Nou ja, er kwam geen derde wereldoorlog en de Russen gingen terug met hun raketten, dus dat was al heel wat.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja doden worden over het algemeen al snel op een voetstuk geplaatst. Maar Kennedy was gewoon geen goede president, zie bijv Cuba Crisis.
Nee die stemming was een procedurele stemming, niet over de inhoud van de wet.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef Bowny het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Begrijp ik nou goed dat de stemming van net, een test-stemming was en dat de daadwerkelijke stemming nog komt?
En naar het gekloot in Syrie, negatief blijven wequote:Op maandag 1 augustus 2011 02:43 schreef Bowny het volgende:
Thanks, was mij ondertussen idd wel duidelijk!
Futures staan nu vuurgroen.....gaat wat worden deze week. Denk een kortstondige opleving, en ik durf niet te zeggen hoe we de week uitgaan. Ze verleggen de focus dan vast weer naar het gekloot in Europa.
Het is beide kut, want ze gaan bezuinigingen dus dat is op korte termijn slecht voor de economie. Maar ze bezuinigen anderzijds zo weinig dat het structurele probleem niet wordt opgelostquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:48 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat had je dan gedacht?
Het verhogen van een schuldplafond in een omgeving die geteisterd wordt door schuldverdriet kan zelfs de beste verkopen niet als structurele oplossing neerzetten.
Hoe hard men het ook geprobeerd heeft.
De situatie is gewoon kut - om met jouw woorden te spreken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is beide kut, want ze gaan bezuinigingen dus dat is op korte termijn slecht voor de economie. Maar ze bezuinigen anderzijds zo weinig dat het structurele probleem niet wordt opgelost.
Dat is snel, welke?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef JimmyJames het volgende:
Een aantal van mijn favorieten beginnen weer interessant worden.
ja, wel 8% vanaf het 12 maands high....quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef JimmyJames het volgende:
Nou ja ze mogen nog wel wat goedkoper worden maar bijv Novo is al aardig gedaald.
Ja er mag nog wel wat van af. Maar ik verwacht eigenlijk dat het aandeel beter blijft liggen dan de beurs als geheel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ja, wel 8% vanaf het 12 maands high....
que?
Groeipareltjes PostNL en TNT?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef JimmyJames het volgende:
Een aantal van mijn favorieten beginnen weer interessant worden.
pberends gaf toen iig het juiste advies: Gigantische bearmarktrally op komstquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
Een tijdje terug - maart 2009 - waren de aandelen pas echt goedkoop.
Welke market-timers zijn toen ingestapt?
Met een beetje geluk. Maar het volgende rally-topic duurt misschien nog jarenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
pberends gaf toen iig het juiste advies: Gigantische bearmarktrally op komst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |