Hey we hadden het net over olie/stoomboten en wie kijkt er om de hoek?quote:
Hey man!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey we hadden het net over olie/stoomboten en wie kijkt er om de hoek?Dag Rib
WTF!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:52 schreef bwt het volgende:
Druk samenwonend en zo
over een uurtje er vandoor - weekje vakantie park met de kids
en ze zijn gelijk al 8 en 10.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
WTF!
Ik ben een jaartje weg en jij hebt gelijk kids
Rijdt ze ook motor of rij jij vooral ...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef bwt het volgende:
[..]
en ze zijn gelijk al 8 en 10.
Dus geen poepluiers meer.......
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Duitsland, gezelligVroeger kwamen ze hier [ afbeelding ]
Ik rij moto, zij achteropquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rijdt ze ook motor of rij jij vooral ...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
lekkere binnenkomer
Maar je blijft hetzelfde, over een uur moet je naar je vakantieadres en nu ben je nog aan het FOK-kenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef bwt het volgende:
meeste is gedaan en er zijn dingen die moet je aan de vrouw overlaten omdat die haar eigen idee heeft over inpakken....
Goed hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het Roderick, nog steeds dezelfde motor
[..]
Maar je blijft hetzelfde, over een uur moet je naar je vakantieadres en nu ben je nog aan het FOK-ken
Okay, what happened ...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Goed hoorbijna klaar met afstuderen maar nog best wel wat te doen
En nu op een alp na een korte tijd zonder motor
Nee hoor, dat is na de dijk gelukkig niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, what happened ...![]()
De weg was op maar je motor vond van niet
Die heb ik al een paar jaar niet meerquote:
Ik weet het...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is na de dijk gelukkig niet meer gebeurd
Had toch geen tijd om te rijden, dus gewoon verkocht... maar kon dus blijkbaar toch niet echt zonder
Pics.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:16 schreef Rib-i het volgende:
D
Die heb ik al een paar jaar niet meer
Ik rij een Yamaha XJR 1300 alleen geen tijd... Sommige zaken veranderen niet
Sinds wanneer heb jij plotsklaps kinderenquote:
Ik zal kijken of ik vanavond een foto kan makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pics.Beter dan die oude ZX9R van mij, die heeft een goed huis.
(monteur
)
veel plezierquote:
Tja, al die technologie stond ook de communicatie in de weg ofzo toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij plotsklaps kinderenHeeft tbvrouwtje ze al die tijd achter gehouden of wat
![]()
Hij kon pas na achten posten ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, al die technologie stond ook de communicatie in de weg ofzo toch?
Doen die spelletjes het niet meer na 8 uur dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij kon pas na achten posten ofzo
http://www.kinderspeelplein.nl/spellen/actie.htm
Don't mind a testdrivequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:16 schreef Rib-i het volgende:
D
[..]
Die heb ik al een paar jaar niet meer
Ik rij een Yamaha XJR 1300 alleen geen tijd... Sommige zaken veranderen niet
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Doen die spelletjes het niet meer na 8 uur dan?
Nog steeds druk met optreden trouwens? Vorige topic stond not een filmpje van jou op de gitaar en tekst van WB
Allen deze nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat n slijmjurken hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zal wel een neger op bongo zijn geweest
De economie draaiend houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe jij dan tegenwoordig? Nog steeds veel te veel werken?
Je hebt wel eens leuke dames met kinderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Sinds wanneer heb jij plotsklaps kinderenHeeft tbvrouwtje ze al die tijd achter gehouden of wat
![]()
heb jij mijn dames met kinderen genomenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt wel eens leuke dames met kinderen.
Ik heb ze zonder genomen, maar na een paar jaar zit er toch een kind aan vast.
Joah joh? En dan niet even driftig toeteren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef Rib-i het volgende:
Hola gasten
[ afbeelding ]
Een keer BazzieK tegengekomen tussen Tilburg en Breda [ afbeelding ]
Hij rijdt nog steeds als een "ouwe krant"
![]()
Kan je die niet uitlenen aan BWT, die is nu toch van de kids, heb jij mooi tijd om te rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De economie draaiend houden
Ik werken en vrouw en dochter geven het met bakken uit
Jij zag niets, ik ben nog omgedraaid maar je was ergens afgeslagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Joah joh? En dan niet even driftig toeteren?
Hey manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
![]()
Ikookhier heeft volgens mij nog wel een leuke foto
daarom zijn de alpjes ook zo populairquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef OPM het volgende:
[..]
dat is een voorwaarde om hier te mogen posten
:^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoeren hoef ik niet maar voor 50 euro heel de dag in een bubbelbad hotwings eten kan ik niet bij de KFCquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij zag niets, ik ben nog omgedraaid maar je was ergens afgeslagen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef OPM het volgende:
[..]
dat is een voorwaarde om hier te mogen posten
komt ie met zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuke foto's, die 3 burnouts naast elkaar
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
:^
Zonder verslag in geuren en kleuren en pics Fok! MC onwaardig materiaal.Had ff geen zin in meer... en nu nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijrijders stoel in de bus vervangen voor een mooi 2 persoons bankje![]()
De TDM mag voor 1.300 euro weg, ga jij er nog achteraan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:33 schreef cageon2 het volgende:
Had ff geen zin in meer... en nu nog steeds niet![]()
bijrijders stoel in de bus vervangen voor een mooi 2 persoons bankje
Paar handschoenen aan en de buitenbuis flink heetstoken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:35 schreef OPM het volgende:
iemand een tip om deze los te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Die ergens zal het dan ook wel weten.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ventje kon na de 125 cc nu in de 250 cc wereldkampioen worden.
[ afbeelding ]
Onderuit gaan voor de start, willen ze hem met een naked bike de baan op sturen.
(einde van het filmpje vertel ik niet.........)
Jeh, heetstoken van de buitenste laag, en als je die optie niet hebt, rondom een paar goede tikken met een prettig hamertje en daarna kruipolie ertussen en een uurtje(s)/nachtje wachten, en dan gepast geweld plegen, zo rottig ziet het spul er niet uit, moet te doen zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:35 schreef OPM het volgende:
iemand een tip om deze los te krijgen![]()
[ afbeelding ]
heldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Onderuit gaan voor de start, willen ze hem met een naked bike de baan op sturen.
al wegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De TDM mag voor 1.300 euro weg, ga jij er nog achteraan.![]()
wat blijft hij die opgevoerde brommer krampachtig vasthouden als hij valtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Anders slaat de motor af en wordt t helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:43 schreef densmee het volgende:
[..]
wat blijft hij die opgevoerde brommer krampachtig vasthouden als hij valt
juist!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Anders slaat de motor af en wordt t helemaal niks.
Hiah ja.. ik had nog een mail van die man.quote:
Klein mannetje he.quote:
Kan iemand die rode lap weghalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |