Stond als vriend bij iemand uit m'n klas.quote:
Ik zou deze nemen.quote:
Een vriendin van mij, Zero heeft me net toegevoegd op Facebook en komt zo aan die foto. Dus Benny, haal je even de foto en alle linkjes weg?quote:
Ik vond je al leuk hèquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik, ik ben nooit dronken
![]()
al heb ik al 3 flessen wijn koud staan, en heb je Jupilar naar huis gesleepd hou je nu ook een beetje van mij
Wtf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een vriendin van mij, Zero heeft me net toegevoegd op Facebook en komt zo aan die foto. Dus Benny, haal je even de foto en alle linkjes weg?
Nee, ik wil met swarovski kristallen.quote:
quote:
He, zo'n dildo heb ik ook!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik wil met swarovski kristallen.
Nee parels. Die kietelen.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfs als ik alle inhouden van de computers daar op zou pleuren komt het nog niet eens tot 1% vol
Maar wtf. Ken jij haar dus ook?quote:
58 zelfs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor ¤60,- heb je toch al zo'n 1TB ding, tegenwoordig?
Jup.. Zit bij mij in de klas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik download HD-films.
[..]
Maar wtf. Ken jij haar dus ook?
Hallo met Piet.quote:
Hannie hier, heb je de gehaktballen al opgezet.quote:
Staan al te pruttelen. Moeste gij er nou skruwsaus bij of nie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hannie hier, heb je de gehaktballen al opgezet.
Nee, ik eet ze gér gewoon zo witte nie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staan al te pruttelen. Moeste gij er nou skruwsaus bij of nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |