Nog niks. Ik kocht op de helft van de huidige prijs maar kocht sindsdien bij (en nog steeds).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:58 schreef Sokz het volgende:
Hoeveel heb jij eigenlijk al aan Goud verdiend?
Als er niet meer geprint wordt krijg je een Lehman-achtige schuldencollapse.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:59 schreef Radiopiet het volgende:
[..]
nee de problemen blijven bestaan maar als men niet in staat is geld te printen dan gaat goud simpelweg niet meer omhoog. of misschien denkt de markt juist dat een verhoging met 3 triljoen juist meer kans op volgende vehoging geeft.. dat lijkt logisch.. dus je kan dit zowel negatief als positief zien voor volgende debt ceiling onderhandelingen. ik zie het negatief in.
Ja, daar komen de managers in beeldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:59 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook zo.
[..]
Voor een aandeel valt wat te zeggen (maar dat 'eigendom' heb je niet in je hand en je blijft afhankelijk van anderen).
Ben je met een aandeel ook eigenaar van de manager?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:09 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ja, daar komen de managers in beeld
Heb je ook nog een onderbouwing voor die uitspraak ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef Radiopiet het volgende:
Als je op dit moment niet long bent, ben je gek
Dat is de futurestand, echte AEX stand ligt stilquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef benx het volgende:
Staat inderdaad op veel sites stil, mijn broker zegt 303,00 nu
380 maar, ik durf niet eens meer te kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:52 schreef Anno2012 het volgende:
Uit ING gestapt met een verlies van -380EUR.
Had gewacht tot de cijfers vandaag, maar zelfs dat helpt niks meer (5% vanmorgen,dat wel). Als amerika opent zal het waarschijnlijk toch weer stukken lager gaan.
Probeer het verlies wel weer goed te maken als er weer wat meer rust is.
Voor een student is 380 op 3000 inleg verlies niet weinig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
380 maar, ik durf niet eens meer te kijken
Dat klopt, maar ik ben zelf ook nog een student....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Voor een student is 380 op 3000 inleg verlies niet weinig.
Maar inderdaad, voor vele andere is dat maar een zakcentje.
Liever gek dan long, zo blijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef Radiopiet het volgende:
Als je op dit moment niet long bent, ben je gek
Wie weet... het is in elk geval opmerkelijk dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef Vandergeld het volgende:
Nieuw middel van Euronext om de AEX niet door de 300 te laten zakken, koers gewoon vast laten lopen
Zoiets. Ben wat wezen reizen en duiken in het verre oosten, voor het eerst in dat deel van de wereld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Welcome back, wereldreis gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |