Sorry man, ik wist niet zeker of je het zou doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:16 schreef Maringo het volgende:
Zit ik me best te doen op een gedenkwaardige TT
Doorgaans wacht je een 10 min op de lapo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Sorry man, ik wist niet zeker of je het zou doen![]()
en ik heb nu een hele lijst voor me die ik snel wil posten voor ik ze kwijt ben.
Wel een kusje voor je
quote:
Kerel wat zit je nou te huillie man.. het is een internet forum, de tering.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgaans wacht je een 10 min op de lapo.
Inderdaad. Iedereen kappen met zeiken, zelf leuke plaatjes posten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Lang plaatje"Mom, don't read".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou moeders degene zijn geweest die dit gescanned en geupload heeft?
Fuck the EBU.
Nep ja, maar wel leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:58 schreef Mirel het volgende:
Ik denk nep. Of kunnen kleine jongetjes zo'n duidelijk handschrift hebben?
Meesterlijk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nep ja, maar wel leuk
Halloween.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Lang plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It feels like Jelly
ⁿڻⁿ
vond hem aardig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nep ja, maar wel leuk
Halloween.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef CyberJesus het volgende:
. . . . . .
Ik ga het niet eens uitleggen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef CyberJesus het volgende:
. . . . . .
Ik ga het niet eens uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|