Je hebt hem niet perse nodig hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
Maar mensen blijven dat soort apparaten toch kopen (en daarna klagen), het is wat deze wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, je moet er wel een app voor hebben : Bluetooth easy connect| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef marcel-o het volgende:
k heb mn blauwtand toetsenbordje binnen
beetje vaag ding en is ff wennen met typen.
het pairen/connecten gaat beetje moeilijk maar alstie werkt, werkt ie![]()
er zat een 8cm cd r'etje bij met n manual in Chengels![]()
net als de snelhandleiding op de doosLinkje van het productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, je moet er wel een app voor hebben : Bluetooth easy connect?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef marcel-o het volgende:
k heb mn blauwtand toetsenbordje binnen
beetje vaag ding en is ff wennen met typen.
het pairen/connecten gaat beetje moeilijk maar alstie werkt, werkt ie![]()
er zat een 8cm cd r'etje bij met n manual in Chengels![]()
net als de snelhandleiding op de doosJe had gewoon ook meteen een Desire Z kunnen kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, je moet er wel een app voor hebben : Bluetooth easy connect
Moet trouwens maar eens op zoek naar een nieuw hoesje/casing voor die van mij.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Thanksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
SAiK SA-15 besteld naar aanleiding van de goede review van Downstar![]()
[gadgets] DealExtreme reviewtopic
Oh ja..laser is altijd lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks
Ga je echt plezier van/aan beleven! ik weet t zeker!
perfecte lamp die stevig aan voelt op AA batterijen werkt en een geweldige lichtbundel geeft!
hier nog even een foto van de lichtstraal:
[ afbeelding ]
En voor de liefhebbers; ook nog 1 van mijn 20 mw laser met nieuwe batterijtjes:
[ afbeelding ]
was mijn eerste chinese aankoop z'n 4 jaar geledenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja..laser is altijd lachen
Chinese Webshops topic #149 With good plice fol you my fliend!quote:
ik heb m al meer dan n jaar, toen was de Z er nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je had gewoon ook meteen een Desire Z kunnen kopen...
[ afbeelding ]
Moet trouwens maar eens op zoek naar een nieuw hoesje/casing voor die van mij.
Tot 5 MW; echter zijn groene geloof ik sowieso verboden geloof ik..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Martijn93 het volgende:
Tot hoeveel mW zijn lasers in Nederland eigenlijk legaal?:O
is naar mijn weten een 1 mans bedrijfje; gemiddeld duurde het bij mij 3-5 dagen..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef -K03N- het volgende:
Heb net een mailtje gestuurd naar Buyintaobao , iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze terug reageren ?
Alpha Brainwavz, te vinden op mp4nation, misschien kan je wachten op een aanbieding want er zijn wel vaak aanbiedingen voor de alphasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef Martijn93 het volgende:
Weet iemand nog redelijk goede oordopjes voor een redelijke prijs (in-ear misschien die blijven denk ik beter zitten tijdens het werk)
Ik snap alleen niet waarom jou versie een andere kop heeft, anderen op het web hebben bultjes en jij hebt kuiltjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks
Ga je echt plezier van/aan beleven! ik weet t zeker!
perfecte lamp die stevig aan voelt op AA batterijen werkt en een geweldige lichtbundel geeft!
hier nog even een foto van de lichtstraal:
[ afbeelding ]
En voor de liefhebbers; ook nog 1 van mijn 20 mw laser met nieuwe batterijtjes:
[ afbeelding ]
Nederlanders denken altijd dat de hele wereld op ons zit te wachtenquote:Have bought this flashlight also!
( from user CWTCO on ebay for 2.99$ ( shipping cost 6.99$).
Hope to receive it soon!
Thanks for this great review (good quality) and good to understand!
( i am not a expert in flashlights, and my english is not very well)
Greetings from the Netherlands!
Downstar2 1 maand geleden
Bij mij doet die code nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
dit kwam ik net tegen op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |