abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100249303
Gatver wat zijn me turbo's long ING en AEGON nu weinig waard :P Gelukkig expireren ze pas in dec 2015
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_100249352
Nog mensen hier die gewaagde gokken hebben genomen met de huidige stand van zaken (euro crisis en Amerika die er eigenlijk nog veel erger aan toe is)?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:08:37 #103
862 Arcee
Look closer
pi_100249465
S&P -2.56%

Verlies nog 2 maal zo groot als toen Damrak sloot.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_100249983
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RonHt het volgende:
Vraag voor de gebruikers van turbo´s:

Is het veilig om een bedrag van ongeveer ¤5000 investeren in een

AEX RBS Turbo Long 77: 24,590

Of zitten er addertjes onder het gras?

PS: Ik begrijp dat het momenteel niet zinvol is, vanwege het slechte sentiment
Turbo's, sprinters en speeders zou ik nooit aanraden. Het zijn niet flexibele producten. Je kunt je eigen hefboom niet goed inschatten, het wordt elke dag omgezet, bij lage hefboom en weinig beweging bij je onderliggende product ben je per dag nog best wat kwijt aan interest.

En je zit natuurlijk met volumes. Als je iets koopt met een lage hefboom is het volume laag en de spread groot. Die hefboom van je zal alleen maar kleiner worden en de spread zal groter worden. Het is zonde om daar dan direct 20 cent per stuk op bij in te leveren bijvoorbeeld.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:20:54 #105
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100250065
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog mensen hier die gewaagde gokken hebben genomen met de huidige stand van zaken (euro crisis en Amerika die er eigenlijk nog veel erger aan toe is)?
Ik heb niets nieuws gedaan maar ik heb nog wel een zooitje puts op de plank liggen (index en ing).
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100250114
Iedereen zag deze (gelul in de marge) daling natuurlijk ook wel aankomen na dat geleuter van de EU.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_100250184
Als ik zo naar de huidige situatie en deze avond kijk......kan je dan eigenlijk blind in de puts? Ik ga morgen denk ik m'n porto maar sluiten....o.a. BMW was boven alle verwachtingen en de outlook is nog steeds goed, maar ik durf ze niet aan te houden :(
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:25:05 #108
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100250264
Dalen tot bekendmaking QE3? Denk trouwens niet dat dat dit keer veel effect zalen hebben, hooguit stabiliserend.
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_100250280
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Bowny het volgende:
Als ik zo naar de huidige situatie en deze avond kijk......kan je dan eigenlijk blind in de puts? Ik ga morgen denk ik m'n porto maar sluiten....
Je kunt nooit blind in de puts. Of zat je aan iets zwaar OTM te denken?
pi_100250318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef iamcj het volgende:
Dalen tot bekendmaking QE3? Denk trouwens niet dat dat dit keer veel effect zalen hebben, hooguit stabiliserend.
Ook dat betwijfel ik. Wat moet QE3 brengen wat QE2 en QE1 niet deden?
pi_100250334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je kunt nooit blind in de puts. Of zat je aan iets zwaar OTM te denken?
Definieer "zwaar"? Ik zat aan de 300 AUG/SEP serie te denken
pi_100250340
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook dat betwijfel ik. Wat moet QE3 brengen wat QE2 en QE1 niet deden?
Je weet niet wat de cijfers gaan doen he
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:26:49 #113
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100250361
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Bowny het volgende:
Als ik zo naar de huidige situatie en deze avond kijk......kan je dan eigenlijk blind in de puts? Ik ga morgen denk ik m'n porto maar sluiten....o.a. BMW was boven alle verwachtingen en de outlook is nog steeds goed, maar ik durf ze niet aan te houden :(
Misschien wel, misschien niet.

Kan dat het net weer even stijgt, je verkoopt je puts met verlies en vervolgens daalt het weer.
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:28:33 #114
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100250446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Bowny het volgende:

Ik zat aan de 300 AUG serie te denken
Die doen nu 3,60. Morgen een stuk meer. Dan maak je pas winst als de index in minder dan 3 weken lager dan 293-296 staat.

Ik zit te denken aan wat LT puts (2013-2014) te schrijven op het moment dat er flinke paniek is. Maar ik heb daarvoor nog niet echt een geschikt aandeel gevonden. De minst ongeschikte lijken mij RDS of ASML (unies leveren (begrijpelijkerwijs) nauwelijks iets op).

[ Bericht 1% gewijzigd door JimmyJames op 02-08-2011 22:33:48 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100250496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:28 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Dit doen nu 3,60. Morgen een stuk meer. Dan maak je pas winst als de index in minder dan 3 weken lager dan 293-296 staat.
Ik heb nog nooit opties tot expiratie gehouden, meer hit & run :D In dit geval wil ik ze wel ietjes langer aanhouden.
pi_100251047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Je weet niet wat de cijfers gaan doen he
Nee dat klopt, maar ik weel wel meer niet. Ik zou het vreemd vinden als QE3 het wonder middel gaat worden die het land en de wereld gaat redden. Het lijkt mij dat er constructief dingen anders moeten.

Volgens mij ging Amerika toch enorm bezuinigen op sociale zaken? Dat soort shit gaat ze dus niet helpen. Of ze het nu leuk vinden of niet, ze hebben een enorm rijk gedeelte wat er relatief gunstig bij ligt wat betreffende belasting maatregelen en een leger waar je enorm veel voor betaald. Zolang je je uitgeven plaatje niet in orde hebt kun je nog zoveel geld stimuleren in de economie, het zal de motor niet starten want die is er op het moment gewoon niet.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:44:52 #117
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_100251251
Waarom heeft niemand het maandag of vorige week over Italy en Spanje gehad? De rente is toch niet in 2 dagen zoveel gestegen in die tijd. Dit zag je toch aankomen van te voren?
Iedereen was bang voor de USA,of het schuldenplafond er wel zou komen. Vervolgens komt het schuldenplafond er, maar gaan we nog de min in. Want nu is het opeens Italy en Spanje waar men zich zorgen over maakt. En wanneer dat voorbij is, dan zal men weer een ander bericht de wereld insturen,iets met dure olie,of consumentenvertrouwen ofzo.
Waarom hoorde ik vorige week niks over Italy en Spanje. Dit is volgens mij gewoon weer een manier om de beurs zo laag mogelijk te laten gaan,zodat de consument (ik) weer de dupe ervan is,en de grote beleggers weer geld kunnen verdienen.
Paardelul !!!
pi_100251275
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef Bowny het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit opties tot expiratie gehouden, meer hit & run :D In dit geval wil ik ze wel ietjes langer aanhouden.
Denk je dan achteraf niet vaak had ik ze maar tot expiratie gehouden? Of gokte je met hit & run vaak goed?
pi_100251996
quote:
Zwaar OTM long opties ING en AEGON dus, maar dat is nog niet echt een succes. Vooral AEGON presteert bizar slecht de laatste weken.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_100253715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Zwaar OTM long opties ING en AEGON dus, maar dat is nog niet echt een succes. Vooral AEGON presteert bizar slecht de laatste weken.
Ga je wachten tot ze verlopen (die AEGON)?
pi_100254854
Overheden zijn langzaam uitgepoept. Zelfs de groei in china is eruit, wat een verrassing (not).

Greatest depression here we come!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 00:26:31 #122
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100255847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef piepeloi55 het volgende:
Overheden zijn langzaam uitgepoept. Zelfs de groei in china is eruit, wat een verrassing (not).

Greatest depression here we come!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor China is dat alleen maar goed want die groeide echt veel te snel. De overheid heeft enorm veel maatregelen moeten nemen om de groei af te remmen. Is alleen maar gezond dat de groei daar wat langzamer gaat voor dat land.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 02:21:50 #123
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100258479
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen zag deze (gelul in de marge) daling natuurlijk ook wel aankomen na dat geleuter van de EU.
Ach come again in 2015, waar een huis weer een normale prijs zal kosten

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100260753
de beurzen gaan weer flink lager openen.

en:

"The S&P 500, which slipped into negative territory for the year, broke below
its 200-day moving average for the first time in a year on Tuesday, sending a
strong bearish signal."

Ik ga me klaarmaken om bij te gaan kopen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:56:46 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_100260764
Aex future op 315.. wordt een volatiel dagje zo te zien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_100260847
Binck.nl is de laatste tijd trouwens aan het kraken onder de hoge load, heb ik 't idee.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:08:06 #127
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_100260881
Wat een toeval weer, kan niet eens inliggen op binck!!!!
*&^%$%^$!@#*^#@#@ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:27:01 #128
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_100261192
Het wachten is nu dat "iemand"een storingkje veroorzaakt op euronext :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_100261252
Wordt zo te zien weer een erg rode dag.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Bowny het volgende:
Voor het eerst sinds tijden gaat AMG eindelijk niet met de index mee. De trend van de laatste maanden was als volgt: AMX -1% = AMG -4%.....AMX+1% = AMG +4%. Laat de cijfers maar komen :P
AMG is de laatste paar dagen ook hard onderuit gegaan, gaat dus weer fijn met de index mee ;)
BlaBlaBla
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:06:37 #130
324665 meth77
to do or not to do
pi_100262060
heb een paar calls gekocht
lijkt me een aardige gok
pi_100262508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:06 schreef meth77 het volgende:
heb een paar calls gekocht
lijkt me een aardige gok
AX1 C hier :)

Edit: En eruit. Vanmiddag denk ik in de puts bij de USA cijfers. Ik laat me niet meer foppen door die futures van ze.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bowny op 03-08-2011 10:41:58 ]
pi_100263011
Wauw sta al ruim 30% verlies! :)
pi_100263095
+114% in Short AEX Sprinters :')
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_100263232
Tot me 18e kan ik niet zelfstandig beleggen, dus heeft speculeren niet zoveel zin. Dus hou ik het bij me aandeeltjes voorlopig. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 11:20:52 #135
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_100263983
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:27 schreef Montelly het volgende:
Het wachten is nu dat "iemand"een storingkje veroorzaakt op euronext :')
Dit gelezen over die weekopties van vorige week, de AX5?

http://www.amsterdamtrade(...)ptions.html#comments
Overal verstand van.
pi_100264139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Gatver wat zijn me turbo's long ING en AEGON nu weinig waard :P Gelukkig expireren ze pas in dec 2015
Dan kan je er nog mooi een ijsco van kopen dan c_/

Alhoewel... december..
pi_100264181
Mijn short ETFs die ik in december gekocht had staan ook weer groen! Langetermijndenken for teh win :P

Mag wel want mijn jaarrendement is barslecht momenteel...
pi_100264189
quote:
Ik heb goud gekocht een paar jaar terug.

Werd voor gek uitgemaakt. Het stond al hoog, gaf geen dividend, je kon het niet eten en meer van dat.
pi_100264281
Ik ben gedeeltelijk long in reverse ETFs. 2 verschillende, waarvan één 3x. Klein bedrag hedged zo een groter bedrag...
Ga wel proberen om 't uit te breiden.
pi_100265480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:27 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik heb goud gekocht een paar jaar terug.

Werd voor gek uitgemaakt. Het stond al hoog, gaf geen dividend, je kon het niet eten en meer van dat.
Lol, en nu lach je ze uit? :')
pi_100265607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Lol, en nu lach je ze uit? :')
Ik investeer niet om anderen uit te lachen hoor.

Maar al wie destijds stond te roepen van goud = stom kan toch best zijn perspectief van destijds nog eens overwegen?

Er kan altijd nog wat geleerd worden, nietwaar?
pi_100265688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik investeer niet om anderen uit te lachen hoor.

Maar al wie destijds stond te roepen van goud = stom kan toch best zijn perspectief van destijds nog eens overwegen?

Er kan altijd nog wat geleerd worden, nietwaar?
Ja zo bedoelde ik het niet, ik vroeg me eigenlijk meer af hoe die mensen die je toen voor gek verklaarden er nu over denken.
pi_100265739
Ben vorige week net uitgestapt, shell op winst, unilever op verlies. Netto kleine winst. Ik vond en vind het iets teveel rommelen op de markt de laatste tijd..
pi_100266211
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef JimmyJames het volgende:
EDF en Veolia staan beide op ongeveer hun laagste punt in 5 jaar. Vivendi scheelt ook niet veel meer.

Mooi contrast met LVMH (luxe artikelen) of l'Oreal (persoonlijke verzorging).

Als jullie er één van deze vijf moesten kopen, welke zou dat zijn en waarom?
Het hangt van je macro-economische analyse af. Als je een recessie of zelfs depressie verwacht dan zijn EDF en Veolia het meest interessant. Deze bedrijven bieden services waar je niet omheen kan zoals energie, water, afvalverwerking en openbaar vervoer. We mogen aannemen dat die hun omzetten beter op peil kunnen houden bij afnemende consumenten bestedingen.

EDF is echter zwaar afhankelijk van kernenergie waarover nu veel twijfels ontstaan op politiek niveau. Dan zou Veolia overblijven, die ik zelf ook op m'n watchlist heb staan.

Ik heb gelezen dat LVMH en L'Oreal hoog scoren in opkomende markten. De vraag is in hoeverre deze markten aan de winst bijdragen. Je komt bovendien terug bij je macro economische analyse met de vraag of de opkomende economieen met een recessie in het westen meegesleurd worden.
pi_100266667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ze expireren wanneer de koers door de stop loss gaat? Geen idee welke serie je hebt maar dat kan binnen 5 minuten al zijn?
pi_100266732
Trouwens ING, ze geven nauwelijks rente maar ik heb via-via gehoord dat een schoolverlater daar een BMW-cabrio heeft gekregen bij zijn 1e job. Nog steeds nul verantwoordelijkheidsgevoel. In zo'n bedrijf zou ik nooit investeren.
Misschien hadden ze de auto al maar zet 'm dan op ebay ofzo. Fuckers.
pi_100267441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Trouwens ING, ze geven nauwelijks rente maar ik heb via-via gehoord dat een schoolverlater daar een BMW-cabrio heeft gekregen bij zijn 1e job. Nog steeds nul verantwoordelijkheidsgevoel. In zo'n bedrijf zou ik nooit investeren.
Dit is natuurlijk enigszins onzinnig. Er zijn immers genoeg school verlaters bekend die fantastisch waren maar een nog veel groter gedeelte die nu nog steeds geen baan heeft. An sich zegt het niet zo veel. Een gemiddeld startsalaris bij een grote bank (niet ING) moet voldoende zijn om een BMW cabrio te kopen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:00:41 #148
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_100267610
quote:
Via via, heb je gehoord. Wat een flauwekul.

En bovendien, áls het waar is misschien is die kerel wel buitengewoon getalenteerd. Die handelaren bestaan.
Overal verstand van.
pi_100267836
quote:
Via via heb ik gehoord dat er medewerkers schijnen te zijn die van een niet nader te noemen werkgever een laptop cadeau krijgen t.w.v. ¤3500,-. En iedere drie/vier jaar krijgen ze weer een nieuwe. Terwijl er in Afrika kinderen dood gaan van de honger en de droogte.
pi_100267854
-

[ Bericht 99% gewijzigd door WinningMood op 03-08-2011 13:06:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')