heb ik al binnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef JimmyJames het volgende:
Morgen gelijk bij opening of heb je ze al binnen?
Tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef WinningMood het volgende:
Omdat de huidige omstandigheden een kleine rimpeling zijn op de lange termijn.
Waarom wou je er toen in beleggen? En ik neem aan dat je de 10k kon missen en een gedeelte is van je kapitaal? 10k in een aandeel knallen zoals SBM is altijd risky.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef MultiRecorder het volgende:
Godverdegodver sta al -25% over 10.000 euro bij SBM Offshore sinds april![]()
![]()
Zal ik maar wachten op zonneschijn?
10k kon ik missen maar het is nog steeds een flink bedrag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom wou je er toen in beleggen? En ik neem aan dat je de 10k kon missen en een gedeelte is van je kapitaal? 10k in een aandeel knallen zoals SBM is altijd risky.
Goede verhalen? CRA's zijn voor minder aangeklaagd. En als 2500 te veel is heb je met teveel belegd qua je porto. En dat is zonde. Hoop dat je je les daar uit hebt geleerd. Het zal nu afwachten zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef MultiRecorder het volgende:
[..]
10k kon ik missen maar het is nog steeds een flink bedrag!
Er waren positieve berichten over SBM, dus belegde ik erin. Hoop dat het weer stijgt want 2500 verliezen is godsgruwelijk
Wat is dat dan waard, 'goede verhalen'...?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef MultiRecorder het volgende:
Er waren positieve berichten over SBM, dus belegde ik erin. Hoop dat het weer stijgt want 2500 verliezen is godsgruwelijk
Voor korte termijn wellicht, voor langere termijn ziet het er minder rooskleurig uit m.i.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef Radiopiet het volgende:
Als je op dit moment niet long bent, ben je gek
Die kleine rimpeling die het nu is kan nog wel eens een vloedgolf worden..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef WinningMood het volgende:
Omdat de huidige omstandigheden een kleine rimpeling zijn op de lange termijn.
Inderdaad, 800 euro verloren op Unileverquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef JimmyJames het volgende:
Zo ik verwachtte niet dat Unilever met prima cijfers zou komen![]()
Ik heb maar een calletje OTM dec (380 voor 40 cent) gedaan. Wie weet gaat de rebound verder.
Welke stijging?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:53 schreef Vandergeld het volgende:
Unilever en ING samen zorgen voor 5 punten stijging op de index vandaag
Terwijl Unilever en ING behoorlijk stijgen en samen bijna 25% meewegen in de index.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
De rest van de fondsen helpt niet echt mee
Welcome back, wereldreis gemaakt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:52 schreef Lemans24 het volgende:
Nu zelfs Vandergeld weer terug is, kom ik ook maar weer eens posten. Ik ben vier maanden op vakantie geweest, en heb nog een paar maanden rustig aangedaan.
In die tijd heb ik mijn portefeuille helemaal uit het rood zien klimmen, om in de laatste twee maanden volledig in te storten. Geheel de schuld van de aandelen Galapagos: stonden nog op 12 euro in april, knalden na één slecht resultaat naar 9,31 en staan nu op 6,60. (vandaag weer -6%). Reden? Onbekend.
Morgen halfjaar cijfers. Ik verwacht een daling, kan het alleen maar meevallen.
Als het echt mis gaat heb je natuurlijk niets aan papiergoud.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb ook maar een calletje fugro aangeschaft.
Als het echt mis gaat heb ik altijd nog wat goud op de plank liggen (nee niet fysiek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |