Dacht ik alquote:
Oh, toch een editquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dacht ik al
Daarom die stiekeme edit met een subje
Toch nog goeie ogenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, toch een editIk dacht al: 'Dat stond er net toch nog niet?'
Al die kleine letters ook op internet tegenwoordig.quote:
Ja ren maar weer als het te persoonlijk wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Diovarus het volgende:
* Diovarus is weer pleite... morgen weer vroeg op 3uur
Zal nog even antwoorden..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dat was ik "vroeger". [ afbeelding ]
Vertel eens, ben jij al "verder"? Woon je samen, getrouwd, kids? Kan veel gebeuren in een jaartje of zo.
Je weet dat ik zo nie benquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ren maar weer als het te persoonlijk wordt.![]()
Slaap lekker.
Nou, van die kids met die prachtige ogen? Och, wie zou die nu niet willen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Diovarus het volgende:
Zal nog even antwoorden..
Nope, alleen in een huis hier.
Geen vrouw en op het ongenblik ook geen vriendin
kids ik mag hopen van niet
Hopelijk niet met je aanstaande echtgenote binnen gehoorafstand.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al gezegd dat Tessa een schatje is?
Waarom zou zij concurrentie van een hond hoeven verwachten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk niet met je aanstaande echtgenote binnen gehoorafstand.
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid onvoldoende van jouw voorkeuren te weten om daar antwoord op te kunnen geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zou zij concurrentie van een hond hoeven verwachten?
Prijs dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid onvoldoende van jouw voorkeuren te weten om daar antwoord op te kunnen geven.
Anna zou hetzelfde hebben gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
Hopelijk niet met je aanstaande echtgenote binnen gehoorafstand.
Heb je haar geknuffeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al gezegd dat Tessa een schatje is?
Ze laat een goede indruk achter. Anna begon al: je laat hem zelf uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kroop hem bijna in de broek.'T is zo'n dame.
Daar hebben meer vrouwen last vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kroop hem bijna in de broek.'T is zo'n dame.
Amerikanen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)adeleine-mccann.html
Joh!
"Een Amerikaanse man probeerde het kind zelfs van het koppel af te pakken."
Vreselijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Joh!
Wat stom dat je dan meteen alle variabelen die missen krijgt te zienquote:A technical error occurred.
Produkt nummer1 is verplicht.
Omschrijving Produkt 1 is verplicht.
Aantal Produkt 1 is verplicht.
Prijs Produkt 1 is verplicht.
Betaaltype is verplicht.
Geldig tot is verplicht.
Muffins of plaatselijk bekend gebak?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, wat is leuk om te trakteren op het werk? Heb geen zin om een hele taart mee te nemen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Joh!
Ziet er in ieder geval leuk uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:59 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel gaaf.
http://www.party-kids.nl/(...)rie=1&intNummer=2249
Ja, echt. Enerzijds verbaast dit gedrag me niet, maar het is toch te triest voor woorden. Wordt er als kind aan je getrokken door een wildvreemde omdat die wel weet wie je echte ouders zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan onschuldige mensen lynchen omdat hun kind iets weg heeft van Maddie ;')
Dan loop je er naar toe! Opgelost.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:29 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wil een nieuwe fiets kopen, maar heb niet zoveel zin om naar de fietsenwinkel te fietsen.
Bril-fucking-jant!quote:
Als ik jou toch niet had!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan loop je er naar toe! Opgelost.
Wat is er mis met de huidige fiets?
Q-oplossingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had!![]()
Niet zo zeer mis, ik wil alleen graag een fiets met versnellingen omdat zowel mijn knieën als ik behoorlijk chagrijnig worden van tegenwind. Nu zal het sowieso geen pretje worden (tenzij elektrisch), maar schakelen ftw. Dus ik ga het fiets-privé-project uitbuiten.
Ik had het erover met collega en hij zei "bah, appel met chocolade" dus nu kan ik er niet meer meer aankomen zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval leuk uit.
Gefeliciteerd nog!
Krijgt hij deze: http://www.party-kids.nl/(...)rie=1&intNummer=3244quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had het erover met collega en hij zei "bah, appel met chocolade" dus nu kan ik er niet meer meer aankomen zetten.
Heeft jouw barrel zowaar versnellingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Q-oplossingen.
Versnellingen zijn tof, ben echt verliefd op mn huidige fiets, al is het best een oud barrel inmiddels.
21. Pas allemaal nieuwe versnellingsding op laten zetten, die was op, was bij elkaar bijna net zo duur als de fiets maar hij fietst zo fijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heeft jouw barrel zowaar versnellingen?
Een goede fiets is goud waard, zeker als je geen auto hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga toch maar fietsen, schiet niet op zo. Straks wil ik natuurlijk overal naartoe fietsen (vast).
Mijn budget vindt een Koga Miyata wat overdreven, ik niet. We zullen zien wie er wint.
Derailleur? Wat stom, ik dacht op één of andere manier dat jij alleen oude, versleten fietsen hadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
21. Pas allemaal nieuwe versnellingsding op laten zetten, die was op, was bij elkaar bijna net zo duur als de fiets maar hij fietst zo fijn.
Daar heb je wel gelijk in, ik gebruik hem ook heel veel. 1-0 voor mij! Eat that, budget.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een goede fiets is goud waard, zeker als je geen auto hebt.
Deze beschouw ik als 'nieuwe' fiets al heb ik hem al 5 jaar en was hij toen ook al 2e/3e hands.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:43 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Derailleur? Wat stom, ik dacht op één of andere manier dat jij alleen oude, versleten fietsen had.
Jij!quote:Ik zal eens een goed gesprek gaan voeren met verkoopmeneren die me vast iets fantastisch willen aansmeren.
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik gebruik hem ook heel veel. 1-0 voor mij! Eat that, budget.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga toch maar fietsen, schiet niet op zo. Straks wil ik natuurlijk overal naartoe fietsen (vast).
Mijn budget vindt een Koga Miyata wat overdreven, ik niet. We zullen zien wie er wint.
Hey Joe, wat had jij nou ook alweer voor stereo set gekocht?quote:
Omgquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Krijgt hij deze: http://www.party-kids.nl/(...)rie=1&intNummer=3244
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg.
http://www.amysgourmetapples.com/gourmet-apples
te laat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel, doe weg voordat CL doordraait!!
O god, dat moet mighty machtig zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg.
Grappen over sararaats mogen achterwege blijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
Zit daar echt nog ergens een appel in verstopt?
Oeh, de oorzaak van misselijkheid op z'n bestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
Zit daar echt nog ergens een appel in verstopt?
Sinaasappelrasp is erg lekker met pure chocolade. Weet alleen niet hoe dat in combinatie met appel smaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe vijf van elk. Witte chocolade met amandelschaafsel. Melkchocolade met iets en pure chocolade met iets. Ideeeen? Want ik moet toch nog een keer gaan.
Hoe tof zijn fietsen dat ze ook gewoon zo lang meegaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef Q. het volgende:
Deze beschouw ik als 'nieuwe' fiets al heb ik hem al 5 jaar en was hij toen ook al 2e/3e hands.
quote:Jij!
Budget.
Pinda's lijkt me ook lekker. Makkelijker aan te komen dan gepofte rijst denk ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Ik zag op die site pinda's of gepofte rijst. Maar misschien is overal amandel overheen ook wel ok.
Goh ja, hoe simpel kan het zijn. Dat is ook niet zo duur. En op zich wel handig als er mensen zijn met pinda of notenallergie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
Dan neem ik gewoon van die rijst/cornflakedingen? Hm, hm.
[ afbeelding ]
Toffe prijs, zijn echt leuke modellen bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plutosport heeft n heleboel voor 29.95 per paar
Hm, die hadden ze dus niet. Dus maar pinda's en walnoten meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Goh ja, hoe simpel kan het zijn. Dat is ook niet zo duur. En op zich wel handig als er mensen zijn met pinda of notenallergie.
En 2e hands was ie maar 250 euro. Heb er al duizenden kilometers op gefietst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe tof zijn fietsen dat ze ook gewoon zo lang meegaan.
Link!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
. Ik heb mijn fiets gevonden
. Maar niet gekocht
.
Dat is toch ook prima, wordt sowieso een leuke traktatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, die hadden ze dus niet. Dus maar pinda's en walnoten meegenomen.
Wat voor fiets is dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
En 2e hands was ie maar 250 euro. Heb er al duizenden kilometers op gefietst.Topspul!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zakt al wel meteen een hele hoop uit, dus nu zie je vaag de rode appel erdoor op sommige stukken.
Mieters!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
http://shop.topbikes.nl/f(...)39/trek-l500-sl.html
Is het nog wat gelukt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:33 schreef Tegan het volgende:
Dat heb ik gedaan. Heb nu een tweede laag gedaan, misschien helpt dat.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Wit met amandel, melk met pinda en puur met walnoot.
Wat een heerlijke neuroot ben je toch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef Tegan het volgende:
En ik heb mijn eerste glas kapot gegooid. Nu is mijn set niet meer compleet. Ik ben haast geneigd om er nog vijf kapot te gooien, want dan kan ik er weer zes kopen. Vijf teveel kan natuurlijk niet. Daar krijg ik hoofdpijn van.
Ik herken het volledig. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Air.
Ik ga er serieus van de week gewoon nog een set kopen en dan vijf apart leggen. Moet er toch nog zijn
. Denk ik nu dan iig.
Hoe is je vakantie? Al terug of nog niet?
Tron: Legacy. Mooie beelden, briljante soundtrack. Prima om te kijken met het licht gedimd, blu ray op de 46" TV en geluid op goed volume op de surround set.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:40 schreef Tegan het volgende:
Lekker nog een lang weekend dan voor het harde werken weer.
En mede-neuroot.
Welke film trouwens?
Track tijdens de aftiteling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef Tegan het volgende:
Ik ging daarheen speciaal voor Daft Punk![]()
.
De film vond ik vrij weinig aan. Blijkbaar was het wel tof dat alle oude acteurs nog meededen, maar ik kende TRON verder niet en las dat pas achteraf. Effects waren wel ok. maar de muziek was veruit het beste van de hele film.
Ik kan teveel verzinnen voor mijn begrafenis. Voorlopig dus nog maar niet dood gaan, eerst keuzes maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef Tegan het volgende:
Daft Punk is gewoon briljant, wat ze ook maken.
Ik wil deze wel. Of dat ene nummer dat je me ooit stuurde.
Of geen begrafenis.
Piano spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:50 schreef Tegan het volgende:
Vriend van mij speelt piano, en iedere keer herinner ik hem eraan dat hij echt dit nummer moet leren. Het is al prachtig met alleen piano en viool
.
Drummen zou ik nog liever willen kunnen, maar met mijn motoriek....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:54 schreef Tegan het volgende:
Ik kan het wel. Een jaar gedaan. Misschien ooit oppakken. Het is wel best lastig om twee verschillende ritmes te houden met je handen. Ik wil al niet eens weten hoe drummers dat doen
.
Wij zijn echt gewoon gescheiden bij geboorte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde dat ook ooit. Opzich wel blij dat ik dat niet heb gedaan. Zat ik met zo'n groot instrument zonder ruimte.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zijn echt gewoon gescheiden bij geboorte.
Misschien hebben ze je een paar jaar ingevroren.quote:
Oude geest in een jong lichaam he.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:30 schreef Tegan het volgende:
Ze denken wel dat ik oud ben hier dus wie weet hoe alwetend ze hier eigenlijk zijn!
Ik inmiddels weer.quote:
quote:
Dat verbaast mij niks, gezien ons kosmische lijntje.quote:
Da's alleen maar mooi. Hoeven we ons niet bezwaard te voelen tijdens de seks.quote:
En dat al om 18 over 9.quote:
Snel weer terug naar bed dan. De eettafel, waar ik nu aan zit, bewaren we dan wel voor een later moment.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef Tegan het volgende:
Nooit te vroeg voor seks. En dat op een zaterdag.
Wakkermaakseks.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nooit te vroeg voor seks. En dat op een zaterdag.
Wakkermaakseks.
Muren hoeft van mij niet zo, maar qua meubels deel ik je mening.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:26 schreef Tegan het volgende:
Op ieder meubelstuk en/of vrijstaand stuk muur in huis moet een keer geneukt worden idd.
Zoveel vrijstaande muren heb ik niet. Alleen de gang, en die kunnen we wel skippen trouwens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muren hoeft van mij niet zo, maar qua meubels deel ik je mening.
Ik heb overal structuurverf opzitten. Krijg je allemaal krassen op je rug. Alhoewel dat geen bezwaar hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:29 schreef Tegan het volgende:
Zoveel vrijstaande muren heb ik niet. Alleen de gang, en die kunnen we wel skippen trouwens.
Oh, dat is niet erg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb overal structuurverf opzitten. Krijg je allemaal krassen op je rug. Alhoewel dat geen bezwaar hoeft te zijn natuurlijk.
Datquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
Hmm, toch eens iemand gaan zoeken om m'n bed en bank in te wijden![]()
En dan niet op deze manier...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan niet op deze manier...
[ afbeelding ]
Ik maak ze liever zelf.quote:
Ik had van jou toch wel een opmerking verwacht of 'ie een driehoekige slaapkamer zou hebben.quote:
Dat is meer iets voor GlowMouse om te zeggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel een opmerking verwacht of 'ie een driehoekige slaapkamer zou hebben.
Wellicht, maar jij bent ook voldoende nerd om zoiets op te vallen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:38 schreef Tegan het volgende:
Dat is meer iets voor GlowMouse om te zeggen.
Neuk-verwondingenquote:
Het is nog te vroeg, zo aandachtig had ik niet gekeken. Bovendien zie je daarna een andere hoek met een bed. Dat zal de vierde hoek zijn, want nergens is een bed verderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, maar jij bent ook voldoende nerd om zoiets op te vallen.
Dat jij/wij het niet zien wil nog niet zeggen dat het niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:43 schreef Tegan het volgende:
Hij is dus gewoon een leugenaar, want hij laat ze niet allemaal zien.
Ja, zo kun je alles goedpraten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij/wij het niet zien wil nog niet zeggen dat het niet gebeurd is.
Hoe poëtisch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:43 schreef Tegan het volgende:
Neuk-verwondingenof hoe ik ze graag noem
herinneringen
.
Of hij heeft één kamer waar hij neukt, en daar staat het bed, en een slaapkamer waar alleen een matras ligt. Vanuit het getekende perspectief kun je die matras dan niet zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:43 schreef Tegan het volgende:
Het is nog te vroeg, zo aandachtig had ik niet gekeken. Bovendien zie je daarna een andere hoek met een bed. Dat zal de vierde hoek zijn, want nergens is een bed verder. Hij is dus gewoon een leugenaar, want hij laat ze niet allemaal zien
.
Dan is het wel een driehoekige kamer. En ligt zij in een andere kamer te slapen. Hij zei nooit dat ze allebei dezelfde slaapkamer hadden. Misschien is dat laatste plaatje gewoon haar eigen huis en slaapkamer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe poëtisch.
[..]
Of hij heeft één kamer waar hij neukt, en daar staat het bed, en een slaapkamer waar alleen een matras ligt. Vanuit het getekende perspectief kun je die matras dan niet zien.
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:50 schreef Tegan het volgende:
Dan is het wel een driehoekige kamer. En ligt zij in een andere kamer te slapen. Hij zei nooit dat ze allebei dezelfde slaapkamer hadden. Misschien is dat laatste plaatje gewoon haar eigen huis en slaapkamer.
Zou Joe al begonnen zijn met zijn zoektocht?quote:
ben er haske druk meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Joe al begonnen zijn met zijn zoektocht?
Dat hij nu pas begint met zoeken? Hij had al meerdere ijzers in het vuur moeten hebben!quote:
dan zaten ze niet goed vastquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de luxaflex uit het plafond getrokkenpijnlijke actie.
Hallooooooo! Een kans biedt zich aan en hoe reageer jij?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
no match.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hallooooooo! Een kans biedt zich aan en hoe reageer jij?
[..]
Ze past niet bij je bank?quote:
ja.quote:
Dan dim je de lichten, dan zie je het niet.quote:
ik mag graag combineren. Anders moet ik 2x zoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan dim je de lichten, dan zie je het niet.Het is om je meubels in te wijden, niet een accessoire waar je nog vijf jaar tegenaan moet kijken.
Ik hoor het al, jij wil je meubels niet inwijden, jij bent gewoon op zoek naar een vrouw voor in de keuken voor het koken, de afwas en de was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag graag combineren. Anders moet ik 2x zoeken.
Tip, kijk eerst es bij de bouwmarkt. Daar hebben ze prachtig chemisch spul wat je in de afvoer mikt, even moet laten inwerken en dan met warm water moet doorspoelen. Werkt perfect hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens wel iemand nodig die mijn afvoer wil ontstoppen. For real.
Hij was al semi-verstopt toen ik hier kwamen nu begint het ernstig te worden.
En anders de huishoudhandschoenen aan en zelf aan de slag.quote:
En? Heeft ze van die zaadvragende, getuite lippen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef DrMarten het volgende:
Zo, net mijn logé voor de komende 3 weken opgehaald........ een goudvis
Mijn plee is ook nog steeds kapotquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens wel iemand nodig die mijn afvoer wil ontstoppen. For real.
Hij was al semi-verstopt toen ik hier kwamen nu begint het ernstig te worden.
Gewoon sta-tafels neerzettenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n bank er is
Er passen niet zoveel mensen op een Fatboy.
Met z'n allen op het bed zitten.quote:
Geeft niet, lekker knus!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n bank er is
Er passen niet zoveel mensen op een Fatboy.
half 2 tot 7 geslapenquote:Op zondag 31 juli 2011 09:02 schreef Tegan het volgende:
. Zo heerlijk dat vroeg wakker worden als je pas om drie uur in slaap viel
.
Als dat geen zombiedag wordt.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:02 schreef Tegan het volgende:
. Zo heerlijk dat vroeg wakker worden als je pas om drie uur in slaap viel
.
Dan kun je vandaag gelegitimeerd snauwen tegen klanten.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:13 schreef Tegan het volgende:
Zo werken. En daarna stappen met collega's.
. Kon geen nee zeggen want ik ben al twee jaar niet uit geweest ofzo
.
Je komt idd niet over als een ontzettende bitch.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:16 schreef Tegan het volgende:
Dat kan ik nooit! Zij wel tegen mij.
Toen ik dat verhaal van gisteren vertelde aan collega toen zei ze spontaan dat ik altijd zo aardig ben tegen mensen. Ego-boost
.
Ik slaap al 25 jaar niet meer in pyjama.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:20 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, jij gaat vandaag lekker de hele dag in je pyjama rondlopen?
Waar moet ik anders mijn hoofd en armen doorheen steken?quote:Op zondag 31 juli 2011 09:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ook niet. Die eerste drie jaar naakt in mijn moeders eierstok uiteraard.
Shirts met gaten.
In wat voor kleding loop jij dan rond op een relaxdag?quote:Op zondag 31 juli 2011 09:26 schreef Tegan het volgende:
In een shirt met enkel voorgemaakte gaten!
Ik heb trouwens ook een hekel aan trainingsbroeken als ik niet sport.
Een spijkerbroek zit net wat stugger. Een trainingsbroek geeft het ultieme vrijheidsgevoel.quote:
Dan mag jij gewoon zonder broek lopen voor het ultieme vrijheidsgevoel.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het juist niet prettig omdat het te los zit. Daarom ook geen pyjama.
Waardering ftwquote:Op zondag 31 juli 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Klant zei dat ik een rotservice gaf. Daar doen we het voor.
Ik las broertjesquote:Op zondag 31 juli 2011 13:44 schreef DrMarten het volgende:
Ook wakker, broodjes liggen in de oven, zo maar eens ontbijten en formule 1 kijken.
Klanten!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Klant zei dat ik een rotservice gaf. Daar doen we het voor.
Hè wat vond je van Bad Religion??quote:
Niet slechtquote:
Wat is er met je ui.quote:
quote:
Hier krijg ik zelfs kriebels van als hondenhater.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
!!11!!!111!!! cuteness overload imminent!!
![]()
![]()
Ze groeit snel genoeg dan is ze minder cute, kan je weer lekker hondenhater zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef AirwiN het volgende:
Hier krijg ik zelfs kriebels van als hondenhater.
Gelukkig maar. Ik begon al even te twijfelen aan mijzelf.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ze groeit snel genoeg dan is ze minder cute, kan je weer lekker hondenhater zijn.
Ahwwwquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er met je ui.
[ afbeelding ]
Wandelen in het bos, Noukie kan lekker rennen, de kleine wordt snel moe en het is niet goed voor haar om alles te lopen dus in de rugzak.![]()
[ afbeelding ]
Ok, hier stopt onze band.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier krijg ik zelfs kriebels van als hondenhater.
Ik heb het teruggenomen! Min of meer.....quote:
Wat lief!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er met je ui.
[ afbeelding ]
Wandelen in het bos, Noukie kan lekker rennen, de kleine wordt snel moe en het is niet goed voor haar om alles te lopen dus in de rugzak.![]()
[ afbeelding ]
Hondenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het teruggenomen! Min of meer.....
De "hond" van mn buurvrouw is de helft van Pomba.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vrijdag zo'n lief hondje geknuffeldGeen idee wat het was, maar het was piepklein en dik en wollig en had nog zo'n rond roze buikje
en roze kussentjes onder z'n voetjes
Hij was kleiner dan de oppascaaf
Nee, je hebt een uitzondering gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het teruggenomen! Min of meer.....
dat is niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
De "hond" van mn buurvrouw is de helft van Pomba..
Dat is niet erg positief gedacht van je!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
. (en toch steekt het dat ze bijna nooit iets positiefs kan zeggen).
Er staat toch "bijna". Die paar keer in mijn leven die koester ik wel. Ze kunnen alleen niet tegen de berg "klachten" op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Dat is niet erg positief gedacht van je!
Ik ook niet, maar ze (en hondenharen) zijn er nu eenmaal. Ga ze niet na met de stofzuiger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook geen fan van kattenharen
Wie draagt de hond in de rugzak?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat toch "bijna". Die paar keer in mijn leven die koester ik wel. Ze kunnen alleen niet tegen de berg "klachten" op.
Maar kattenharen zijn scherper en stugger, blijven beter in stof enzo haken, heb ik het idee. Hondenharen zijn vaak wat plukkeriger, maar dat zal wel aan het ras liggen ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze (en hondenharen) zijn er nu eenmaal. Ga ze niet na met de stofzuiger.
Zou wel graag iets hebben wat dat voor me overnam.
Dat dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
maar dat zal wel aan het ras liggen ook.
Waarom heb ik hier zo een uitgebreide mening over?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.
Hangt heel erg van het ras af. De haren van een bobtail zijn goed weg te zuigen bijvoorbeeld. Of beter in vergelijking van andere omdat ze lang en slap zijn.
Die van een deense dog zijn zo klein dat ze nergens of bijna nergens in kunnen halen dus ook relatief makkelijk/
Die van een kabrador zijn kut. Die zijn zo lang en sterk dat ze door de 'lusjes' van stof gaan. Daar krijg je onmogelijk uit.
Mijn oudste zoon.quote:
Kabrador haren (zoals godtje zegt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar kattenharen zijn scherper en stugger, blijven beter in stof enzo haken, heb ik het idee. Hondenharen zijn vaak wat plukkeriger, maar dat zal wel aan het ras liggen ook.
Nog geen glimp van L gezienquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon.
[..]
Kabrador haren (zoals godtje zegt.) zijn ook erg stug en scherp. Dan zijn de kattenharen makkelijker.
Een goede stofzuiger helpt wel, tenminste met goede borstel eronder.
Lit zit bijna naast me inderdaad. Was even mij troosten, zodat ik weer blij ben met mijn pup.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
Nog geen glimp van L gezien![]()
Hij blijft mysterieus!Zie jij hem wel eens? Of is hij thuis ook onzichtbaar?
Dyson stofzuiger is bij ver de beste
Dat is biologisch geprogrammeerd ben ik bang. Dat kan je niet afleren hoogstens er zo goed en kwaad als mogelijk mee om leren gaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lit zit bijna naast me inderdaad. Was even mij troosten, zodat ik weer blij ben met mijn pup.![]()
Stom dat het nog steeds raakt wat mijn moeder (ouders) zeggen... krijg dat niet afgeleerd.
Ver weg wonen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
Dat is biologisch geprogrammeerd ben ik bang. Dat kan je niet afleren hoogstens er zo goed en kwaad als mogelijk mee om leren gaan
Ja, wel lief, maar wat een werk... " Mam, niet meer dan met een hond." maar er liggen altijd wel haren... " ja mam, klopt. Dat is met dieren, wou dat dat anders was, maar is niet zo.. en die haren accepteer ik met "liefde" voor wat de dieren mij geven."quote:
Slechte indeling? Hoe durft je.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Mijn moeder heeft gister m'n keuken opnieuw in staan delen
Nee, haar versie was wel logischerquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slechte indeling? Hoe durft je.Heb je het weer op jouw manier gezet?
Nee, ik had de borden hoog gezet en zij vond dat ik die beter laag kon neerzetten, minder kans om ze te laten donderenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat was er logischer. Had je de kopjes achter de pannen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had de borden hoog gezet en zij vond dat ik die beter laag kon neerzetten, minder kans om ze te laten donderenEn ze had alle bekers en glazen omgedraaid en beter gerangschikt. Volgende week staat alles toch weer door elkaar.
Ja, tijd zat die ouwe.quote:
Dus jij bent meer haar caddie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
Ja, tijd zat die ouwe.
Die staat veel vaker op de baan. Ik ben druk en kan nauwelijks spelen. Ik ben ook niet lid maar mijn moeder wel.
Die ouwe is uit 48quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus jij bent meer haar caddie.Hoe oud is die ouwe van jou dan.
Mooie tegenhanger voor moederdag.quote:
Altijd een genot om te zien dat een "snot"jochie van de baan geslagen wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
Die ouwe is uit 48
En nee hoor hoor ben zeker niet haar caddie. Lastig uit te leggen. Ik speel in principe beter maar ben de laatste tijd zo wisselvallig als de pest. Dus geweldige ballen/holes wissel ik af met hele slechte.
Haar vriend is 72 en die slaat me zeker van de baan af
Mja mja, moederdag is ook pas sinds een paar jaar leuk.quote:
Ik geloof dat ik zo langzamerhand de leeftijd wel heb om geen snotjochie meer te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd een genot om te zien dat een "snot"jochie van de baan geslagen wordt.
[..]
Mja mja, moederdag is ook pas sinds een paar jaar leuk.Oja en helemaal in het begin is het leuk.
Was ook niet serieus bedoeld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
Ik geloof dat ik zo langzamerhand de leeftijd wel heb om geen snotjochie meer te zijn.
Het is ook een individuele sport en het helpt als de andere ook goed zijn/goed staan te slaan.
Dus het is heel erg weinig competitie. Je speelt tegen jezelf
Het is ook relaxt. Lekker buiten maar het kost ontzettend veel tijd niet elke club is leuk, etc etcquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld.
Golf schijnt erg relaxt te zijn, vond er zelf niet zoveel aan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
De "hond" van mn buurvrouw is de helft van Pomba..
Te laat!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, de vakantie is weer voorbij, ik mag weer om 9 uur naar bed toe.
Ho wacht, ik hoef 'pas' om 6 uur op deze week. Was ik bijna een uur te vroeg in bed gaan liggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Te laat!
Maar op wat voor onchristelijke tijd moet je opstaan dan?
Dat zeg je heel politiek correctquote:
Misschien was negen uur naar bed toch niet zo'n slechte ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho wacht, ik hoef 'pas' om 6 uur op deze week. Was ik bijna een uur te vroeg in bed gaan liggen.
Denk niet meer helder, heb vakantie nodig
Dat is altijd een goed idee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien was negen uur naar bed toch niet zo'n slechte idee.
Klinkt als mijn mamaquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wel handig om de borden lager te zetten ja.
Hier staat het in een vitrinekast. Mijn moeder " wat onhandig, dan moet je alles netjes houden."
Mja mam, als je in mijn andere huizen had gekeken heb ik daar dan weer geen moeite mee.
Haren kan ik dan helaas niet gelijk wegtoveren, maar geordend alles wegzetten zit er wel in. Dat kan zij dan weer niet en is dus ook niet belangrijk. (Moederklaagdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |