SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
There is a time of cumming and going.
Meisjes zijn ook interessant ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oh kut ik zit met mijn gedachtes ergens anders.
Heel interessant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meisjes zijn ook interessant ja.
Bella.quote:
Ja mijn ouders op vakantie en de pup ook, aangezien te grote verantwoordelijkheid voor ons aangezien zusje en ik werken en uitgaanquote:
Oh, balen zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn ouders op vakantie en de pup ook, aangezien te grote verantwoordelijkheid voor ons aangezien zusje en ik werken en uitgaan
Ja, sufferd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar nu weet ik het nog steeds niet.
En dan nog meer hoesten en alles, nog minder goed kunnen ademen, jaja zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef Insomnium het volgende:
Roken of niet roken.
Het lijkt mij niet verstandig met deze verkoudheid !
Maar ik snak naar wat nicotine.
Dat krijg je als niemand op mij let.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan nog meer hoesten en alles, nog minder goed kunnen ademen, jaja zie het helemaal voor me.
Held.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
Mijn vriend zei: 'Ik sta toch bij je in het krijt?' en toen zei ik: "Whehehee krijt is op omg rofl xdd."
Ik weet het.quote:
Zorg dat iemand op je letquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat krijg je als niemand op mij let.
En verslaafd bent aan de nicotine.
Over 2 jaar ben jij een zware van nelle roker, pakje per dag allesquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zorg dat iemand op je let
Verslaafd raken is je eigen schuldIk doe met een pakje sigaretten ongeveer 3/4 maanden
Net hoeveel tentamens ik heb of uitga
rokerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verslaafd raken is je eigen schuldIk doe met een pakje sigaretten ongeveer 3/4 maanden
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan !quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flippiee over 30 jaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben jij een zware van nelle roker, pakje per dag alles
Mijn dag was ook saai helaas, maar voor de rest wel goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Meneer Spaghetti!
[..]
Mwah, ja gaat aardig. Vreselijk saaie dag gehad wel. Met jou?
beter wel volgende week jarigquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef TWP het volgende:
Beter knapt het weer nog een beetje op want nog twee weken dit is wel echt killing
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Meer van dit. Hier voel ik me minder wanhopig van.
Le humorquote:
Liever niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien kun jij beter naar die van Knetterkrankjorum kijken.
Gisteren strand, vandaag in de tuin en bikini gewinkeld, ik proef le zomer hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef TWP het volgende:
Beter knapt het weer nog een beetje op want nog twee weken dit is wel echt killing
die fotos in kpdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien kun jij beter naar die van Knetterkrankjorum kijken.
Wut? Waar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren strand, vandaag in de tuin en bikini gewinkeld, ik proef le zomer hoor
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah fuck, ja. Die heb ik nog op m'n pc staan in fok.rar.
heb je in je bikini gewinkeld? nicequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren strand, vandaag in de tuin en bikini gewinkeld, ik proef le zomer hoor
Niet zo letterlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
heb je in je bikini gewinkeld? nice
Ik heb de oude dan wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Er is geen nieuwe, bestaat ook niet meer.
Een topic openen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bedenk goed,
wat je met je 30.000ste post doet.
Tijd voor een topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef TWP het volgende:
Je bent een rund,
als je met je 30.000ste post stunt.
Doe maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
* TWP houdt zich in om geen vervelende grap te maken
tradities hoor je er in te houden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag laatste dag dat ik rose dronk bij het avondeten
Mijn ouders drinken geen wijn bij het avondeten, mijn zusje en ik deden het 12 avonden langquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
tradities hoor je er in te houden.
Je zusje dronken voerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken geen wijn bij het avondeten, mijn zusje en ik deden het 12 avonden lang
quote:
Ja nouquote:
Prachtig spel is datquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nouVan het weekend kingsen met haar en vrienden van ons, godverdomme wat ben ik slecht in Kingsen
Vooral die question shit en dat je duim mag doen of bepaalde houding, wat een gekut. Juffen ben ik goed inquote:
Die met de duim verlies ik altijd. Ik zit meestal totaaal niet op te lettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral die question shit en dat je duim mag doen of bepaalde houding, wat een gekut. Juffen ben ik goed in
Klopt ik dus ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Die met de duim verlies ik altijd. Ik zit meestal totaaal niet op te letten
Behalve als je er erg goed in bentquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
Ben even de spelregels aan het doorlezen want ik ken het niet
Volgens mij is iedereen aardig ladderzat na dat spel
Mwa leek mij niet raadzaamquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
Daar deed je wel stiekem wodka in toch?
Zap de kalequote:
Zijn de Beemster feesten dinges al begonnen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa leek mij niet raadzaam
[..]
Zap de kale
Jaaaa sinds afgelopen zaterdag, maar leukste dagen zijn afgelopen dinsdag en komende zaterdag. Dus komende zaterdag wellicht een bezoekje plegequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn de Beemster feesten dinges al begonnen?
Where see you that?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er volgen 96 users dit topic, 3 reageerders hebben hem uit hun my at gehaald.
96 followers op FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er volgen 96 users dit topic, 3 reageerders hebben hem uit hun my at gehaald.
quote:Dit topic heeft 106 volgers die niet gereageerd hebben, en 1 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Al die Noord-Hollandse kermisjes zijn ook weer begonnen, weer een tijd geleden dat ik daar was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa sinds afgelopen zaterdag, maar leukste dagen zijn afgelopen dinsdag en komende zaterdag. Dus komende zaterdag wellicht een bezoekje plege
Ja man, je kon destijds zo het rijtje af vanaf Grootebroekquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Al die Noord-Hollandse kermisjes zijn ook weer begonnen, weer een tijd geleden dat ik daar was.
Idd, met als hoogtepunt de Schager kermisquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja man, je kon destijds zo het rijtje af vanaf Grootebroek
Schager kermisquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd, met als hoogtepunt de Schager kermis
jquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schager kermisSchagen
___!_!_!_!_!_!
Nouja, niet helemaal. Ik weet de middelbare school naast het voetbalveld. En ik kan me nog een groot kruispunt herinneren. En een leuke speeltuin in een park.quote:
ik moet er nog 13quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef FreezePop het volgende:
had ik maar zoveel volgers op twitter. dan was ik cool
Dat was ik nog even vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
j
dit. schagen en mensen uit schagen
Hehehequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Nouja, niet helemaal. Ik weet de middelbare school naast het voetbalveld. En ik kan me nog een groot kruispunt herinneren. En een leuke speeltuin in een park.
Doen ze hier in de omgeving ook wel, ook goede herinneringen aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef TWP het volgende:
En dat ze hutten van hout gingen bouwen in een of andere kamp? En dan in je eigen hut slapen?
ik heb er 13quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet er nog 13
[..]
Dat was ik nog even vergeten
[..]
HeheheGa er nog een keer heen, gewoon, en ook naar de mcdonalds daar. Lachennnnnnn, want die gastjes die daar komen
Dat leek me vroeger altijd zo tof om te doen. M'n neef deed daar altijd aan mee volgens mij. Maar dat zijn van die onsamenhangende herinnering.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doen ze hier in de omgeving ook wel, ook goede herinneringen aan.
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ruilen, ik moet elke ochtend 140 nieuwe tweets doorlezen
Ik volgde op oude acc 145 mensen. Niet leuk gewoon. Echt 400 tweets als ik wakker werd. Nu maar 45 ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff, ik heb er al moeite mee om mijn MyAT door te spitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt ook herkenbaar, vroeger weet ik nog wel dat in Ilpendam (tussen Purmerend en Amsterdam in) voor kinderen spelletjes werden georganiseerd, waaronder hutten bouwen. Of vroeger bij mn opa en oma op de boerderij in een kastanje boomquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat leek me vroeger altijd zo tof om te doen. M'n neef deed daar altijd aan mee volgens mij. Maar dat zijn van die onsamenhangende herinnering.
Beterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik volgde op oude acc 145 mensen. Niet leuk gewoon. Echt 400 tweets als ik wakker werd. Nu maar 45 ofzo.
boeiendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
of is dat dubbelop?
dus "MyAT" ipv "Mijn MyAT"?
Kom ook naar de nachtbagger danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Creeg het volgende:
Altijd als ik er ben zijn jullie weg...
oh wacht.. tijdsverschil
Hoiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef dralion13 het volgende:
Hallo
Ik ben terug uit Polen en ben al 28 uur onderweg
Goed om te horen dat je het leuk gehad hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:46 schreef dralion13 het volgende:
Was echt supervet
Maar 28 uur in de trein zitten daar wordt alleen socios blij van volgens mij
Maar ik heb echt vette soorten gezien, bizons, otters, arenden
Maar ook wel blij dat ik weer terug ben
Ik ben er net 5 minuten uit van mijn 2.5mnd durende ban haha. yvonnequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik ben er net 5 minuten uit van mijn 2.5mnd durende ban haha. yvonneheeft me geunbanned nadat ik gemaild had anders had ik nog 2 maanden
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
en je dan nu goed gedragen he?
Neenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hebben jouw posts geen kleurtje?
Ga FOK!ken danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef TWP het volgende:
'Een nieuw huis in 60 minuten'. Leukste op tv op 't moment.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn russen wij dansen graag.
geen chauffeur hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet als je moet rijden bijvoorbeeld
Omdat ik die al een paar weken geleden rondgepost hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat filmpje
hoe vond je het trouwens zo snel?
Ow niet gezien dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Omdat ik die al een paar weken geleden rondgepost heb
en eergister nog een keer
Heb je van flox gekregen ofniet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow niet gezien dan.
Maar dat filmpje
HAHAHAHAHAHAHA SMELT MAAR LEKKER WEG JAquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
45 gradenwe haalden de 50 vandaag a zemmel
WTFquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
45 gradenwe haalden de 50 vandaag a zemmel
Maar dat is heel anders hier is het heel vochtig en 30 graden is al gauw benauwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
WTF
Dat zou ik dus echt niet uithouden, heb ik nog liever het huidige weer in Nederland
hier is het ook vochtig binnen met die koeldingenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar dat is heel anders hier is het heel vochtig en 30 graden is al gauw benauwd.
Pleeg die moorden en laat het regenen met al dat bloed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
regenik zou een moord doen, misschien wel twee, drie , acht zelfs voor een beetje regen
gniffelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pleeg die moorden en laat het regenen met al dat bloed.
sst klinker wordt jaloersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik krijg een harde van die slappe lach van je
Meisjeeeeeequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jullie doen maar stelletje homo's hier
Succes meid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga een koude douche nemen, voor zover dat water koud is
dag allen
Doei Klinkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga een koude douche nemen, voor zover dat water koud is
dag allen
Het weer in Nederlandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het weer in nederland
geen 24/7 stroom hebben
hitte
verveling
zweet
alles hier![]()
Met mij prima!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee. Veel te doen. Zo wel naar huis though.
Hoe gaat het met jullie?
Is dat wat? Polen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef dralion13 het volgende:
Met mij gaat het goed
Net terug uit Polen, een reis van 28 uur achter de rug
Maar was wel super, leuke groep, vette dieren (bizons, elanden, otters, arenden enz.)
Maar ook veel muggen
geilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef dralion13 het volgende:
Zeker!
Een van de zeldzaamste arendsoorten van Europa gezien, op 50 meter afstand zittend in een boom. En een scharrelaar, hop, roodmus en heb ook nog een wielewaal gezien (en nog een stuk of 130 vogelsoorten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |