Dat wist ik dan weer wel. Een van de twee vreet toch ook je maag aan als je er teveel van neemt, zoiets?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef Spirit82 het volgende:
Bij een overdosis aspirine of paracetamol kun je overigens gewoon hartstikke dood gaan... door leverfalen enzo.
Paracetamol kapt je lever er op een gegeven moment mee geloof ik. Ibuprofen is schadelijk voor je maag en slokdarm ja. Wordt vaak voorgeschreven samen met een maagbeschermer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel. Een van de twee vreet toch ook je maag aan als je er teveel van neemt, zoiets?
Ah, ibuprofen was het ja! Een keer moeten slikken, met m'n rug toen. Mooie roze pillenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Paracetamol kapt je lever er op een gegeven moment mee geloof ik. Ibuprofen is schadelijk voor je maag en slokdarm ja. Wordt vaak voorgeschreven samen met een maagbeschermer.
Shinyyyyyyquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ibuprofen was het ja! Een keer moeten slikken, met m'n rug toen. Mooie roze pillen.
Mijn zusje had 600 mg pillen of zo. Heeft ze laten slingeren en m'n nichtje dacht dat 't snoepjes waren. Gelukkig was ik er wel op tijd bij en heb ik ze af kunnen pakken.quote:
400mg, 600 is poederquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje had 600 mg pillen of zo. Heeft ze laten slingeren en m'n nichtje dacht dat 't snoepjes waren. Gelukkig was ik er wel op tijd bij en heb ik ze af kunnen pakken.
Ik vind 't wel mooie pilletjes, ja.
Er stond 600 mg op het doosje. Misschien dat de inhoud poeder is, dat weet ik niet.quote:
Waar zit jij nu?quote:
Turkije, was 45 graden vandaag. Ben echt blij als ik klaar ben met werken en mijn koele kamer in kan!quote:
Nog niet klaar met werken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Turkije, was 45 graden vandaag. Ben echt blij als ik klaar ben met werken en mijn koele kamer in kan!
Nu wel ja, maar werk vaak tot een uur of twaalf, half een. Begin dan ook wel om 11 uur hoor. Ik zit in marmaris.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet klaar met werken?Het is daar nu 01:00??
Waar zit je in Turkije?
Hier in Montpellier (leuke stad!) was het voor het eerst lekker vandaag. En morgen weer naar huis.
Ok, maar toch, 13 uur werken, pittig. Zeker in die hitte...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar werk vaak tot een uur of twaalf, half een. Begin dan ook wel om 11 uur hoor. Ik zit in marmaris.
Hoi Snuitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een goeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen deze stralende morgen en laatste morgen voor het weekend!
Doods.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoe is het leven hier op de laatste dag van de week?
Goed, straks een week vrij van werkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoe is het leven hier op de laatste dag van de week?
i wishquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl! ook van het garagewerk?
als in echt vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:35 schreef rival het volgende:
i wish
Garage en verhuizenOeeeh verhuizen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij doet het nog! Niet zeuren dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
Soms... soms he!
Alles lijkt tegelijk kapot te gaan
Zolang het maar zo lijkt is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
Soms... soms he!
Alles lijkt tegelijk kapot te gaan
Het is allemaal halfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar zo lijkt is er geen vuiltje aan de lucht
Dat halve werk is helemaal ergquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is allemaal half![]()
iPhone is aan het overlijden
Oven klapte er laatst uit met een hoop stank
Computer valt om de x tijd keihard uit
Vaatwasser lekt opeens :S
En een stekkerblok doorgebrand.
Allemaal van die leuke kleine dingetjes die je waarschijnlijk niet zelf kunt reparerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
allemaal voortekenen dat in 2012 de aarde vergaat, Godts spullen gaan omstebeurt kapotquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Speltip 37, weet wanneer je vrij moet nemenquote:Zomerweer in aantocht
Was het in juli allesbehalve zonnig, begin volgende week wordt er een op en top zomerse start van augustus verwacht. De temperaturen lopen op en de zon komt weer te voorschijn.
In het binnenland kan het maandag lokaal al 25 graden worden. Dinsdag en woensdag wordt het zelfs nog warmer. Daarbij neemt ook de kans op onweer geleidelijk toe, meldt Meteo Consult.
Het zomerweer heeft te maken met een hogedrukgebied. Dat ligt in het weekend nog boven Engeland en Frankrijk, maar trekt begin aankomende week via Nederland naar het oosten. Daarna komt een zuidelijke stroming op gang, waarmee warme lucht uit Frankrijk naar Nederland komt.
In de maand juli werd het soms niet warmer dan 14 graden. Er vielen fikse (lokale) buien en er viel hier en daar ruim 250 millimeter - drie keer de normale hoeveelheid - regen
Ik krijg er een beetje Final Destination associaties bij. Toevallig laatst een vliegtuig laten gaan vanwege een voorgevoel en dat het vliegtuig is neergestort?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
12 vluchten in 4 maanden en allemaal mee gegaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Final Destination associaties bij. Toevallig laatst een vliegtuig laten gaan vanwege een voorgevoel en dat het vliegtuig is neergestort?
Iets anders waar je ternauwernood aan de dood bent ontsnapt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
12 vluchten in 4 maanden en allemaal mee gegaan.
kijk hem eens patsen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
12 vluchten in 4 maanden en allemaal mee gegaan.
Uhmmm van de week bijna mijn auto in de prak gereden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets anders waar je ternauwernood aan de dood bent ontsnapt?
Kijk hem eens haten.quote:
Zou wel wat zijn, aan je einde komen doordat je iPhone explodeert en zo je hoofd eraf blaast.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm van de week bijna mijn auto in de prak gereden.
Maar goed behoede mij daarvan. Ik was het zeker niet.
Zonde van de iPhonequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn, aan je einde komen doordat je iPhone explodeert en zo je hoofd eraf blaast.
/tweakers: faq, rtfm, slotje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
PC problemen.... voeding?
Mijn topic.![]()
Het liefste zou ik dus nu naar de winkel rennen om alles nieuw te kopen.
Maar toch maar niet doen
Hopelijk geen elco'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:05 schreef Techno het volgende:
[..]
/tweakers: faq, rtfm, slotje.
Voeding of elco's inderdaad, maar die suggestie heb je al gehad zie ik.
Opbokkuh!quote:
Huh whut?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opbokkuh!![]()
Zal gvd nog eens een hele lap tekst naar je tikken.
Je stelt een vraag, krijgt antwoord maar nee K is nergens meer te vinden
Teach her!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
Opbokkuh!![]()
Zal gvd nog eens een hele lap tekst naar je tikken.
Je stelt een vraag, krijgt antwoord maar nee K is nergens meer te vinden
Ik ben me van geen kwaad bewust en weet niet eens waar het over gaat.quote:
Laat ik nu net 2 weken vakantie te hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Speltip 37, weet wanneer je vrij moet nemen
Ik ook niet, ik wil alleen wat olie op het vuur gooien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben me van geen kwaad bewust en weet niet eens waar het over gaat.
Dus een week geleden loopt Job nog te verkondigen dat Geert daarmee verkeerd bezig is en een week later wil hij hetzelfde doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
'PvdA wil af van multiculti theedrinken'
De PvdA gooit het roer om. De partij van Job Cohen wil af van het softe 'multiculti theedrinken' en gaat zich inzetten op het keihard aanpakken van ontspoorde allochtonen, schrijft De Telegraaf vrijdag op basis van een uitgelekt e-mail waar de krant de hand op heeft weten te leggen.
Mkay...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil alleen wat olie op het vuur gooien.
Zo ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
Dus een week geleden loopt Job nog te verkondigen dat Geert daarmee verkeerd bezig is en een week later wil hij hetzelfde doen?
Ik een weekje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik nu net 2 weken vakantie te hebben.
Draaikonten...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus een week geleden loopt Job nog te verkondigen dat Geert daarmee verkeerd bezig is en een week later wil hij hetzelfde doen?
Ja, dat ik het even goed begrijp.quote:
Oeh lekker! Ja, volgende week donderdag vertrekken we voor 4 daagjes naar Berlijn.quote:
Echt he. En hij zou het nog wel helemaal gaan maken als partijleider.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:25 schreef HeatWave het volgende:
PVDA. Cohen
echt de personificatie van de droeftoeter
.
Toen maakte je kennis met de grootstedelijke problematiek van uitzuigers, kanslozen en uitbuiters?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:25 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat ik het even goed begrijp.
De fout om PVDA te stemmen ligt gelukkig 9 jaar achter me. Maak ik niet nog een keer.
Vooral als premier. Maar ja, dat is net iets anders dan oppositie voeren en dat kan hij helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
Echt he. En hij zou het nog wel helemaal gaan maken als partijleider.
De ME in m'n straatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
'PvdA wil af van multiculti theedrinken'
De PvdA gooit het roer om. De partij van Job Cohen wil af van het softe 'multiculti theedrinken' en gaat zich inzetten op het keihard aanpakken van ontspoorde allochtonen, schrijft De Telegraaf vrijdag op basis van een uitgelekt e-mail waar de krant de hand op heeft weten te leggen.
Mkay...
ach soquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ja, volgende week donderdag vertrekken we voor 4 daagjes naar Berlijn.
Nee, toen werd ik wijzer en ging ik mijn eigen politieke voorkeur bepalen ipv me baseren op meningen van mijn ouders. (denk dat iedereen dat wel doet die 18 is en voor het eerst mag stemmen).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen maakte je kennis met de grootstedelijke problematiek van uitzuigers, kanslozen en uitbuiters?
True, klein inschattingsfoutje was dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral als premier. Maar ja, dat is net iets anders dan oppositie voeren en dat kan hij helemaal niet.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen maakte je kennis met de grootstedelijke problematiek van uitzuigers, kanslozen en uitbuiters?
Bierfeeestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ja, volgende week donderdag vertrekken we voor 4 daagjes naar Berlijn.
Ik woon er half, ben nu weer in Ede om NOG meer zooi op te halen. Wordt nog twee keer heen en weer vrees ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Woon je er nou al? Hoe gaat het met je berberse buurgenootjes?
Oh, is dat hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Pragmatisme! Alleen niet wanneer het echt nodig is.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind iets jammer! Ik vind het heel jammer misschien zelfs.
Voor het eerst werk ik bij een bedrijf met vrij veel allochtonen in dienst. Ik had/heb niks tegen ze maar ik heb ook niks met ze. En dan heb ik het in dit geval over de niet westerse allochtoon.
De groep die zijn mond vol heeft van discriminatie, gelijke rechten, integratie en iedereen in zijn waarde laten.
Ik ben daar om mijn werk te doen en ga daar open op in. Ik heb niks met de allochtone groep in zijn algemeenheid maar wilde dat wel open en eerlijk benaderen.
Dan vind ik het heel jammer dat een aantal (toegegeven een tweetal is echt voorbeeldig en perfect) het binnen 3 weken voor elkaar krijgt om bijna elk vooroordeel te bevestigen. Het gaat bij hun (ook of met name onderling) over, dat zal wel iets turks zijn, dat is typisch marrokaans, jij niet werken want je bent turk.... etc etc
Er gaat bijna geen zin voorbij waarin niet iemands afkomst besproken wordt. Tel daarbij op dat ze bijna elke lunch praten over donor of shoarma. Dat doen ze maar 1 keer per maand effectief maar het moet er altij even over gaan.
En met de aankomende ramadan denk ik dat ik in 3 weken tijd al 20 keer heb gehoord dat ik ook wel mee ga doen. Ja godtje die gaat ook wel met ons mee doen.
Waarom?!?! Wat schiet jij er mee op als ik ramadan doen? Dat doe je toch voor jezelf stomme tering allochtoon? En daarbij val ik nog liever dood neer voor ik door het leven ga als een moslim.![]()
Klopt! En er is ook nog een festival als we daar zijn, dus daar gaan we denk ik ook wel ff kijken.quote:
Ben je al weggepest? Wanneer kunnen we een picknick houden voor jou?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon er half, ben nu weer in Ede om NOG meer zooi op te halen. Wordt nog twee keer heen en weer vrees ik
Waarom zouden ze mij wegpestenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je al weggepest? Wanneer kunnen we een picknick houden voor jou?
Ja, die heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
/leraren grap!
Dat si het hele probleem!
Sorry Godt, ik heb het helemaal niet gezien.quote:
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt! En er is ook nog een festival als we daar zijn, dus daar gaan we denk ik ook wel ff kijken.
Ja, ik lust niet eens bier, maar zoiets is toch hilarisch om mee te maken lijkt me.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Het lijkt me echt gaaf zoiets te zien. Ik ken de Oktoberfesten, maar volgens mij is dat toch anders.
Wanneer gaan jullie?.
Ja ze zijn echt heel erg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry Godt, ik heb het helemaal niet gezien.
Maar ik snap je verhaal volledig, ik heb zelf ook wel eens tussen zo'n gezelschap gezeten en mijn ervaring is dat nietwesterse allochtonen net zo racistisch, zo niet meer, zijn dan ons. Wij hebben de naam, maar zelf oordelen ze juist op afkomst.
Is me ooit letterlijk gezegd "Jij bent een Nederlander, dus jij zal wel een racist zijn".
Ik: Eh, omdat jij een marokkaan bent ben je toch ook niet gelijk een tasjesdief?:
Precies, ben jij toen ook niet gestopt met PvdA stemmen?quote:
Zegt me niksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gegeten bij een slechte italiaan in een geel pand
"onze" surinamer doet dat ook, de hele tijd "ach ja, surinamers doet dit anders he? "of, dit is geen weer voor een neger" etc etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt heel erg.
Het gaat de hele dag over afkomst, politiek, etc
Ga voor de lol es naar Azië. Als er ergens wel onderscheid wordt gemaakt op afkomst is het daar wel. Filipijnen en Maleisiërs zijn in de ogen van de Chinezen in Singapore echt voetvolk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
Sorry Godt, ik heb het helemaal niet gezien.
Maar ik snap je verhaal volledig, ik heb zelf ook wel eens tussen zo'n gezelschap gezeten en mijn ervaring is dat nietwesterse allochtonen net zo racistisch, zo niet meer, zijn dan ons. Wij hebben de naam, maar zelf oordelen ze juist op afkomst.
Is me ooit letterlijk gezegd "Jij bent een Nederlander, dus jij zal wel een racist zijn".
Ik: Eh, omdat jij een marokkaan bent ben je toch ook niet gelijk een tasjesdief?:
Nee, ik ga er ook weer mee beginnen. Vieze stink marokannen die te lui zijn om te werken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"onze" surinamer doet dat ook, de hele tijd "ach ja, surinamers doet dit anders he? "of, dit is geen weer voor een neger" etc etc.
Ik zie ook niet in wat er mis is met onderscheid maken.
Zelfs te lui om iets aan hun persoonlijke hygiëne te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
Nee, ik ga er ook weer mee beginnen. Vieze stink marokannen die te lui zijn om te werken!
Oh, lekker hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik lust niet eens bier, maar zoiets is toch hilarisch om mee te maken lijkt me.
Volgende week donderdagmorgen, maandagavond terug.
Het was ook een treurig zooitjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist niet eens dat daar een Italiaan zatGa hier bijna nooit uit eten.
Ja, terwijl dat er eigenlijk juist helemaal niet toe doet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt heel erg.
Het gaat de hele dag over afkomst, politiek, etc
http://www.edecentrum.nl/index.php?id=277quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
Ik probeerde al te zoeken maar de google auto is niet op dat plein geweest
Onbegrijpelijk dat ze iets als een pizza weten te verneukenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit met een Fokmeet hier in Utrecht bij een pizzeria zo'n gore pizza gehad.
Weet alleen neit meer welke dat was en nu durf ik er eigenlijk geen een te bezoeken hier.
De meeste van die toko's zijn dan ook Turken of zo, die kant en klaar meuk van de groothandel in de oven gooien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit met een Fokmeet hier in Utrecht bij een pizzeria zo'n gore pizza gehad.
Weet alleen neit meer welke dat was en nu durf ik er eigenlijk geen een te bezoeken hier.
Ik heb gezochtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.edecentrum.nl/index.php?id=277
Staan er 3 vermeld...
Kan iemand dat aanpassen?quote:Om teleurstelling te voorkomen raden wij U aan te reserveren
quote:Om teleurstelling te voorkomen raden wij U aan niet te reserveren
Ja, serieus, er zat soepgroente op ofzo. COME ON!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze iets als een pizza weten te verneuken.
ok, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, serieus, er zat soepgroente op ofzo. COME ON!
Gelukkig had ik toen al genoeg gedronken om niet megaveel honger te hebben.
Romeins eten met een Hollands knipoog. Oké...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gezocht
Villa Brutus
[..]
Kan iemand dat aanpassen?
[..]
Die hollandse knipoog zal wel de scheldende barvouw, de trage bediening en de pasta die zwemt in de saus zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Romeins eten met een Hollands knipoog. Oké...
In Deventer ging ik altijd naar zo'n Italiaanse traiteur-achtige zaak. Echt voor je neus gemaakte verse pizza die echt italiaans en superlekker was. Voor 5 euro.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, die kende ik nog niet.
Er zitten bij het Leidseplein een stuk of 3 van die 5 euro per pizza tentjes en zelfs die zijn prima te eten....
Pizza di zuppa verdure. Of pizza vegetariano.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ja, serieus, er zat soepgroente op ofzo. COME ON!
Gelukkig had ik toen al genoeg gedronken om niet megaveel honger te hebben.
Idd. het kan dus prima, ik kom al sinds mijn studententijd bij 1 van die tentjes, altijd vol, altijd prima.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Deventer ging ik altijd naar zo'n Italiaanse traiteur-achtige zaak. Echt voor je neus gemaakte verse pizza die echt italiaans en superlekker was. Voor 5 euro.
Ik neem altijd pizza Capriciosa en daar leek dit niet eens op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Pizza di zuppa verdure. Of pizza vegetariano.
Dat was de mooiste dag van mijn leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ben jij toen ook niet gestopt met PvdA stemmen?
telefoon? Thuisbezorgd.nl, alles goed bestellen zonder miscommunicatie "u willen extra ansjovis???", meteen betalen etc.. veel handiger..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
*pakt telefoon*
*toetst in 0299606444*
*wacht op deurbel*
Thuisbezorgd app. Gewoon met je iPhone.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
telefoon? Thuisbezorgd.nl, alles goed bestellen zonder miscommunicatie "u willen extra ansjovis???", meteen betalen etc.. veel handiger..
Die app is er ook voor Android.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
telefoon? Thuisbezorgd.nl, alles goed bestellen zonder miscommunicatie "u willen extra ansjovis???", meteen betalen etc.. veel handiger..
Via de telefoon is sneller en makkelijker... en via de website/app gaan sommige dingen nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Thuisbezorgd app. Gewoon met je iPhone.
Kan ook iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Thuisbezorgd app. Gewoon met je iPhone.
Veel handiger voor wanneer het stortregent, je geen zin hebt om naar buiten te gaan en geen cash in huis hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pinnen aan de deurquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel handiger voor wanneer het stortregent, je geen zin hebt om naar buiten te gaan en geen cash in huis hebt.
iDeal
.
Onzin manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Monique is ook niet echt een engelse naam
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:20 schreef AirwiN het volgende:
Een vrouw hebben die altijd heerlijk voor je kookt.
Ik mis nog 1.4 kinderen, een labrador, een stationwagen en een rijtjeshuis.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:31 schreef Q. het volgende:
Traditionele normen en waarden
![]()
Het Gezin als Hoeksteen van den samenleving
2,3 en een golden retriever, huisje Almere, Opel Astra Station was het toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nog 1.4 kinderen, een labrador, een stationwagen en een rijtjeshuis.
Ach, details. Maar dit impliceert natuurlijk wel dat je braaf op het CDA stemt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Ah, een kenner.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
2,3 en een golden retriever, huisje Almere, Opel Astra Station was het toch?.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
Ach, details. Maar dit impliceert natuurlijk wel dat je braaf op het CDA stemt.
Dat verbaast mij niks. De mensen die er het meest tegen ageren, die willen het liefst.quote:
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niks. De mensen die er het meest tegen ageren, die willen het liefst.
That's me, ik prik zo door dat stoere gedrag heen.quote:
You can do it, ik heb alle vertrouwen in je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je iets mee moeten doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
That's me, ik prik zo door dat stoere gedrag heen.
Waarom denk je dat ik al meer dan zes jaar in Singles zit?quote:
Een stil verlangen om van je wijf af te gaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al meer dan zes jaar in Singles zit?
Jij doorziet ook alles.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Een stil verlangen om van je wijf af te gaan?.
Wij zouden een geweldig team zijnquote:
maar hij is toch juist the reacher?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een stil verlangen om van je wijf af te gaan?.
quote:
Dan zou ik die thuisbezorgd app maar alvast installeren.quote:
Hebbuhquote:
Welke toestellen heb je op het oog?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
GDV ik weet gewoon niet welke telefoon ik moet nemen
Als er maar android op draaitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
iPhone. Simpel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
Symbian.quote:
Ik wil het liefst iets met android en een toestenbord.. Die combi is kut, want dan kom je al snel bij de HTC chacha uit en zo'n scherm vind ik weer te klein.quote:
Op mijn lulijzer draaide ooit Windows Mobile 6.5. Nog nooit zo'n ellende meegemaakt. De Blackberry van m'n zusje vind ik een raar onlogisch rotding dat maar niet doet wat ik wil, en een Iphone werkt opzich misschien goed maar is véél te duur voor wat je er voor krijgt. Kom ik op Android uitquote:
Ik vind Android maar marginaal beter dan WM 6.5quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op mijn lulijzer draaide ooit Windows Mobile 6.5. Nog nooit zo'n ellende meegemaakt. De Blackberry van m'n zusje vind ik een raar onlogisch rotding dat maar niet doet wat ik wil, en een Iphone werkt opzich misschien goed maar is véél te duur voor wat je er voor krijgt. Kom ik op Android uit
Kijk eventueel op smartphoneshop.nl. Daar kun je telefoons selecteren/uitsluiten op dergelijke features. Krijg je i.i.g. een beeld van het totaalaanbod.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil het liefst iets met android en een toestenbord.. Die combi is kut, want dan kom je al snel bij de HTC chacha uit en zo'n scherm vind ik weer te klein.
Heb nu htc desire Z, maar zo'n toetsenbord vind ik weer te groot
(voor m'n werk nu) .. maar is voor prive te dik en te log.
Dus het wordt nooit wat ik precies wil.
Iphone is heel duur, samsung batterij is te snel leeg. Dus denk dat het toch weer een htc wordt.
Op mijn HD2 draait Android anders als een zonnetje, nergens last mee. Sterker nog, met winmo6.5 had ik zowat om de dag een vastloper, deed de wekker niet wat ie zou moeten doen en werd het ding na verloop van tijd zó traag dat ik 'm om de maand of 3 opnieuw moest installeren. Ooit eens een android rom erop gekiept, en sindsdien nooit meer aan geweestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Android maar marginaal beter dan WM 6.5.
het blijft een onsamenhangend instabiel amateuristisch overkomend soepzooitje.
Kwaliteit kost geld.
Dus toen was ie helemaal stuk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ooit eens een android rom erop gekiept, en sindsdien nooit meer aan geweest
Nooit meer opnieuw geïnstalleerdquote:
Ja, logisch als ie niet meer aangaat.quote:
quote:
Toen de telefoons nog van ijzer waren en zo?quote:
Toen ze alleen voor de rijken waren omdat je er personeel voor nodig had om hem op te tillenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen de telefoons nog van ijzer waren en zo?.
Nee, toen was die term nog hip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me er niks bij voorstellenquote:
De eerste mobieltjes werden niet voor niets gekscherend koelkasten genoemd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me er niks bij voorstellen. Maar goed, toen waren die dingen ook zo reusachtig...
Dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De eerste mobieltjes werden niet voor niets gekscherend koelkasten genoemd.
Retroquote:
Hout!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeger, toen de A2 nog zandweg wasquote:
Kan dat uberhaupt met een telefoon?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:29 schreef Q. het volgende:
Alsof iemand tegenwoordig nog belt met een telefoon..
Ah, 2009 heb je het over.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was
Toen kisten bier nog van hout waren, en je nog door moest zuipen om de kachel aan de gang te houdenquote:
Die liet ik dus maar even achterwegequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
'Toen Jezus nog gewoon Herman heette'
/slechte grap
Als je alle slechte grappen achterwege liet, zou je hier niet zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Die liet ik dus maar even achterwege
Dude, je kan het ook té ver uitkauwenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen kisten bier nog van hout waren, en je nog door moest zuipen om de kachel aan de gang te houdenEn boten nog van hout en mannen nog van staal
Toen je kogels nog zelf moest gooien
Toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon parkeren
Ander vrijdagmiddag onderwerp dan maar?quote:
Zo jong ben jij nou ook weer niet sammiequote:
Ik ken bijna geen cabaretiers johquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo jong ben jij nou ook weer niet sammie.
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je alle slechte grappen achterwege liet, zou je hier niet zijn
Deze kan je met een gerust hart overslaanquote:
Ik moest eerst googlen om erachter te komen dat ie cabaretier isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze kan je met een gerust hart overslaan.
bier of tieten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ander vrijdagmiddag onderwerp dan maar?
Dat vind ik van die schijtglazenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik drink graag uit een fluitje, nee dus.
Of een vaasje, of een normaal bierglas, een fluitje is zo fucking dun ook, en kleinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Jij drinkt liever uit een pul, we weten het.
goed slaan elke keer als ie het doet.... dan leert ie het zo af...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Weet IEMAND hier hoe je voorkomt dat je kat naar het balkon van de buren gaat, zonder dat het schrikdraad involved? Ik word gek van het politie-agentje spelen hier.
dan kan ik meer glazen drinken voor ik niet meer mag rijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of een vaasje, of een normaal bierglas, een fluitje is zo fucking dun ook, en klein.
Ik zou het even in F&F vragen, en das gewoon advies, geen sneerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Weet IEMAND hier hoe je voorkomt dat je kat naar het balkon van de buren gaat, zonder dat het schrikdraad involved? Ik word gek van het politie-agentje spelen hier.
Gaas?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Slaan vind ik zielig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
goed slaan elke keer als ie het doet.... dan leert ie het zo af...
Geen kat nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Ja, ik heb geen zin om daar dan een heel topic over te openen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het even in F&F vragen, en das gewoon advies, geen sneer.
Ja, dat doen we normaal gesproken ook, maar als ik de was aan heb kan het niet,want die slang moet het balkon op omdat de afvoer niet goed is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen kat nemen
Of binnen houden natuurlijk, maar ik begrijp dat dat dan weer niet de bedoeling is
Gewoon je post copy/pasten, maar er is ook vast een kattentopicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om daar dan een heel topic over te openen.
Afvoer fixen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat doen we normaal gesproken ook, maar als ik de was aan heb kan het niet,want die slang moet het balkon op omdat de afvoer niet goed is.
Er is een heel kattenforum!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon je post copy/pasten, maar er is ook vast een kattentopic.
Ja, ik heb de ruimte waar ze eerst doorheen kroop nu geblokkeerd. Nu heeft ze ontdekt dat het ook via de railing kan.quote:
Tante van mijn man heeft het balkon vol kippengaas gemaakt zodat de kat niet over kan springen naar een andere balkon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ruimte waar ze eerst doorheen kroop nu geblokkeerd. Nu heeft ze ontdekt dat het ook via de railing kan.
bij zijn nekvel grijpen doet hem weinig....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slaan vind ik zielig.Maar ik heb 'm net wel bij zijn nekvel gegrepen en vermanend toegesproken.
Dat dus dan inderdaadquote:
Irritant inderdaad. Daardoor kon ik laatst mijn kat bijna van de stoeptegels af schrapenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Believe me, I've triedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef rival het volgende:
goed slaan elke keer als ie het doet.... dan leert ie het zo af...
Ik heb een topic aangemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon je post copy/pasten, maar er is ook vast een kattentopic.
Bij het nekvel grijpen is voor een kat heel intimiderend, dus an sich zou dat kunnen werken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
bij zijn nekvel grijpen doet hem weinig....
Geef je je kind straks ook geen tik op de vingers als ie aan de oven komt? wacht je dan ook tot het te laat is?
Ze komen verder niet buiten, maar vooral deze vind het ook af en toe echt leuk om op het balkon te liggen, dat wil ik haar ook niet persé ontnemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Daardoor kon ik laatst mijn kat bijna van de stoeptegels af schrapen![]()
Ja, ik ben bang dat ze daarvan schrikt als ik dat doe als ze op een railing zit. Dus ik grijp haar bij het nekvel, daar volgens mij hun moeder dat ook doet als iets niet mag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij het nekvel grijpen is voor een kat heel intimiderend, dus an sich zou dat kunnen werken.
Hoe is ze met water, Kluts? Plantenspuit, anders..
Ja, dat laatste klopt wel. Ik grijp de rotkatten in het asiel ook altijd bij 't nekvel, al is dat niet altijd de beste oplossing.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat ze daarvan schrikt als ik dat doe als ze op een railing zit. Dus ik grijp haar bij het nekvel, daar volgens mij hun moeder dat ook doet als iets niet mag.
Die van mij ook niet en dat wil ik ook niet, maar ik wil wel dat ik er niet iedere keer bij moet zijn als hij op het balkon zit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Ze komen verder niet buiten, maar vooral deze vind het ook af en toe echt leuk om op het balkon te liggen, dat wil ik haar ook niet persé ontnemen.
dat is de natuurlijke manier om een kat te vervoeren, hoezo zou dat intimiderend zijn? dat kent ie nog uit et nest...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij het nekvel grijpen is voor een kat heel intimiderend, dus an sich zou dat kunnen werken.
Dat is het echt wel. Als katten onderling vechten gaan ze ook richting nekvel om de ander op de grond te dwingenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat is de natuurlijke manier om een kat te vervoeren, hoezo zou dat intimiderend zijn? dat kent ie nog uit et nest...
Ja, ik ondersteun haar verder dan ook nog wel hoor, want ze is veel te zwaar om alleen daaraan vast te houden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste klopt wel. Ik grijp de rotkatten in het asiel ook altijd bij 't nekvel, al is dat niet altijd de beste oplossing.
Als ze op de railing zit is dat inderdaad niet het beste idee, ze zal er maar afvallen.
Sommige katten zijn echt kunstenaars wat dat betreft... Ik heb ook wel eens ademloos staan kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ondersteun haar verder dan ook nog wel hoor, want ze is veel te zwaar om alleen daaraan vast te houden.Laatst zat ze zelfs een keer op het kozijn aan de buitenkant van het raam, 2 hoog. Doodeng! Toen ik haar riep moonwalkte ze achteruit weer naar binnen alsof er niets aan de hand was.
Als je deze ziet denk je iig niet dat ze zo'n acrobaat is, log en lomp beest.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige katten zijn echt kunstenaars wat dat betreft... Ik heb ook wel eens ademloos staan kijken.
Ja, terwijl die kleine er wel zo uitziet, maar totaal niet acrobatisch doet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je deze ziet denk je iig niet dat ze zo'n acrobaat is, log en lomp beest.
Ze kan zelfs achter de gaskachel komen (een ruimte van 10 cm breed ofzo), en als ze het zat is springt ze omhoog en trekt ze zich aan haar voorpoten omhoog de kachel op.
Ach, mocht ze toch weer naar de buren gaan, hebben we vast nog wel een bifi-worstje om mee te zwaaien zodat ze terug komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
Nou, dat topic openen was heel helpfull ja.
Ik loop ook iedere keer naar het balkon met het doosje kattensnoepjes rammelend in de hand.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, mocht ze toch weer naar de buren gaan, hebben we vast nog wel een bifi-worstje om mee te zwaaien zodat ze terug komt.
Idd zeg, na 10 min nog geen reactiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
Nou, dat topic openen was heel helpfull ja.
Jawel. Ik ben gewoon een zeikerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd zeg, na 10 min nog geen reactie.
Dat werkt bij mijn kat al niet meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Ik loop ook iedere keer naar het balkon met het doosje kattensnoepjes rammelend in de hand.
Die kleine van ons ook idd, die durft dat soort dingen niet eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat werkt bij mijn kat al niet meer.De kleine is te bang ik hoef maar 1 keer te stampen en ze rent alweer terug.
Je zou er ook eventueel een plantenbak kunnen hangen met een plant/bloem erin die katten niet lekker vinden en dan eventueel koffiemeuk er nog extra bij gooien. Misschien dat ze dat deel van 't balkon dan mijdt.quote:
Ja, precies dat heb ik ook zitten denken ja. Ik weet alleen niet waar die katten niet van houden, want ze vreten hier zelfs de bloemen in huis op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou er ook eventueel een plantenbak kunnen hangen met een plant/bloem erin die katten niet lekker vinden en dan eventueel koffiemeuk er nog extra bij gooien. Misschien dat ze dat deel van 't balkon dan mijdt.
België! Mijn overgrootopa heeft daar gewoond.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:44 schreef rival het volgende:
Ik ga morgen ritje maken naar Axel
ik zie net waar Axel ligt
Er zijn geuren waar katten niet van houden, volgens mij o.a. limoen. Maar dat zou je dan even moeten googlen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, precies dat heb ik ook zitten denken ja. Ik weet alleen niet waar die katten niet van houden, want ze vreten hier zelfs de bloemen in huis op.
Dan hebben wij het gestolen want volgens mij is het Zeelandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
België! Mijn overgrootopa heeft daar gewoond.
We hebben het nu wel over katten die o.a. Cassave Kroepoek, en kokos-biscuitjes lusten he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn geuren waar katten niet van houden, volgens mij o.a. limoen. Maar dat zou je dan even moeten googlen.
En cola.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben het nu wel over katten die o.a. Cassave Kroepoek, en kokos-biscuitjes lusten he.
Dan zal het wel anders geheten hebben, maar ik dacht echt dat het Axel was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan hebben wij het gestolen want volgens mij is het Zeeland
Je zal altijd zien dat jullie net de uitzondering hebben die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben het nu wel over katten die o.a. Cassave Kroepoek, en kokos-biscuitjes lusten he.
Mijn kat eet vissenvoer!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
yeps, zijn voornamelijk negersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
Bestaan dit soort mensen echt?
Wiet smoken in de Tram?
Ik heb vroegah wel eens een joint gerookt in de trein, maar dat was dan in een nachttrein na een feestje toen je ook nog mocht roken in de trein.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
Bestaan dit soort mensen echt?
Wiet smoken in de Tram?
wij staken ze op in de trein van 08:20. in de spits de drukste trein van Purmerend richting zaandam/amsterdam e.dquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroegah wel eens een joint gerookt in de trein, maar dat was dan in een nachttrein na een feestje toen je ook nog mocht roken in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |