AMG is de laatste paar dagen ook hard onderuit gegaan, gaat dus weer fijn met de index meequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Bowny het volgende:
Voor het eerst sinds tijden gaat AMG eindelijk niet met de index mee. De trend van de laatste maanden was als volgt: AMX -1% = AMG -4%.....AMX+1% = AMG +4%. Laat de cijfers maar komen
AX1 C hierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:06 schreef meth77 het volgende:
heb een paar calls gekocht
lijkt me een aardige gok
Dit gelezen over die weekopties van vorige week, de AX5?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:27 schreef Montelly het volgende:
Het wachten is nu dat "iemand"een storingkje veroorzaakt op euronext
Dan kan je er nog mooi een ijsco van kopen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Gatver wat zijn me turbo's long ING en AEGON nu weinig waardGelukkig expireren ze pas in dec 2015
Ik heb goud gekocht een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog mensen hier die gewaagde gokken hebben genomen met de huidige stand van zaken (euro crisis en Amerika die er eigenlijk nog veel erger aan toe is)?
Lol, en nu lach je ze uit?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik heb goud gekocht een paar jaar terug.
Werd voor gek uitgemaakt. Het stond al hoog, gaf geen dividend, je kon het niet eten en meer van dat.
Ik investeer niet om anderen uit te lachen hoor.quote:
Ja zo bedoelde ik het niet, ik vroeg me eigenlijk meer af hoe die mensen die je toen voor gek verklaarden er nu over denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik investeer niet om anderen uit te lachen hoor.
Maar al wie destijds stond te roepen van goud = stom kan toch best zijn perspectief van destijds nog eens overwegen?
Er kan altijd nog wat geleerd worden, nietwaar?
Het hangt van je macro-economische analyse af. Als je een recessie of zelfs depressie verwacht dan zijn EDF en Veolia het meest interessant. Deze bedrijven bieden services waar je niet omheen kan zoals energie, water, afvalverwerking en openbaar vervoer. We mogen aannemen dat die hun omzetten beter op peil kunnen houden bij afnemende consumenten bestedingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef JimmyJames het volgende:
EDF en Veolia staan beide op ongeveer hun laagste punt in 5 jaar. Vivendi scheelt ook niet veel meer.
Mooi contrast met LVMH (luxe artikelen) of l'Oreal (persoonlijke verzorging).
Als jullie er één van deze vijf moesten kopen, welke zou dat zijn en waarom?
Ze expireren wanneer de koers door de stop loss gaat? Geen idee welke serie je hebt maar dat kan binnen 5 minuten al zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Gatver wat zijn me turbo's long ING en AEGON nu weinig waardGelukkig expireren ze pas in dec 2015
Dit is natuurlijk enigszins onzinnig. Er zijn immers genoeg school verlaters bekend die fantastisch waren maar een nog veel groter gedeelte die nu nog steeds geen baan heeft. An sich zegt het niet zo veel. Een gemiddeld startsalaris bij een grote bank (niet ING) moet voldoende zijn om een BMW cabrio te kopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Trouwens ING, ze geven nauwelijks rente maar ik heb via-via gehoord dat een schoolverlater daar een BMW-cabrio heeft gekregen bij zijn 1e job. Nog steeds nul verantwoordelijkheidsgevoel. In zo'n bedrijf zou ik nooit investeren.
Misschien hadden ze de auto al maar zet 'm dan op ebay ofzo. Fuckers.
Via via, heb je gehoord. Wat een flauwekul.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Trouwens ING, ze geven nauwelijks rente maar ik heb via-via gehoord dat een schoolverlater daar een BMW-cabrio heeft gekregen bij zijn 1e job. Nog steeds nul verantwoordelijkheidsgevoel. In zo'n bedrijf zou ik nooit investeren.
Via via heb ik gehoord dat er medewerkers schijnen te zijn die van een niet nader te noemen werkgever een laptop cadeau krijgen t.w.v. ¤3500,-. En iedere drie/vier jaar krijgen ze weer een nieuwe. Terwijl er in Afrika kinderen dood gaan van de honger en de droogte.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |