a flat, stable surface. Do not place your MacBook Pro on your lap or other body surface for extended periods of time. Prolonged body contact can cause discomfort and potentially a burn. The bottom of the MacBook Pro case functions as a cooling surface that transfers heat from inside the computer to the cooler air outside. The bottom of the case is raised slightly to allow airflow, which keeps the unit within normal operating temperatures. In addition, warm air is vented from the slots in the back of the case.
Net zoals eender ander object in die positie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als het op mijn schoot ligt wanneer ik IN bed lig. Dan gaat hij als een malle en wordtie heet.
je kan iets installeren zodat je de fan harder laat draaien, werkt best goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef La_Vita het volgende:
Vraagje.. Ik gebruik mijn (nieuwe) macbook pro voornamelijk op schoot. Hij wordt alleen behoorlijk warm. Zo warm dat het echt niet prettig is om je hand er op te leggen (aan de onderkant dan he)
Is dat normaal?
Op alle computers met hetzelfde Apple-ID.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Op hoeveel MacBooks kun je btw Lion installeren voor die 23 euro? Kan dat op beide of moet je hem dan nog een keer kopen? Niet dat dat erg is, maar meer dat ik niet 2x wil betalen als het niet nodig is
Dat weet ik niet over dat downloaden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ow dat is wel heel nice, dan dus gewoon opnieuw inloggen op de appstore en downloaden?
Er is geen computerlimiet voor de App Store. Je kunt Lion op alle computers installeren die je bezit, dezelfde Apple-ID gebruiken en waar Snow Leopard geïnstalleerd is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ook downloaden kan gewoon. Je mag hem op 5 verschillende systemen installeren, maar ik weet niet of er daadwerkelijk een controle op die limiet zit.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh, hier:
[..]
http://www.apple.com/support/macbookpro/care/
Dat is net zoiets als het iPhone 4 antenneprobleem. Met als antwoord: "Hold different"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh, hier:
[..]
http://www.apple.com/support/macbookpro/care/
nou... normaal...elke notebook die intensief wordt gebruikt die wordt a verloop van tijd warm dus dat is zo gek nog niet omdat de warmte ergens heen moet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef La_Vita het volgende:
Vraagje.. Ik gebruik mijn (nieuwe) macbook pro voornamelijk op schoot. Hij wordt alleen behoorlijk warm. Zo warm dat het echt niet prettig is om je hand er op te leggen (aan de onderkant dan he)
Is dat normaal?
Doe eens even rustig joh, ik vroeg alleen of het normaal was. Mijn vorige laptops werden namelijk nooit zo heet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
nou... normaal...elke notebook die intensief wordt gebruikt die wordt a verloop van tijd warm dus dat is zo gek nog niet omdat de warmte ergens heen moet.![]()
Tav dat het te warm is,vraag ik mij af of je wel vaker met een laptop hebt gewerkt want een beetje warmte is heel normaal tenzij je natuurlijk of te weinig geheugen hebt of zoveel progjes op je notebook hebt gegooid dat de fan vreselijk moet blazen waardoor de temperatuur flink omhoog gaat.![]()
tel daarbij op dat het natuurlijk nogal dom is om een apparaat dat warm kan worden op je blote knieen zet als je weet dat de warmte van het apparaat ergens heenmoet en dat nou toevallig aan de onderkant zit.![]()
Ik moet zeggen dat ik het soms ook wel erg heet vind worden, even je mail controleren en wat browsen en hij is gewoon gloeiend heet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
nou... normaal...elke notebook die intensief wordt gebruikt die wordt a verloop van tijd warm dus dat is zo gek nog niet omdat de warmte ergens heen moet.![]()
Tav dat het te warm is,vraag ik mij af of je wel vaker met een laptop hebt gewerkt want een beetje warmte is heel normaal tenzij je natuurlijk of te weinig geheugen hebt of zoveel progjes op je notebook hebt gegooid dat de fan vreselijk moet blazen waardoor de temperatuur flink omhoog gaat.![]()
tel daarbij op dat het natuurlijk nogal dom is om een apparaat dat warm kan worden op je blote knieen zet als je weet dat de warmte van het apparaat ergens heenmoet en dat nou toevallig aan de onderkant zit.![]()
Ja hij moet HFS+-geformatteerd zijn. Maar hoef je toch geen nieuwe HDD voor te kopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Marurk het volgende:
Moet ik nu serieus een extra HD gaan kopen om een backup te kunnen maken m.b.v. TimeMachine?
Ik heb hier een 200 GB externe HD, maar daar staan al allerlei bestanden op. En als ik het goed heb begrepen moet de externe HD eerst door de Mac geformateerd worden...
Bestanden van HDD naar computer, formatteren, Time Machine instellen, bestanden terugzetten, Time Machine draaien: klaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Marurk het volgende:
Moet ik nu serieus een extra HD gaan kopen om een backup te kunnen maken m.b.v. TimeMachine?
Ik heb hier een 200 GB externe HD, maar daar staan al allerlei bestanden op. En als ik het goed heb begrepen moet de externe HD eerst door de Mac geformateerd worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |