Hey we hadden het net over olie/stoomboten en wie kijkt er om de hoek?quote:
Hey man!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey we hadden het net over olie/stoomboten en wie kijkt er om de hoek?Dag Rib
WTF!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:52 schreef bwt het volgende:
Druk samenwonend en zo
over een uurtje er vandoor - weekje vakantie park met de kids
en ze zijn gelijk al 8 en 10.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
WTF!
Ik ben een jaartje weg en jij hebt gelijk kids
Rijdt ze ook motor of rij jij vooral ...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef bwt het volgende:
[..]
en ze zijn gelijk al 8 en 10.
Dus geen poepluiers meer.......
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Duitsland, gezelligVroeger kwamen ze hier [ afbeelding ]
Ik rij moto, zij achteropquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rijdt ze ook motor of rij jij vooral ...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
lekkere binnenkomer
Maar je blijft hetzelfde, over een uur moet je naar je vakantieadres en nu ben je nog aan het FOK-kenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef bwt het volgende:
meeste is gedaan en er zijn dingen die moet je aan de vrouw overlaten omdat die haar eigen idee heeft over inpakken....
Goed hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het Roderick, nog steeds dezelfde motor
[..]
Maar je blijft hetzelfde, over een uur moet je naar je vakantieadres en nu ben je nog aan het FOK-ken
Okay, what happened ...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Goed hoorbijna klaar met afstuderen maar nog best wel wat te doen
En nu op een alp na een korte tijd zonder motor
Nee hoor, dat is na de dijk gelukkig niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, what happened ...![]()
De weg was op maar je motor vond van niet
Die heb ik al een paar jaar niet meerquote:
Ik weet het...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is na de dijk gelukkig niet meer gebeurd
Had toch geen tijd om te rijden, dus gewoon verkocht... maar kon dus blijkbaar toch niet echt zonder
Pics.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:16 schreef Rib-i het volgende:
D
Die heb ik al een paar jaar niet meer
Ik rij een Yamaha XJR 1300 alleen geen tijd... Sommige zaken veranderen niet
Sinds wanneer heb jij plotsklaps kinderenquote:
Ik zal kijken of ik vanavond een foto kan makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pics.Beter dan die oude ZX9R van mij, die heeft een goed huis.
(monteur
)
veel plezierquote:
Tja, al die technologie stond ook de communicatie in de weg ofzo toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij plotsklaps kinderenHeeft tbvrouwtje ze al die tijd achter gehouden of wat
![]()
Hij kon pas na achten posten ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, al die technologie stond ook de communicatie in de weg ofzo toch?
Doen die spelletjes het niet meer na 8 uur dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij kon pas na achten posten ofzo
http://www.kinderspeelplein.nl/spellen/actie.htm
Don't mind a testdrivequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:16 schreef Rib-i het volgende:
D
[..]
Die heb ik al een paar jaar niet meer
Ik rij een Yamaha XJR 1300 alleen geen tijd... Sommige zaken veranderen niet
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Doen die spelletjes het niet meer na 8 uur dan?
Nog steeds druk met optreden trouwens? Vorige topic stond not een filmpje van jou op de gitaar en tekst van WB
Allen deze nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat n slijmjurken hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zal wel een neger op bongo zijn geweest
De economie draaiend houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe jij dan tegenwoordig? Nog steeds veel te veel werken?
Je hebt wel eens leuke dames met kinderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Sinds wanneer heb jij plotsklaps kinderenHeeft tbvrouwtje ze al die tijd achter gehouden of wat
![]()
heb jij mijn dames met kinderen genomenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt wel eens leuke dames met kinderen.
Ik heb ze zonder genomen, maar na een paar jaar zit er toch een kind aan vast.
Joah joh? En dan niet even driftig toeteren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef Rib-i het volgende:
Hola gasten
[ afbeelding ]
Een keer BazzieK tegengekomen tussen Tilburg en Breda [ afbeelding ]
Hij rijdt nog steeds als een "ouwe krant"
![]()
Kan je die niet uitlenen aan BWT, die is nu toch van de kids, heb jij mooi tijd om te rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De economie draaiend houden
Ik werken en vrouw en dochter geven het met bakken uit
Jij zag niets, ik ben nog omgedraaid maar je was ergens afgeslagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Joah joh? En dan niet even driftig toeteren?
Hey manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
![]()
Ikookhier heeft volgens mij nog wel een leuke foto
daarom zijn de alpjes ook zo populairquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef OPM het volgende:
[..]
dat is een voorwaarde om hier te mogen posten
:^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoeren hoef ik niet maar voor 50 euro heel de dag in een bubbelbad hotwings eten kan ik niet bij de KFCquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij zag niets, ik ben nog omgedraaid maar je was ergens afgeslagen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef OPM het volgende:
[..]
dat is een voorwaarde om hier te mogen posten
komt ie met zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuke foto's, die 3 burnouts naast elkaar
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
:^
Zonder verslag in geuren en kleuren en pics Fok! MC onwaardig materiaal.Had ff geen zin in meer... en nu nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijrijders stoel in de bus vervangen voor een mooi 2 persoons bankje![]()
De TDM mag voor 1.300 euro weg, ga jij er nog achteraan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:33 schreef cageon2 het volgende:
Had ff geen zin in meer... en nu nog steeds niet![]()
bijrijders stoel in de bus vervangen voor een mooi 2 persoons bankje
Paar handschoenen aan en de buitenbuis flink heetstoken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:35 schreef OPM het volgende:
iemand een tip om deze los te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Die ergens zal het dan ook wel weten.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ventje kon na de 125 cc nu in de 250 cc wereldkampioen worden.
[ afbeelding ]
Onderuit gaan voor de start, willen ze hem met een naked bike de baan op sturen.
(einde van het filmpje vertel ik niet.........)
Jeh, heetstoken van de buitenste laag, en als je die optie niet hebt, rondom een paar goede tikken met een prettig hamertje en daarna kruipolie ertussen en een uurtje(s)/nachtje wachten, en dan gepast geweld plegen, zo rottig ziet het spul er niet uit, moet te doen zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:35 schreef OPM het volgende:
iemand een tip om deze los te krijgen![]()
[ afbeelding ]
heldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Onderuit gaan voor de start, willen ze hem met een naked bike de baan op sturen.
al wegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De TDM mag voor 1.300 euro weg, ga jij er nog achteraan.![]()
wat blijft hij die opgevoerde brommer krampachtig vasthouden als hij valtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Anders slaat de motor af en wordt t helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:43 schreef densmee het volgende:
[..]
wat blijft hij die opgevoerde brommer krampachtig vasthouden als hij valt
juist!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Anders slaat de motor af en wordt t helemaal niks.
Hiah ja.. ik had nog een mail van die man.quote:
Klein mannetje he.quote:
Kan iemand die rode lap weghalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En er zit een kabel losquote:Op zondag 31 juli 2011 12:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo framepje is weer gelast... ook aan de rechterkant een scheur onder handen genomen. Snap nu wel dat de boel kapot gaat, jezus wat een stoombootkachelpijpen hangen er onder, dingen wegen 10 kg per stuk ofzo![]()
[ afbeelding ]
Nice !!!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
pic's van je vrachtschip!
[ afbeelding ]
punto uno: het is een Africa Twinquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef DeKleineBaas het volgende:
Het heeft wel wat zo'n trans helemaal volgepakt .
Heb je alles bij je wat je nodig bent ?
Tent slaapzak kookspullen enz ?
En trek je dan ook echt de natuur in of zie je alleen maar strak asfalt ?
Mjah, ik ging bij Anne wonen, en ik wilde mijn motor daar hebben. Het was een berg makkelijker geweest om met de Lincoln te gaan, maar dan had ik daarna nog eens bijna 300 km op en neer gemoeten met een auto om de motor op te halenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:55 schreef DeKleineBaas het volgende:
punto uno: het is een Africa Twin
Mijn excuses![]()
punto due: dit was een 'verhuizing', geen vakantie![]()
Lol verhuizen met de motor is dat iets nieuws ?
joah, km teller kabelquote:Op zondag 31 juli 2011 12:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En er zit een kabel los
Aparte lens zit er op die gopro(@ vorkpoot en lantarenpaal
)
Daar heb je de oorzaakquote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef ArnosL het volgende:
Vandaag voor het eerst omgelegd![]()
Was ff wat wezen drinken en toen liep ik achteruit, maar toen verloor ik m'n evenwicht terwijl ik de motor in m'n handen had en die viel de andere kant op. Geen schade gelukkig, dus opstappen en verder rijden
Tja want voor je het weet zit je met elkaar opgescheept.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, ik ging bij Anne wonen, en ik wilde mijn motor daar hebben.
Dat is één van de leermomenten van een motorrijder.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef ArnosL het volgende:
Vandaag voor het eerst omgelegd![]()
Was ff wat wezen drinken en toen liep ik achteruit, maar toen verloor ik m'n evenwicht terwijl ik de motor in m'n handen had en die viel de andere kant op. Geen schade gelukkig, dus opstappen en verder rijden
Ik zal wel blond zijn, maar die vat ik effe nietquote:Op zondag 31 juli 2011 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja want voor je het weet zit je met elkaar opgescheept.
Dan verwacht ik dat het de combinatie met de behuizing isquote:Op zondag 31 juli 2011 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
joah, km teller kabel![]()
Zit een groothoeklens op de camera zelf, en op de behuizing nog 1. Ligt ook btje aan de resolutie waar ik op film... Maar dit wat je ziet is 170 gr groothookZit te denken om nog wat vlakke lenzen bij te bestellen.
Met de motor voor de deur heb je een goede smoes om er even uit te vliegen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zal wel blond zijn, maar die vat ik effe niet
Nah, het is handig als je iets hebt om mee naar je werk te tuffen wat 60 km verderop ligt, en dat doe ik liever op de brommert als met de Lincoln @ 1 op 7 (als ik rustig aan doequote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met de motor voor de deur heb je een goede smoes om er even uit te vliegen. [ afbeelding ]
Meestal als ie met de motor voor de leuk weg gaat ipv woon- en werkverkeer, vlieg ik er naast.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met de motor voor de deur heb je een goede smoes om er even uit te vliegen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Meestal als ie met de motor voor de leuk weg gaat ipv woon- en werkverkeer, vlieg ik er naast.
Ja joh, helemaal vol met leernichten, maar ik bennie bang, want mijn beschermengeltje heeft een bezemquote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef densmee het volgende:
Ontopic graag dit is geen SC topic maar een keiharde motorclub topic
Dus nog moeilijk om vanaf te komen ook.... Daarom wil SD zeker iets anders erbij voor de plezierritjesquote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Meestal als ie met de motor voor de leuk weg gaat ipv woon- en werkverkeer, vlieg ik er naast.
quote:
quote:[ Bericht % gewijzigd door Anne op 31-07-2011 23:08:53 ]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:01 schreef Anne het volgende:
Ik probeerde die post zo'n 5x te verwijderen, maar SD zette 'm elke keer terug. Maar dan staat er dus wel dat ik hem gewijzigd heb
.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mod censuur dat voor de verandering is een keer niet werkt [ afbeelding ]
Ik heb een broek van difi, toen gewoon bij motoport gekocht. Wel een lengtemaat uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb te lange benen.
Zo'n beetje iedere broek die ik probeer is te kort om de broek over de laarzen te dragen, en als de pijpen lang genoeg zijn heb ik een dikkere buik nodig om er fatsoenlijk in te passen.
Iemand tips?
Heb ik ook. Motorpakken zijn gemaakt voor dikke mensenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb te lange benen.
Zo'n beetje iedere broek die ik probeer is te kort om de broek over de laarzen te dragen, en als de pijpen lang genoeg zijn heb ik een dikkere buik nodig om er fatsoenlijk in te passen.
Iemand tips?
en jij bent ook echt zo belachelijk langquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik ook. Motorpakken zijn gemaakt voor dikke mensen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
+ Reacties
O en uhh... Justin Case.
En popo'squote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik ook. Motorpakken zijn gemaakt voor dikke mensen
Alleen wat lange benen voor mijn lengtequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en jij bent ook echt zo belachelijk lang
Wannuneikuhlquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen wat lange benen voor mijn lengteMet jouw lengte zou ik het gewoon opgeven en een auto kopen
je hebt toch alleen een helm, korte broek en teenslippers nodig om te kunnen motorrijdenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen wat lange benen voor mijn lengteMet jouw lengte zou ik het gewoon opgeven en een auto kopen
Helm?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt toch alleen een helm, korte broek en teenslippers nodig om te kunnen motorrijden
meer dan genoegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt toch alleen een helm, korte broek en teenslippers nodig om te kunnen motorrijden
Bij mijn Rev-It pak had ik ook een extra lange broek, die hebben lengtematenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb te lange benen.
Iemand tips?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hey Rib-i kan je morgen hier komen, moet een uitlaat monterenFoootooooo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
Daarvoor is de slipperclutch uitgevonden.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hey Rib-i kan je morgen hier komen, moet een uitlaat monterenBen van vakantie teruggeroepen om een vergadering bij te wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had liever iets met die mevrouw en een uitlaat gedaan
![]()
Beste uitvinding na de ABS denk ik.quote:
Germiste kans.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:56 schreef Rib-i het volgende:
Ben van vakantie teruggeroepen om een vergadering bij te wonen. Had liever iets met die mevrouw en een uitlaat gedaan
Wanneer heb je nou een slipperkluns nodigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste uitvinding na de ABS denk ik.
Inderdaad.. waarom zou je zoiets willen voorkomen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef cageon2 het volgende:
Wanneer heb je nou een slipperkluns nodig![]()
Alleen als je als een fucking debiel terug schakelt en de achterkant bijna zweef.
rider-errorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inderdaad.. waarom zou je zoiets willen voorkomen..
De R1100S kon ook goed stapjes opzij zetten.
Twee versnellingen terug voor de bocht (zoals met je vierpitter) en STREEP achterwiel dwars en rijder bijna van de motor.
[ afbeelding ]
In een rijstest van verschillende supersport 600's werd het wel als een nadeel van de CBR gezien. Nog steeds geen slipper clutch.Rijdt toch een stuk makkelijker, en inderdaad je weet nooit.. kan altijd een keer k'beuren.quote:[b]Op dinsdag 2 augustus 2011 14:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
rider-error![]()
maar vind het lang niet zo belangrijk als ABS, in een schrikreactie ga je toch niet terug schakelen.
Als je als een aap terug schakelt dan ben je ook niet meer normaal aan het rijden![]()
quote:Een slipkoppeling was oorspronkelijk een koppeling die gebruikt wordt in de Superbike-wegrace, om te voorkomen dat het achterwiel de bij het afsluiten van het gas blokkeert.
Met de komst van viertakten in de Moto-GP-klasse werd de doorontwikkeling van de slipkoppeling nog belangrijker. Er waren in 2002 verschillende systemen in gebruik. Suzuki gebruikte aanvankelijk de zogenoemde sprag clutch, met vooraf vastgestelde instellingen die in wedstrijden tamelijk onvoorspelbaar werkte.
De superbikes, maar in de Moto-GP ook Honda, Aprilia, Ducati en later ook Suzuki gebruikten de cam slipper clutch, een eenwegkoppeling die met nokrolletjes werkte. De nokrollen bepaalden de mate van slip bij het dichtdraaien van het gas. De active clutch werd gebruikt door Yamaha. Dit is het meest geavanceerde systeem, dat geheel elektronisch wordt bijgeregeld aan de hand van (waarschijnlijk) de stand van het gas, remdruk, versnelling, snelheid, voor- en achterwielsnelheid en de vering.
De slipkoppeling wordt ook wel 'slipperkoppeling' of slipperclutch genoemd. Tegenwoordig wordt ze op veel van superbikes afgeleide sportieve motorfietsen toegepast.
Oude tijden indeedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inderdaad.. waarom zou je zoiets willen voorkomen..
De R1100S kon ook goed stapjes opzij zetten.
Twee versnellingen terug voor de bocht (zoals met je vierpitter) en STREEP achterwiel dwars en rijder bijna van de motor.
[ afbeelding ]
Serieus, op een 600rr nog steeds geen slipperclutch? Vind het toch wel een handige ontwikkelingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In een rijstest van verschillende supersport 600's werd het wel als een nadeel van de CBR gezien. Nog steeds geen slipper clutch.Rijdt toch een stuk makkelijker, en inderdaad je weet nooit.. kan altijd een keer k'beuren.
Riders zijn net mensen.
kun je nagaan hoe hard ik wel niet zou rijden MET slipperkluns + ABS + TC + AntiWheely + NoBrains!!!1!1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Serieus, op een 600rr nog steeds geen slipperclutch? Vind het toch wel een handige ontwikkeling
Ach joh. Auto's hebben al lang dat soort spullen en ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die daar wel fatsoenlijk in kan rijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Het gaat met motoren hetzelfde als met de blikken; straks kan elke mongool ermee rijden; skills zijn niet meer nodig, evenals hersens of enig voertuiggevoel, dat doet dat kutcomputertje wel, en allemaal erop vertrouwen alsof het god himself is![]()
![]()
ABS, ESP, klutsslippers; allemaal voor heaumeau's
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh. Auto's hebben al lang dat soort spullen en ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die daar wel fatsoenlijk in kan rijden
Die is onder de gordelquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef M3rcury het volgende:
Serieus, op een 600rr nog steeds geen slipperclutch? Vind het toch wel een handige ontwikkeling
Je kan het rijden ook wellicht naar een hoger plan rijden als je die dingen goed kan benutten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Het gaat met motoren hetzelfde als met de blikken; straks kan elke mongool ermee rijden; skills zijn niet meer nodig, evenals hersens of enig voertuiggevoel, dat doet dat kutcomputertje wel, en allemaal erop vertrouwen alsof het god himself is![]()
![]()
ABS, ESP, klutsslippers; allemaal voor heaumeau's
Bij mij gingen die lampjes wel snel branden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zie bij Anne zelden of nooit lampjes knipperen, dus blijkbaar gaat het best goed
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
Vanavond weer wat vrijwilligerswerk gedaan.
is dat synchroon parkeren en naar je fiets rennenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Aardige gozer.
![]()
[..]
Je kan het rijden ook wellicht naar een hoger plan rijden als je die dingen goed kan benutten.
Op het circuit ben je op een gegeven moment toch achterhaald als de rest er meer spullen op heeft.
En een rider error is zo gemaakt, zelf op fietsen met veeel meer electronica dan wij.![]()
[ afbeelding ]
Tweede filmpje maar even de motor de straat uit geduwd.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef cageon2 het volgende:
is dat synchroon parkeren en naar je fiets rennen
Klopt, want je krijgt er gelijk 10pk extra doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe hard ik wel niet zou rijden MET slipperkluns + ABS + TC + AntiWheely + NoBrains!!!1!1
Fijn om te zien dat je nog steeds als vanouds rijdtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier een fragmentje van waar ik het over had Cageon
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier een fragmentje van waar ik het over had Cageon
Dan heb je het wakeboarden nog niet gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je nog steeds als vanouds rijdt
Kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef mark_dabomb het volgende:
Huh, is dat niet op het waalstrandje?
Dankuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je nog steeds als vanouds rijdt
Kun jij wat moois regelen voor een dagje wakeboard voor een groepje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt
[..]
DankuZal vd week wel ff het dijkfilmpje compleet maken
Waar ik nog redelijk rustig rijd krijg ik toch nog een duim omlaag van een passerende fietser.... ( maargoed die doen dat al als je ergens op terras zou zitten
)
Helaas niet, al eens geprobeerd, maar pas echt voor grote groepen ( 50+ man) is er wat mogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:10 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Kun jij wat moois regelen voor een dagje wakeboard voor een groepje?
zo duur? In doetinchem is het 30eu voor 3 uur...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Helaas niet, al eens geprobeerd, maar pas echt voor grote groepen ( 50+ man) is er wat mogelijk.![]()
prijs voor 1.5u inc wakeboard ligt op 30e, alleen skien 20e.
ik lieg, dat is exc. 7.50 voor een wakeboard..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zo duur? In doetinchem is het 30eu voor 3 uur...
Ja hier is dat ook 30e voor 3 uur, alleen dat is inc skies ipv board.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zo duur? In doetinchem is het 30eu voor 3 uur...
Rasistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nie normaal die originele kachelpijp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlekjes bij het voorwiel zijn nog van Den Haag.
Maar dat ding is ook echt huge!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor een dingetjes dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:14 schreef mark_dabomb het volgende:
He, zijn er hier mensen uit omgeving Nijmegen die ervaring hebben met klussen aan motoren? Ik zou graag wat dingetjes willen doen met mijn vfr 800 maar heb nog niet veel ervaring...
Mooi mooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:39 schreef Den_Haag het volgende:
Hij remde trouwens al wel direct beter. Hopelijk dit weekend tijd voor een rondje
En toch reed je de laatste keer 1.51xxquote:
Olie en oliefilter lukt me zelf wel maar ik denk binnenkort remblokjes en een kettingsetje + tandwieltjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een dingetjes dan?
Je zou Sounddragon lief aan kunnen kijken. Die heeft volgende week een week vrij en woont 10 minuutjes van Nijmegen vandaan.
Of anders Cocktailprikker![]()
. Die is ook vaak zat in Nijmegen geloof ik.
das CPZ en ik reed 1:59 op cpzquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi mooi.
[..]
En toch reed je de laatste keer 1.51xxMaar mooi filmpje.
![]()
Maakte me eerder al druk over te kort door de Gerlag, Hughenholz (ok inhalen) en einde Scheivlak.
Maar dat zijn precies de punten waar jij ook de curbstones kan kussen.
Mis je de Blade al?
kettingsetje moet je een klink apparaatje voor hebben (als je het netjes wilt doen) voor de rest wat gereedschap en knutselen maar!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:41 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Olie en oliefilter lukt me zelf wel maar ik denk binnenkort remblokjes en een kettingsetje + tandwieltjes
Het lijkt me bovenal leuk samen te klussen
Oh 2.01 was de laatste keer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:43 schreef cageon2 het volgende:
das CPZ en ik reed 1:59 op cpz![]()
Filmpje van Marcel Zuurbier btw![]()
Nee mis de blade niet.
Dunno, maar de 600 ligt me wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh 2.01 was de laatste keer.
1.51 zou wel mooi zijn.
Tien seconden slechts verschil, die wilde ik dus volgend jaar sneller rijden.
Maar dan haal ik de 1.59 nog niet.
Blade was nu wel ff mooi voor reserve dan.Power rechte stuk.
Nadelen het sturen en remmen.
Ik had vorige week veel kritiek van iemand, ik zat te rechtop etc, etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:04 schreef cageon2 het volgende:
Dunno, maar de 600 ligt me wel.![]()
Gebruik nog steeds niet al t vermogen van de 600 om de bocht uit te komen dus dan kan ik prima uit de voeten met de 600
dat is een oudere fiets met minder vermogen en slechere vering, wil niet zeggen dat dat makkelijker gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had vorige week veel kritiek van iemand, ik zat te rechtop etc, etc.
Ken hem niet, en verder ook nooit gezien, maar hij poste op MF dat hij de cup had gezien.
Begin van de week reed'ie zelf 2.17 hoog. Maar als excuus op een CBR600 zonder RR.
Dus zes seconden langzamer. Gaat dat ook eigenlijk niet makkelijker.![]()
Ik heb volgende week idd wel wat tijd, ik heb alleen maar een fractie van mijn toolz hier, maar ik moet volgende week ook nog effe naar mijn andere crib, en dan kan ik wel wat meer meeslepen. Kettingpons heb ik ook niet, maar ik heb pas wel een demo van een ouwe rot gehad hoe je dat fikst met gewoon gereedschap (op mijn eigen brommert), en dat zit perfectquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:41 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Olie en oliefilter lukt me zelf wel maar ik denk binnenkort remblokjes en een kettingsetje + tandwieltjes
Het lijkt me bovenal leuk samen te klussen
Kon hem virtueel al inruilen op een CBR600 of een RF900. (RF is gisteren verkocht)quote:
Ik had vorige week al ff gekeken naar een F2, alleen al om te weten wat dat met mijn rondetijd zou doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef cageon2 het volgende:
dat is een oudere fiets met minder vermogen en slechere vering, wil niet zeggen dat dat makkelijker gaat![]()
maar ook met een cbr600f is prima onder de 2 minuten te rijden, dat is ook al gedaan.
met 2:17 heeft ie 0,0 excuus als je t mij vraagt..
Ik denk wel dat jou ZX10 makkelijker stuurt dan die CBR600
Gewoon zo'n fietsje kopen! Vering ff na laten kijken servicen / eventueel aan laten passen op je gewicht en knallen maarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon hem virtueel al inruilen op een CBR600 of een RF900. (RF is gisteren verkocht)
Zolang hij nog niet echt klaar is wordt het sowieso moelijk.
Vond het wel weer leuk om ff te rijden die 18 km's.
Maar verkoop hem misschien wel en neem dan een TDM850 erbij.
[..]
Ik had vorige week al ff gekeken naar een F2, alleen al om te weten wat dat met mijn rondetijd zou doen.
Even testen.En ride like you stole it geef minder ellende in de portomonnee.
Tnx.
Wat bedoel je daar mee?quote:
En de standaard versie wordt niet eens exorbitant duur.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee?
dat je vering gewoon in orde is voor de prijs van een setje banden en je dat banden slijtage bespaart en je rijplezier verhoogtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yea my ass...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de standaard versie wordt niet eens exorbitant duur.![]()
(in het buitenland nog onder de 14 mille)
675 blokkie.. en betrouwbaar..
Zo krijgen we Cageon ook nog wel aan de transalpquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef cageon2 het volgende:
leuk![]()
http://link.marktplaats.nl/456901449
dan liever een Dr800 of TDM850quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zo krijgen we Cageon ook nog wel aan de transalp
Pazzo gemonteerd door een monteur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:32 schreef Blackviper het volgende:
Mijne is weer terugincl de extra's
En een nieuwe voorband, handvatverwarming, gear indicator en licht dimmerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pazzo gemonteerd door een monteur.
Dus alles wat je zelf kon doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef Blackviper het volgende:
En een nieuwe voorband, handvatverwarming, gear indicator en licht dimmer
Sommige mensen rijden liever op de motor dan er alleen aan te knutselenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus alles wat je zelf kon doen.
Wat moest je betalen.
We zijn niet allemaal zo handig als jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus alles wat je zelf kon doen.
Wat moest je betalen.
ene kant wel, andere kant niet... wil t paddock op anders heb ik er niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Kev, ga je nog heen?http://www.gammaracingday.nl/
2e koplamp lus je toch gewoon door vanaf de andere?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef Blackviper het volgende:
Iemand nog een elektronische dimmer nodig om beide koplampen te laten branden?
Ik heb er een te koop.
Dat bleek inderdaad bij die van mij te kunnen. Maar dit kan niet bij iedere motor omdat die niet standaard een dimmer er in hebben zitten (ofzoiets.. onze huis klusser WB kan vast meer vertellen of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2e koplamp lus je toch gewoon door vanaf de andere?
Die twin is toch al een kilometervreter? :pquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, deze week 1000 km op de Twin gezet, tot nu toe bijna 20.000 brommer km's sinds begin dit jaar
Volgende week gaat als het goed is de slee naar zijn nieuwe baasje, dan zijn er financiën om er een 2e brommert bij te kopen, ik ben er alleen nog niet uit of dat een kilometervreter wordt of een naked powerhouse![]()
Mijn 2e koplamp is ook eigenlijk alleen groot licht, maar dmv een andere fitting en een iets lagere afstelling ziet hij er precies hetzelfde uit qua lichtbeeld, en bij groot licht levert hij nog zát licht, ook al staat hij iets omlaag gesteld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dat bleek inderdaad bij die van mij te kunnen. Maar dit kan niet bij iedere motor omdat die niet standaard een dimmer er in hebben zitten (ofzoiets.. onze huis klusser WB kan vast meer vertellen of niet?). En je wilt natuurlijk niet met groot licht rijden standaard.
Mij was verteld dat de mijne het ook niet vanzelf kon totdat de module geïnstalleerd werd (die ik al besteld had dus). Heb hem nu dus over.
De twin is idd een kilometervreter, maar hij vreet niet lekker doorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Die twin is toch al een kilometervreter? :p
Ik heb er nu zo'n 2500 km bij op de klok gezet sinds begin juni
Je moet het natuurlijk ook wel willen. Everybody starts@zero@birth.quote:
Lijkt me ook wel leuk als laatste hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef cageon2 het volgende:
ene kant wel, andere kant niet... wil t paddock op anders heb ik er niet zoveel zin in.
Zijn een hoop bekenden, maar om dan weer EUR15/pp te betalen om t paddock op te kunnen schiet ook niet echt op...
Als je in de top x van de supercup zit kan je wildcard krijgen in t ONK, leuk met een dergelijk evenement, moet je alleen niet als laatste rond rijden
Kut Amsterdammers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Geerd het volgende:
De meeste jonge mensen hebben vele grote plannen
maar zodra de tijd verstrijkt worden de meeste weer verbannen
Want mensen worden ouder en hun dromen vervagen
en gemiste kansen komen zelden terug in nieuwe dagen
Ambities blijven onvervuld en opties die verminderen
Je laatste idealen doorgeluld naar je fok MC hinderen
grappig dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Sodemieters een echte Italiaanse sportmotor met cardan!![]()
"Sinds afgelopen week hebben wij een heuse primeur in huis; de Millepercento ALBA. Opgetekend door dezelfde man die de legendarische Moto Guzzi MGS-01 voor zijn rekening nam (Giuseppe Ghezzi) en handgebouwd in Italië.
[ afbeelding ]
De Alba is een circuitfiets met straattoelating op Guzzi basis met 8-klepsblok, 210 Kg en 126 Nm koppel. Mooie cijfers, maar die verbleken bij het uiterlijk! In het spannende lijnenspel zijn nog flarden van de MGS te herkennen, maar in zijn totaliteit heeft de Alba toch echt een heel eigen gezicht.
[ afbeelding ]
De ALBA is op bestelling te leveren en geheel naar wens aan te passen. De getoonde uitvoering kunnen wij je, als importeur voor Nederland, leveren voor EUR 27.490 (incl BTW en BPM).
[ afbeelding ]
Tot eind Augustus hebben wij de fabrieksdemo in onze showroom staan. Daarna gaat hij weer terug naar Italië. Dus mocht je geïnteresseerd zijn in de ALBA en deze ook aan de tand willen voelen, schroom dan niet en kom langs!"
[ afbeelding ]
http://www.tlm.nl/verkoop/nieuws/159/
Omdat ik zoveel kilometers maak per jaar.(3.000
![]()
)
Ik heb begrepen dat de inflatie erg hoog is momenteel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:18 schreef densmee het volgende:
leveren voor EUR 27.490 (incl BTW en BPM).
Ja dat is standaard bij een Guzzi blok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
grappig dingziet er wel vaag uit zo dat uitstekende blok....
Euh.. 2 mappings onder een schakelaar, benne dus twee motorfietsen in één.quote:En die 3000 km per jaar verantwoorden idd ook echt een motor van meer dan 27kKan je vast je vriendin wel van overtuigen
Ja oke alleen wil ik de volgende dag ook weer naar het werk, plus beetje voorkennis electra etc is niet mis, laat natuurkunde net niet mijn vak zijn net als wiskundequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook wel willen. Everybody starts@zero@birth.![]()
Niemand is verplicht het op mijn manier te doen, maar ene onderdeel monteren had toch wel het minste geweest om ff te proberen.En je leert je motor beter kennen, komt altijd van pas met pech, hulpverlening o.i.d.
[..]
Lijkt me ook wel leuk als laatste hoor.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoef dinnetje niet echt te overtuigen, we delen alleen in de kosten voor het huis en de boodschappen.
Maar goed ik sta eventueel wel open voor giften..
Dikke brommertquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Sodemieters een echte Italiaanse sportmotor met cardan!![]()
"Sinds afgelopen week hebben wij een heuse primeur in huis; de Millepercento ALBA. Opgetekend door dezelfde man die de legendarische Moto Guzzi MGS-01 voor zijn rekening nam (Giuseppe Ghezzi) en handgebouwd in Italië.
[ afbeelding ]
De Alba is een circuitfiets met straattoelating op Guzzi basis met 8-klepsblok, 210 Kg en 126 Nm koppel. Mooie cijfers, maar die verbleken bij het uiterlijk! In het spannende lijnenspel zijn nog flarden van de MGS te herkennen, maar in zijn totaliteit heeft de Alba toch echt een heel eigen gezicht.
[ afbeelding ]
De ALBA is op bestelling te leveren en geheel naar wens aan te passen. De getoonde uitvoering kunnen wij je, als importeur voor Nederland, leveren voor EUR 27.490 (incl BTW en BPM).
[ afbeelding ]
Tot eind Augustus hebben wij de fabrieksdemo in onze showroom staan. Daarna gaat hij weer terug naar Italië. Dus mocht je geïnteresseerd zijn in de ALBA en deze ook aan de tand willen voelen, schroom dan niet en kom langs!"
[ afbeelding ]
http://www.tlm.nl/verkoop/nieuws/159/
Omdat ik zoveel kilometers maak per jaar.(3.000
![]()
)
quote:
Doetinchem? Ging het een beetje oké?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef cageon2 het volgende:
CP Wezen wakeboarden, was wel kickuh![]()
1 uurtje gedaan, snel nog maar een keer doen.
braamt idd, een beetje... hard op mijn bekquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doetinchem? Ging het een beetje oké?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen had ik een grote rit gepland met ms. uitlaat.
Maar die is net gecancelled ivm het weer.![]()
Nou ja.. laat ik zeggen dat hier de olie alleen dienst doet voor de versnellingsbak.quote:
Een chopper met KTM blok?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pictijd!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naais!, en remt dat nou ook een beetje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
Een VX800![]()
De waves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Golden pimp-style
Zou je niet eerst je remmen, blokken en kettingset (olie, filters, vorkolie, remolie) doen voordat je gaat pimpen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:57 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand interesse om met een kleine groepsaankoop danmoto uitlaten naar NL te laten komen? En is er toevallig iemand met een adres in Duitsland? Dat scheelt onwijs in de verzendkosten namelijk!
www.danmoto.com
Heb alles even nagekeken, kettingset prima, remmen prima dus nu alleen even vloeistofjes doen en dan is hij weer klaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou je niet eerst je remmen, blokken en kettingset (olie, filters, vorkolie, remolie) doen voordat je gaat pimpen?
Als een dolle. Stond gister aantal keer ver voor het verkeerslicht stilquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais!, en remt dat nou ook een beetje?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Vanavond een motor gekocht in Hoevelaken.
Stap net binnen van een beurtje. Schot voor open doel.Juist, je wou de vx al verkopen vanwege ruimtegebrek, koopt ie er nog een bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen had ik een grote rit gepland met ms. uitlaat.
Maar die is net gecancelled ivm het weer.![]()
Volgens mij moet jij eens minimaal 1 dag bedenktijd inlassen tegen die impulsaankopen van jou![]()
Nice.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
Als een dolle. Stond gister aantal keer ver voor het verkeerslicht stil![]()
Valt wel mee, kijk hier al een ruim half jaartje voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Juist, je wou de vx al verkopen vanwege ruimtegebrek, koopt ie er nog een bij![]()
Volgens mij moet jij eens minimaal 1 dag bedenktijd inlassen tegen die impulsaankopen van jou
Ik verkoop ze wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:43 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog steeds eens die spullen ophalen
Dus tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
Honda Transalp rijders eat your hart out!
WB heeft de grootste modderschuit!![]()
![]()
[ afbeelding ]
VXie en motorscoot staan in de weg.(en wil ze eigenlijk niet kwijt
)
Peugeot Speedfight 125cc 650 euro
Suzuki VX800 '92 voor 475 euro
Voor de VX al drie verschillende PM's.
Krijg het er nog druk mee.
Dan loop je wel een beetje op de zaken vooruit, al is er niks mis met een beetje zelfverzekerdheidquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:02 schreef lipjes het volgende:
denk dat ik mij hier binnenkort ook bij kan voegen.
zojuist de rijschool gebeld, toepasselijk genoeg kende ze me nog.
wordt teruggebeld over de 1e motorrijles
Ok, voortaan éérst checken en dan pas blèren dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Heb alles even nagekeken, kettingset prima, remmen prima dus nu alleen even vloeistofjes doen en dan is hij weer klaarValt gelukkig reuze mee.
Kewl, ze zijn ook voor mijn brommer verkrijgbaar, maar op de club roepen telkens diverse mensen dat dat niet zo heel geweldig schijnt te zijn; slecht remmen, piepen, scheurtjes erin enzo.. maar dat zullen dan wel lulverhalen zijn. staat 10 keer beter als de originele frisbee's in ieder gevalquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als een dolle. Stond gister aantal keer ver voor het verkeerslicht stil![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
Honda Transalp rijders eat your hart out!
WB heeft de grootste modderschuit!![]()
![]()
[ afbeelding ]
VXie en motorscoot staan in de weg.(en wil ze eigenlijk niet kwijt
)
Peugeot Speedfight 125cc 650 euro
Suzuki VX800 '92 voor 475 euro
Voor de VX al drie verschillende PM's.
Krijg het er nog druk mee.
die had ik nog niet gevondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan loop je wel een beetje op de zaken vooruit, al is er niks mis met een beetje zelfverzekerdheid![]()
Misschien dat je daar nog wat handige tips kunt opdoen?
Olie was nog litertje toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik verkoop ze wel.
En die olie is maar een bodempje.
Ik had er al het nodige over gelezen, zowel in de Motorplus als op MF.quote:
Ja het is we iets wat heel anders rijdt dus.quote:Feli trouwens
Ik zou me misschien kunnen voorstellen dat dat misschien ook nog wel te maken heeft met waarvoor je hem gebruikt? Misschien dat ze minder goed tegen steentjes, blubber ed kunnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, voortaan éérst checken en dan pas blèren dus
[..]
Kewl, ze zijn ook voor mijn brommer verkrijgbaar, maar op de club roepen telkens diverse mensen dat dat niet zo heel geweldig schijnt te zijn; slecht remmen, piepen, scheurtjes erin enzo.. maar dat zullen dan wel lulverhalen zijn. staat 10 keer beter als de originele frisbee's in ieder geval
Een beetje research kan toch wel... volgens de url van de foto is het een Jawa 350 zijspanquote:[..]
![]()
![]()
![]()
Tof ding joh!, wat is het?
Zou goed kunnen, maar op de weg werken ze primaquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou me misschien kunnen voorstellen dat dat misschien ook nog wel te maken heeft met waarvoor je hem gebruikt? Misschien dat ze minder goed tegen steentjes, blubber ed kunnen
Geen idee, als de tijd daar is, en ze aan vervanging toe zijn, ga ik het denk ik gewoon proefondervindelijk vaststellen denk ik. Die prijzen van die dingen origineel word je niet vrolijk van, dus het is altijd het proberen waardquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou me misschien kunnen voorstellen dat dat misschien ook nog wel te maken heeft met waarvoor je hem gebruikt? Misschien dat ze minder goed tegen steentjes, blubber ed kunnen
[..]
Een beetje research kan toch wel... volgens de url van de foto is het een Jawa 350 zijspan
Tof?quote:
Ik kan het wel even opmeten, maar gisteren heb ik 200 ml in de Jawa gegooid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
Olie was nog litertje toch?
De schijven is de huidige oud-ijzerprijs
Lekker aan de edit?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tof?Irl heb ik er wel wat mee, mijn allereerste motor in 1992 was een Jawa 640.
Deze is hetzelfde jaar nieuw verkochtals een Jawa 638 met zijspan.
(640 had een schijfrem en moderner plaatwerk, maar wel hetzelfde blok, de bijzondere kickstarter/schakelpedaal/automatische koppeling en choke op de carburateur wist ik dus zonder uitleg al te vinden)
Het is historisch gezien zelfs de eerste motor waarbij ik de olie ververste.
En dan zelfs nog de voorvork olie.Want ja de motor had toendertijd al 300 km gelopen na aankoop als nieuw.
![]()
[..]
Ik kan het wel even opmeten, maar gisteren heb ik 200 ml in de Jawa gegooid.
Als het nog een liter is dan bestel ik wel een nieuwe, hou je die tegoed.
De remschijven kunnen eventueel aan een spijker in de schuur, de doos dan bij het grofvuil.
Dat ruimt weer op, aantal M2 is nu heel beperkt met drie voertuigen erin gepropt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |