Dacht ik alquote:
Oh, toch een editquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dacht ik al
Daarom die stiekeme edit met een subje
Toch nog goeie ogenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, toch een editIk dacht al: 'Dat stond er net toch nog niet?'
Al die kleine letters ook op internet tegenwoordig.quote:
Ja ren maar weer als het te persoonlijk wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Diovarus het volgende:
* Diovarus is weer pleite... morgen weer vroeg op 3uur
Zal nog even antwoorden..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dat was ik "vroeger". [ afbeelding ]
Vertel eens, ben jij al "verder"? Woon je samen, getrouwd, kids? Kan veel gebeuren in een jaartje of zo.
Je weet dat ik zo nie benquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ren maar weer als het te persoonlijk wordt.![]()
Slaap lekker.
Nou, van die kids met die prachtige ogen? Och, wie zou die nu niet willen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Diovarus het volgende:
Zal nog even antwoorden..
Nope, alleen in een huis hier.
Geen vrouw en op het ongenblik ook geen vriendin
kids ik mag hopen van niet
Hopelijk niet met je aanstaande echtgenote binnen gehoorafstand.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al gezegd dat Tessa een schatje is?
Waarom zou zij concurrentie van een hond hoeven verwachten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk niet met je aanstaande echtgenote binnen gehoorafstand.
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid onvoldoende van jouw voorkeuren te weten om daar antwoord op te kunnen geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zou zij concurrentie van een hond hoeven verwachten?
Prijs dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid onvoldoende van jouw voorkeuren te weten om daar antwoord op te kunnen geven.
Anna zou hetzelfde hebben gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
Hopelijk niet met je aanstaande echtgenote binnen gehoorafstand.
Heb je haar geknuffeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al gezegd dat Tessa een schatje is?
Ze laat een goede indruk achter. Anna begon al: je laat hem zelf uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kroop hem bijna in de broek.'T is zo'n dame.
Daar hebben meer vrouwen last vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kroop hem bijna in de broek.'T is zo'n dame.
Amerikanen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)adeleine-mccann.html
Joh!
"Een Amerikaanse man probeerde het kind zelfs van het koppel af te pakken."
Vreselijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Joh!
Wat stom dat je dan meteen alle variabelen die missen krijgt te zienquote:A technical error occurred.
Produkt nummer1 is verplicht.
Omschrijving Produkt 1 is verplicht.
Aantal Produkt 1 is verplicht.
Prijs Produkt 1 is verplicht.
Betaaltype is verplicht.
Geldig tot is verplicht.
Muffins of plaatselijk bekend gebak?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, wat is leuk om te trakteren op het werk? Heb geen zin om een hele taart mee te nemen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Joh!
Ziet er in ieder geval leuk uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:59 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel gaaf.
http://www.party-kids.nl/(...)rie=1&intNummer=2249
Ja, echt. Enerzijds verbaast dit gedrag me niet, maar het is toch te triest voor woorden. Wordt er als kind aan je getrokken door een wildvreemde omdat die wel weet wie je echte ouders zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan onschuldige mensen lynchen omdat hun kind iets weg heeft van Maddie ;')
Dan loop je er naar toe! Opgelost.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:29 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wil een nieuwe fiets kopen, maar heb niet zoveel zin om naar de fietsenwinkel te fietsen.
Bril-fucking-jant!quote:
Als ik jou toch niet had!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan loop je er naar toe! Opgelost.
Wat is er mis met de huidige fiets?
Q-oplossingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had!![]()
Niet zo zeer mis, ik wil alleen graag een fiets met versnellingen omdat zowel mijn knieën als ik behoorlijk chagrijnig worden van tegenwind. Nu zal het sowieso geen pretje worden (tenzij elektrisch), maar schakelen ftw. Dus ik ga het fiets-privé-project uitbuiten.
Ik had het erover met collega en hij zei "bah, appel met chocolade" dus nu kan ik er niet meer meer aankomen zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval leuk uit.
Gefeliciteerd nog!
Krijgt hij deze: http://www.party-kids.nl/(...)rie=1&intNummer=3244quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had het erover met collega en hij zei "bah, appel met chocolade" dus nu kan ik er niet meer meer aankomen zetten.
Heeft jouw barrel zowaar versnellingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Q-oplossingen.
Versnellingen zijn tof, ben echt verliefd op mn huidige fiets, al is het best een oud barrel inmiddels.
21. Pas allemaal nieuwe versnellingsding op laten zetten, die was op, was bij elkaar bijna net zo duur als de fiets maar hij fietst zo fijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heeft jouw barrel zowaar versnellingen?
Een goede fiets is goud waard, zeker als je geen auto hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga toch maar fietsen, schiet niet op zo. Straks wil ik natuurlijk overal naartoe fietsen (vast).
Mijn budget vindt een Koga Miyata wat overdreven, ik niet. We zullen zien wie er wint.
Derailleur? Wat stom, ik dacht op één of andere manier dat jij alleen oude, versleten fietsen hadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
21. Pas allemaal nieuwe versnellingsding op laten zetten, die was op, was bij elkaar bijna net zo duur als de fiets maar hij fietst zo fijn.
Daar heb je wel gelijk in, ik gebruik hem ook heel veel. 1-0 voor mij! Eat that, budget.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een goede fiets is goud waard, zeker als je geen auto hebt.
Deze beschouw ik als 'nieuwe' fiets al heb ik hem al 5 jaar en was hij toen ook al 2e/3e hands.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:43 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Derailleur? Wat stom, ik dacht op één of andere manier dat jij alleen oude, versleten fietsen had.
Jij!quote:Ik zal eens een goed gesprek gaan voeren met verkoopmeneren die me vast iets fantastisch willen aansmeren.
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik gebruik hem ook heel veel. 1-0 voor mij! Eat that, budget.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga toch maar fietsen, schiet niet op zo. Straks wil ik natuurlijk overal naartoe fietsen (vast).
Mijn budget vindt een Koga Miyata wat overdreven, ik niet. We zullen zien wie er wint.
Hey Joe, wat had jij nou ook alweer voor stereo set gekocht?quote:
Omgquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Krijgt hij deze: http://www.party-kids.nl/(...)rie=1&intNummer=3244
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg.
http://www.amysgourmetapples.com/gourmet-apples
te laat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel, doe weg voordat CL doordraait!!
O god, dat moet mighty machtig zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg.
Grappen over sararaats mogen achterwege blijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
Zit daar echt nog ergens een appel in verstopt?
Oeh, de oorzaak van misselijkheid op z'n bestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
Zit daar echt nog ergens een appel in verstopt?
Sinaasappelrasp is erg lekker met pure chocolade. Weet alleen niet hoe dat in combinatie met appel smaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe vijf van elk. Witte chocolade met amandelschaafsel. Melkchocolade met iets en pure chocolade met iets. Ideeeen? Want ik moet toch nog een keer gaan.
Hoe tof zijn fietsen dat ze ook gewoon zo lang meegaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef Q. het volgende:
Deze beschouw ik als 'nieuwe' fiets al heb ik hem al 5 jaar en was hij toen ook al 2e/3e hands.
quote:Jij!
Budget.
Pinda's lijkt me ook lekker. Makkelijker aan te komen dan gepofte rijst denk ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Ik zag op die site pinda's of gepofte rijst. Maar misschien is overal amandel overheen ook wel ok.
Goh ja, hoe simpel kan het zijn. Dat is ook niet zo duur. En op zich wel handig als er mensen zijn met pinda of notenallergie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
Dan neem ik gewoon van die rijst/cornflakedingen? Hm, hm.
[ afbeelding ]
Toffe prijs, zijn echt leuke modellen bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plutosport heeft n heleboel voor 29.95 per paar
Hm, die hadden ze dus niet. Dus maar pinda's en walnoten meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Goh ja, hoe simpel kan het zijn. Dat is ook niet zo duur. En op zich wel handig als er mensen zijn met pinda of notenallergie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |