Turbo's, sprinters en speeders zou ik nooit aanraden. Het zijn niet flexibele producten. Je kunt je eigen hefboom niet goed inschatten, het wordt elke dag omgezet, bij lage hefboom en weinig beweging bij je onderliggende product ben je per dag nog best wat kwijt aan interest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RonHt het volgende:
Vraag voor de gebruikers van turbo´s:
Is het veilig om een bedrag van ongeveer ¤5000 investeren in een
AEX RBS Turbo Long 77: 24,590
Of zitten er addertjes onder het gras?
PS: Ik begrijp dat het momenteel niet zinvol is, vanwege het slechte sentiment
Ik heb niets nieuws gedaan maar ik heb nog wel een zooitje puts op de plank liggen (index en ing).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog mensen hier die gewaagde gokken hebben genomen met de huidige stand van zaken (euro crisis en Amerika die er eigenlijk nog veel erger aan toe is)?
Je kunt nooit blind in de puts. Of zat je aan iets zwaar OTM te denken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Bowny het volgende:
Als ik zo naar de huidige situatie en deze avond kijk......kan je dan eigenlijk blind in de puts? Ik ga morgen denk ik m'n porto maar sluiten....
Ook dat betwijfel ik. Wat moet QE3 brengen wat QE2 en QE1 niet deden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef iamcj het volgende:
Dalen tot bekendmaking QE3? Denk trouwens niet dat dat dit keer veel effect zalen hebben, hooguit stabiliserend.
Definieer "zwaar"? Ik zat aan de 300 AUG/SEP serie te denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je kunt nooit blind in de puts. Of zat je aan iets zwaar OTM te denken?
Je weet niet wat de cijfers gaan doen hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook dat betwijfel ik. Wat moet QE3 brengen wat QE2 en QE1 niet deden?
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Bowny het volgende:
Als ik zo naar de huidige situatie en deze avond kijk......kan je dan eigenlijk blind in de puts? Ik ga morgen denk ik m'n porto maar sluiten....o.a. BMW was boven alle verwachtingen en de outlook is nog steeds goed, maar ik durf ze niet aan te houden
Die doen nu 3,60. Morgen een stuk meer. Dan maak je pas winst als de index in minder dan 3 weken lager dan 293-296 staat.quote:
Ik heb nog nooit opties tot expiratie gehouden, meer hit & runquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dit doen nu 3,60. Morgen een stuk meer. Dan maak je pas winst als de index in minder dan 3 weken lager dan 293-296 staat.
Nee dat klopt, maar ik weel wel meer niet. Ik zou het vreemd vinden als QE3 het wonder middel gaat worden die het land en de wereld gaat redden. Het lijkt mij dat er constructief dingen anders moeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je weet niet wat de cijfers gaan doen he
Denk je dan achteraf niet vaak had ik ze maar tot expiratie gehouden? Of gokte je met hit & run vaak goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit opties tot expiratie gehouden, meer hit & runIn dit geval wil ik ze wel ietjes langer aanhouden.
Zwaar OTM long opties ING en AEGON dus, maar dat is nog niet echt een succes. Vooral AEGON presteert bizar slecht de laatste weken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog mensen hier die gewaagde gokken hebben genomen met de huidige stand van zaken (euro crisis en Amerika die er eigenlijk nog veel erger aan toe is)?
Ga je wachten tot ze verlopen (die AEGON)?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Zwaar OTM long opties ING en AEGON dus, maar dat is nog niet echt een succes. Vooral AEGON presteert bizar slecht de laatste weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef piepeloi55 het volgende:
Overheden zijn langzaam uitgepoept. Zelfs de groei in china is eruit, wat een verrassing (not).
Greatest depression here we come!Voor China is dat alleen maar goed want die groeide echt veel te snel. De overheid heeft enorm veel maatregelen moeten nemen om de groei af te remmen. Is alleen maar gezond dat de groei daar wat langzamer gaat voor dat land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Ach come again in 2015, waar een huis weer een normale prijs zal kostenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen zag deze (gelul in de marge) daling natuurlijk ook wel aankomen na dat geleuter van de EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |