Joepie91 zweert erbij, toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Zarmark![]()
Zal niet slechter zijn dan elke andere Chinese handelaar maar ik zal het nooit meer gebruiken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:02 schreef vwdlo het volgende:
Ik zit een beetje heen en weer te mailen met ene Jelly van Zarmark, maar ben toch een beetje achterdochtig. Goede ervaringen met Zarmark hier?
Zarmark:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Zarmark![]()
Zal niet slechter zijn dan elke andere Chinese handelaar maar ik zal het nooit meer gebruiken.
Kan nog wel een weekje of 2 durenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb 21 Juli besteld, (bij Dealextreme) nu staat er nog steeds waiting for supplier..
Ah, het is dus niet zo dat het waarschijnlijk niet komt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan nog wel een weekje of 2 duren
Shiz, had jij ook moeite met het afstellen van je great wall? of zijn dat gewoon mijn geweldige stuurkunstenKrijg het niet voor elkaar om hem bijna stil te laten hangen.
Vooral het opstijgen was de 1e keer een beetje eng, dat ding leek net een bestuurbare auto toen ik een klein beetje gas gaf (gladde vloer).
3/4 weken kan heel normaal zijn bij DX, vooral als je een item uit de new arrivals hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ah, het is dus niet zo dat het waarschijnlijk niet komt?
Case aanmaken, dan krijg je 20 dagen om het op te lossen met de verkoper, heb je het pakketje bij terugkomst nog niet = claim/contact. Zoja dan stop je de case.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef jopiede het volgende:
Ik wacht normaal rustig op m'n pakketjes, maar ik ben nu op vakantie... Ik heb iets gekocht via zarmark, alleen de status blijft al sinds de 17e(!) staan op: Passed China Customs... Weet iemand of dit het laatste stadium is of dat ik een claim moet leggen bij paypal? Ik heb namelijk maar 40 dagen, en nadat ik thuis ben zijn die 40 dagen voorbij.... Ik kan dus niet checken of het er is, aangezien ik het buitenland verblijf...
Past deze ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar zon kabel te koop is?
Het is een kabel voor GPS devices. (o.a. de Garmin Extrex H en de Geko serie.)
Of wie weet hoe zon kabel heet?
Geen flauw ideequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:32 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Past deze ook?
[ afbeelding ]
eTrex/Geko/eMap cable
Ja, echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
Elektronische shit met speciale aansluitingen![]()
Eplug, buttplug.... branden in hel dat soort fabrikanten.
Inderdaad, er moet gewoon iets standaards komen wat alle apparaten hebben, net als al die verschillende opladersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
Elektronische shit met speciale aansluitingen![]()
Eplug, buttplug.... branden in hel dat soort fabrikanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |