Mijn dochter was gister jarig, maar ik kreeg het mooiste kadootjequote:
Dat meisje (Mila) heeft ook al bij Larry Graham op het podium staan drummen...haar nieuwe doel is John vervangen bij Princequote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat meisje en die tshirt dude, hoe tof is dat dan![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel op een bootleg DVD te vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja, zo intiem heb ik hem nog nooit gezien, zo naturel.
Oh en die Candy die liep daar maar mooi tussen he. Heldin!
Ik heb geen pc op dit moment dus ik heb het op mn telefoon gekeken. Liefst had ik dit op dvd...hoe maf ook dat dat na acht jaar pas opduikt he:)??
Feli met je dochter!
Kende ik niet. Heb 'm net gesponst, staat meer mooi spul op. Mijn zondag is weer voor een groot deel gevuldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Is wel op een bootleg DVD te vinden.
http://main.thedigitalgar(...)ife-o-the-party.html
Maar ik heb geen pc ....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Is wel op een bootleg DVD te vinden.
http://main.thedigitalgar(...)ife-o-the-party.html
Aan het eind zie je hem ook als "Vinnie" de roadie, dat is Chance Howard. Keyboards, vocals. Zat (of zit ?) bij The Time.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef thedeedster het volgende:
Mooie reportage, maar die Cleotus, wat is dat nu precies? Een gast in een pak? In ieder geval hilarisch.
Blij dat ik een positieve bijdrage heb kunnen leveren aan jouw zondag.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kende ik niet. Heb 'm net gesponst, staat meer mooi spul op. Mijn zondag is weer voor een groot deel gevuld
Hee dit kende ik nog niet, gaaf heequote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Kent iemand deze? Prince - On the road - Life 'O The Party Documentary
Ik es bij een concert in Paradiso, kwam ie zo langslopen, die man die straalt echt zo fijnquote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef hmmmz het volgende:
Maceo is baas, die life on the planet groove cd is geweldig. Zal nooit vergeten dat ik 'm bij de 21 nights in London ge-high-fived heb
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Blij dat ik een positieve bijdrage heb kunnen leveren aan jouw zondag.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Norrage het volgende:
Een top 100 is misschien makkelijker....
Achja al die top 5en zijn moment opnamesquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, mijn top 5 is echt per minuut verschillend
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja al die top 5en zijn moment opnames
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |