liefst i-pad grootte ong.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef RobertNL het volgende:
Maakt de grote van het scherm verder uit of niet? en wat is het budget?
Ok, zo snel heb je ongeveer deze keuzes:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
liefst i-pad grootte ong.
budget; niet te duur, anders kan ik net zo goed de ipad gaan halen![]()
jij lijkt er veel verstand van te hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
Verder heb je nog de Dropad, die ook 7 inch capatief
Of de Archos 101
Aliexpressquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij lijkt er veel verstand van te hebben.
wat raad je me aan?
en die tweede seller van de flypadtocuhdinges, is die betrouwbaar?
ik heb d'r nog nooit van gehoord
dat belatingssysteem klinkt me vaagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aliexpressis een soort internationale Marktplaats voor nieuwe producten. Die werkt met een bescherm syteem voor betaling (dus geld op tussenrekening).
De verkoper die ik link is zeer goed, aardig en snel met verzenden.
Je betaald met Paypal aan aliexpress, die houdt het geld totdat jij zegt dat het product goed ontvangen is dan betalen ze het pas uit aan de verkoper. Je hebt dus gewoon een extra zekerheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat belatingssysteem klinkt me vaag
ik kan d'r gewoon met paypal betalen enzo?
ik neig toch naar die flytouc als ik het zo zie, alleen jammer dat hij zo waar is (1kg)
Klopt, maar dat loopt regelmatig door elkaar. Hoevaak hebben we hier ook wel geen zaklamp, audio, R/C topics.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef Poepoog het volgende:
Sorry maar hier is toch gewoon een topic voor waarin die dingen besproken worden en waar de newbies op gewezen worden?
Ik wist niet dat er ook aparte zaklamp/audio en R/C topics waren waar de newbs naar toe werden gebonjourd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat loopt regelmatig door elkaar. Hoevaak hebben we hier ook wel geen zaklamp, audio, R/C topics.
Android tablet discussie topic #14 - Waar we uitkijken naar quadcores
Daarnaast ging het 2e deel weer over aliexpressquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook aparte zaklamp/audio en R/C topics waren waar de newbs naar toe werden gebonjourd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
hij zegt géén topics :pquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook aparte zaklamp/audio en R/C topics waren waar de newbs naar toe werden gebonjourd...
Top! ik hoop volgende week ook een review te plaatsen van mijn helikopter (zelfde als Shiz)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Syphixx het volgende:
[..]
hij zegt géén topics :p
OT: slow DX is slow ..o wacht, is standaard
Edit: na het weekend een reviewke over m'n tablet eens neerzetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |